26

Няма страшно

преди 2 дни

Руснаците ще ви изпратят водородни бомби

25

Ха ха ти да видиш

преди 2 дни

Путин ни върна в пра ерата.ОКУПАТОР!!!

24

Анонимен

преди 2 дни

ПО- ГОЛЯМ ЕФЕКТ ЩЕ ИМА ПЪРВОТО " ДЪРВО, КОЕТО СНАБДЯВА ДОМА С БЕЗКРАЙНО ЕЛЕКТРИЧЕСТВО" - НОВО ОТКРИТИЕ!

23

БАНко

преди 2 дни

ФОЛКСВАГЕН И ГЕРМАНИЯ - КАПУПНИЦИТЕ НА УРСЪСЕЛА !!!

22

Пенсионер

преди 3 дни

Не плювайте в стария кладенец , че ще се наложи пак да пием от него. Разбирате , нали ?

21

VladTepes

преди 3 дни

При 1-2 влака до няколко на ден екологичният ефект е нищожен и спокойно може да вървят леки икономични дизелови мотриси с минимални разходи.

20

VladTepes

преди 3 дни

По слабо натоварените линии е нормално да има леки и икономични автономни мотриси дори дизелови, електрификацията е разхищение. Контактната мрежа изисква почти същата поддръжка при 1-2 и 100 влака на ден и в първия случай разходите стават огромни. Загубите на енергия при 1-2 влака са сериозни.

19

Анонимен

преди 3 дни

До VladTepes Ти или някой от вашите да не би да се занимава с държавни поръчки и да цоца пари? Цялото това с H2 влаковете е единствено за да се цоцат парите на данъкоплатеца. Нямат нито икономическа изгода нито екологична. Пък ако инженер ги погледне първата му реакция ще е да се изсмее. После като му кажеш колко "free tax payer money" ще му платиш за задачата и ще си промени мнението. Това са зелените днес. Или пълни наивници или демоагози правещи бизнес чрез псевдо екология.

18

Fena

преди 3 дни

Кучето, преди да лапне голям кокал, първо го мери, дали може да излезе. За разлика от идеите на ЕС. Нароиха се Мишoци, дето нищо не разбират и повтарят като папагали идеите на политиците, дето още по-малко разбират. Зелена сделка, но без да са измислили алтернатива. Кой да измисли? Послушните бюрократи като ***? Няма да стане. Трябват хора с топки, идеи и пари, а такива в Европа вече няма. Водороът е трън в задникa и то опасен. Дано не го разберат по трагичния начин.

17

Анонимен

преди 3 дни

До VladTepes 16. А кое е оправданото на това да изработват нейде си водород, да го съхраняват в специални контейнери понеже не може да се съхранява как да е и накрая да го транспортират до еди къде си за ползване ? Разбира се остава и постоянната опасност от взрив докато електричеството не гърми.

16

VladTepes

преди 3 дни

До АнонименЕлектрификация при 1-2 влака на ден неизбежно е много скъпа - инвестицията е почти колкото за натоварена линия с няколко десетки влакове на ден и себестойността на превоза става огромна. За линии с 1-2 до няколко влака на ден е най-добре да се ползват леки и икономични мотриси с автономно задвижване - акумулатори, водород, газ, дори дизел.

15

Анонимен

преди 3 дни

До VladTepes - знаеш ли колко пари се отпувкат за ремоти на ЖП инфраструктура годишно? А колко пари с изхачили за да правят инфраструктура на Водород и да разработват скъпи влакове? Дори за слабо-натоварените линии по-евтиното решение е жица с ток. H2 за ЖП e виц. Разбирам да кажат: Майната и на екологията, важното икономиката да върви, но с този Грийнуош зелените съсипаха и икономиката и екото. Харчат пари които са по-необходими другаде. H2 влак с идея е някой да си напълни джоба с мангизи.

14

VladTepes

преди 3 дни

До Пари вместо ЕкологияЗа слабо натоварени линии електрификацията не е оправдана, примерно ако минават няколко влака на ден.

13

Анонимен

преди 3 дни

Умнокрасивитетът отдавна е превзел и Германия. Нямам какво повече да добавя.

12

Алекс

преди 3 дни

Същата работа с тролейбусите в градовете.Контактната мрежа се разруши и сега се купуват скъпи електробуси,които имат ограничен живот на батерията.На тролея му пренавиваш намотките на електродвигателя и се ползва години наред.

11

Анонимен

преди 3 дни

Па добре, че не са се върнали на кюmюр

10

Анонимен

преди 3 дни

Недоразбрах ена раота...значи ше го ползват възобновяемото ликтричеству да праят водорд за влак дето мое директно да ползва ликтричествуту без посредник водорода ?

9

Greenwashing.

преди 3 дни

Greenwashing е термин който уж под еко-предтекст изисква от данъкоплатците да харчим излишно много пари купувайки мега скъпи влакове и инвестирайки много пари във водородна инфраструктура, при положение че има изпитано и пъти по-евтино и по-екологично решение за ЖП транспорта.

8

Пари вместо Екология

преди 3 дни

Това с водородния влак е толкова излишно занимание. Екологичното и в дългосрочен план по-евтино решение отдавна е измислено. Нарича се електрификация. Така и така навсякъте се отпускат ЕС програми се наливат много пари в ЖП инфраструктура, като ремонтират линиите, могат да опънат един кабел отгоре? Цялото това разработване на водородни влакове е с цел финансово облагодетелстване и няма нищо общо с екологията.

7

Фифи

преди 3 дни

Влака и с биогаз ще върви.Резервоарите в тоалетните на вагоните.