32

Анонимен

преди 1 седмица

НЕ ДОТИРАЙ, А ЗАКРИВААААААЙ!

31

Анонимен

преди 1 седмица

До Ангелина 27 От много дотиране от държавата, прикриване на инцидентите и некадърността в БДЖ, стана най- безотговорния и ненадежден транспорт в Бг, заплашващ сигурността и здравето на хората. В БДЖ никога никой не носи отговорност. Това е недопустимо.

30

Анонимен

преди 1 седмица

До Анонимен 9 Никой нищо не пали нарочно. Не са ви в изправност нито локомотивите, нито вагоните, нито нищо. През зимата- студ, през лятото- жега, всичко старо, вмиpиcaнo, зaхaбeно, закъсненията от ден на ден стават все по- продължителни. Кой го държи това БДЖ, защо не го закриват и да навлиза частен превозвач?! Докога ще търпим?

29

Анонимен

преди 1 седмица

До Анонимен 19 А ти искаш да се крият инцидентите в БДЖ, причинени от некадърност, както се криеше истината при социализма. А хората да страдат, когато пътуват с влак. Сами се провалихте от БДЖ. Никой друг не ви е виновен.

28

Анонимен

преди 1 седмица

До Ангелина 27 На вас все другите са ви виновни. Постоянно прехвърляте вината на някой друг, а не виждате какво става вътре в БДЖ, причинено от самата управа и хората на терен. Адвокатите ви замазват всеки гаф, отричат нередните неща и се правят, че нищо няма. Плащате на адвокати да отхвърлят фактите, вместо да се заемете с проблемите. Над 200 инцидента за година имате. Това не го пишат тук.

27

Ангелина

преди 1 седмица

БДЖ умишлено в продължение на 30 г. се води към пълен фалит и разграбване на държавна собственост от тези ,които са истинските собственици на автобусния транспорт ,а те са 2 - 3 човека в България и не искат да има по- евтин и комфортен транспорт ,чрез БДЖ .Същите отдавна "приватизираха " по доходоносния за тях бизнес на БДЖ- Товарни превози .БДЖ пътнически превози ,следва да се дотира от държавата БДЖ беше и най- сигурния транспорт.Дали ,само "техническите проблеми" са причина за инцидентите?!

26

Гвоздейкоолу :

преди 1 седмица

През пирончето ми е,баце!

25

Анонимен

преди 1 седмица

Само БДЖ не беше фалирано през годините на криминалния преход, докато ДП не се сети, че и него може да сложи в джоба си!!

24

Анонимен

преди 1 седмица

Като са толкова стари, защо цените са като за влак-стрела, А???????

23

Алекс

преди 1 седмица

Някой "умник",може би бившия министър Гвоздейков купи вагони втора употреба,които са толкова стари,че не могат да се теглят от съвременните локомотиви "Сименс".Затова се ползват древните "Шкода",които логично се палят.Добре,че му набиха шута.

22

Анонимен

преди 1 седмица

Тея Шкоди са като нищо вече на 45+ години и много милиони километри. Колко да търкалят още?!

21

Анонимен

преди 1 седмица

До 16 тоя Пиронков взе милиони комисиони от уж новите стари вагони ,голем мушеник а и технически преглед на колите също изигра далавера нафтовите коли минават преглед а бензиновите не ,или ако имаш стар катализатор е нужно да го сменил с нов ,с тия които нямат пак с нов гад ,мушеник

20

Анонимен

преди 1 седмица

В БДЖ драмите не свършват ,запалиха сега лукомотива утре и вагоните ,нарочно го правят БДЖ ,искат да го продадат мушетата

19

Анонимен

преди 1 седмица

През ден тенденциозно пишат статии за запалени локомотиви и закъснели влакове то и досега си беше тека, но не се споменаваше. Явно искат да го продадат ....на някой за жълти стотинки разбира се

18

пак този

преди 1 седмица

Напишете просто стар влак! Бързия влак, и БДЖ не се връзва просто!

17

Затваряй

преди 1 седмица

Затваряй Боже Докарай ме Жив. Дайте го на някоя не българска фирма за 10 години да видим какво ще стане.

16

Изтърсачето на Герб

преди 1 седмица

Когато уволниха Гвоздиков, аз ви писах, че тази новата нищо няма да промени, защото и тя е част от БДЖ мафията, щом е работила повече от 20 години! Не съм пророк, но познах!

15

Мафията в действие!4

преди 1 седмица

1000 пъти избори все тая!

14

Христо Христов

преди 1 седмица

Демократите горят комунистическите Локомотиви. Браво!

13

Анонимен

преди 1 седмица

Пеевски плаща на мародери да палят вагони, защото е хвърлил око на БДЖ. Изкорми КТБ, Булгартабак и ДПС, сега наред е БДЖ. Докато не го застигне куршума няма да спре да съсипва бизнеси това прасе.