14

неразбрал

преди 1 седмица

Защо НСО и стотиците служби ,службички ,агенции и безбройните безсмислени "институти" не са качени на електрички?До кога ще пият кръвта на народа тези безполезни и отровни хрантутници?

13

Боян

преди 2 седмици

Ако имаше адекватен градски транспорт и на населението не беше религиозно втълпено, че ако нямаш кола си никой, тези коли можеха да са само 440 автобуса, всеки с капацитет 50 човека. Но уви, практичността е глупава за този град. По-добре да се блъскаме по пътищата, да дишаме ***-от ауспуха и да се оплаквате от парко места. Правете още улици и връзки и паркинги, само ще се увеличава броя на подвижните тенекии.

12

Анонимен

преди 2 седмици

Копейките се готвят да ядат мухи към водката.

11

Еми който има гараж,

преди 2 седмици

да си зарежда колата може да си позволи лукса.

10

Объркана работа

преди 2 седмици

България трябва да получава пари от Света , а не да плаща за еко рекет. България е 33% гори и въглеродния и отпечатък е само 0,01%. Три държави Индия,Китай и САЩ причиняват над 70% от въглерода и замърсяването и не са се подписали никъде и не плащат нищо (само САЩ ту влизат- ту излизат от споразуменията за зелен преход). Та въпроса е защо Бай Иван от село Рупча трябва да плаща за греховете на милярдите индокитайци и африканци ? Или за консуматорското поведение на американците ?

9

Октопода

преди 2 седмици

Спираме и месото ще ядем буболечки. През последните 4 години отпуснаха средства единствено за огромен завод за протеин от насекоми край София. Животните массово се унищожават с фалшиви "пандемии" на основата на бандитски лаборатони анализи на избрани мародери от чужбина.

8

Лобита

преди 2 седмици

Зимата нощем всички вече се топлят на ток и ще зареждат на ток -принудени от схемите на лобито в парламента да минават на еко коли(реално токсични за природата при добив и бракуване ). Еко нормите в наредбата за ГТП са по-ниски от стойностите на производителя на ДВГ автомобила като чисто нов. Това ако не е лубизаам и мафиотска схема какво е? Може да си е просто некомпетентност , но надали! Ще има масов колапс на енергийната сисстема.

7

Груйо Михалов

преди 2 седмици

Няма ток , няма и вода заради ВЕЦ овете които източват язовирите. народа на сухо, мутрите на далавера смъчат субсидии като кърлежи. В момента тока ни е със 100% по-скъп от в Германия !!!

6

Зеления рекет

преди 2 седмици

Цената на тока на свободния пазар в България е най-висока в целия ЕС. Когато и битовите минем на свободния пазар месечната сметка ще е колкото една заплата! какво му е свободно и зелено на този рекетьорски зелен "пазар' ? народа пляща за субсидии на мутренския зелен ток от панели,перки и субсидии за мутренския бизнес , който вечно е на загуба. особенно в туризма. Подобно е и с електричките-бедните плащаме данъци и такси зелен преход-енергия за да могат богатите да карат електрички за по 100х.лв

5

Анонимен

преди 2 седмици

Абе ся кът Либерализират ценатъ на тока у Бг, колко ли шъ струва едно зареждане на ел. колата? Зимата, при ниски Температури, когато ел. колата е паркирана отвън, тя губи около 10-12% от капацитета на баттерията си, ако е нова, а ако е стара то скача над 15%, ей тъй, просто докато си стои на паркинга вечерта! Туй що не го казвате на купувачите?

4

Анонимен

преди 2 седмици

А сега да кажете и колко са купени от частни субекти и колко от държавни и общински предприятия

3

Анонимен

преди 2 седмици

А какво става с безпрецедентната финансова криза предвидена от Радев, Руди гела, Копейката, Тошко, Пеевски, Делян Добрев и сие? Отлага ли се засега? Бензина кога ще стане 5-6 лева?

2

анонимен

преди 2 седмици

Коли втора употреба, крехи втора употреба, депутати трета употреба...карай да върви.

1

Анонимен

преди 2 седмици

Е, ако 18 хиляди бяха новите коли, щяхме да сме надминали Швеция.