40

izidoros arvanatis

преди 6 дни

фотографа като гледам е било някое дете от детската градина дали му да си поиграе с телефона на майка му

39

Нейко

преди 6 дни

Всичко произведено от руснаците е много здраво и надежно стига да работи.Технологията колкото и да е добра,става дума за лош качествен контрол при отлични доказани технологии и най-добрите качествени материали и суровини.Въпрос на качество и нищо друго.Японеца и кола от дърво да направи,пак ще върви по-добре от руското.

38

Лили Петрова

преди 6 дни

Нескопосано направен материал.

37

Анонимен

преди 6 дни

Цола Драгойчева в тези коли ли е пшкала

36

Демократ е

преди 6 дни

Кирил Рашков е престъпен лидер, нашумял със своя сенчест бизнес, и неформален лидер на създадената от него партия Свободна България. Известен е с прозвището Цар Киро, тъй като се е самообявил за лидер на цииганите в България. До 1989 г. получава 7 присъди с наказание от общо над 30 години затвор, а след 10 ноември 1989 г. е амнистиран и впоследствие са му налагани предимно административни наказания.[2] Главно с неговото име са свързани безредиците в село Катуница

35

Анонимен

преди 6 дни

36 Народна република България управляваше и произвеждаше. Членската маса на БКП е милиони. Жалко че такива като теб не ги изхващаха докрай и сега се пишете за демократи, а сте просто престъпници тип "цар киро".

34

Народа е произвеждал

преди 6 дни

Не комунистите!!!!!И то за жълти стотинки!

33

Анонимен

преди 6 дни

С разработването на първата опитна серия на подемно-транспортните машини в България през 1952 г., производството се разраства и усъвършенства, докато към края на 70-те години на миналия век страната ни излиза на първо място по обем на производство на кари в света.[1]В структурата на обединение Балканкар през 1980-те години влизат не само основни монтажни заводи. В края на 80-те години в състава му има 39 поделения 31 в страната и 8 в чужбина.[2]

32

Д1рт Антикомунист

преди 6 дни

Народа ровеше по кофите през комунизма а БКП и ДС преяждаха с луканка

31

Анонимен

преди 6 дни

Балканкар е българско държавно стопанско обединение за разработване и производство на мотокари, електрокари, телфери и други моторни и електрически подемно-транспортни и превозни средства за индустрията.Първият електрокар в България е произведен през 1951 г. в трамвайния и тролейбусен завод 6 септември в София. Производството на електро и мотокари в България е един от секторите на машиностроенето, който в историята си притежава значителни световни постижения.

30

Народа мизерства

преди 6 дни

А бай Тошко пръ ца на червен кожен салон у гадния капиталистически Мерцедес

29

Анонимен

преди 6 дни

28 народа не мизерства тогава, защото работи. При бай Тошо имаше Балкакар, а при твоите грантаджии даже тротинетката е китайска, а това което вие произвеждате е същество с нарицателно тротинетка понеже не е виждало и с неопределен пол, за това ви плащат.

28

Царска България

преди 6 дни

Е произвеждала немски самолети месершмит последен хит на авостроенето а след 44та Комунистическа България произвежда само с ф и н и у човешки дрехи.

27

Анонимен

преди 6 дни

България изнасяше храни и ценни метали за СССР, другарите ни пращаха по някой Москвич, ако са изтрезнели

26

Анонимен

преди 6 дни

каква бяла техника бе другарю като хладилниците мраз с японските компресори на зануси ли? Всичко произведено от *** е тенеке, курник икономически провал, дъно, тиня в най-добрия случай много лошо копие как да ти го обясня като на копейка да разбереш?

25

Анонимен

преди 6 дни

Зил,Чайка и Мерцедес се внася ха по 3,4 бройки за висшата номенклатура/Политбюро./За средния ешелон Волга,а за арбайтерите Сапунерка....

24

Анонимен

преди 6 дни

Сина на Песков кара Тесла, не Зил

23

До 20

преди 6 дни

Много от руската бял техника от едно време си работи все още и след 30-40 години. Така че чак нищо да не могат да произведат, айде малко по-спокойно.

22

Анонимен

преди 6 дни

До Анонимен 12. А собствениците на китайските фирми карат Мерцедес или БМВ.

21

Да допълня...

преди 6 дни

Французите правят любов , немците коли , а руснаците войни. Съдба.