И така трябва защото това е уникална простотия Това са автомобили играчки за милионери а не средство за съществуване Който го измисли това е просто много добър търговец и далавераджия. Лошото е че всички се сурнаха да ги правят а това още повече утежнява хала на планетата ни. защото реално никой не мисли за нея това е само повод някой да измисли нов начин да си пълни гушата. факт.
Аз, пък, си купих 26 годишна дизелова жипка за лов. Попушва, но ще надживее всяка една електрическа четириколесна тротинетка за 60-80, че и трицифрено количество хилки? Мога да напълнят половината паркинг пред блока с такива тротинетки. Но не, благодаря. Не съм толкова *** дори за една.
Ми аз не бих дал 50 бона за кола и пробег едва 300 -350 км реални,защото едно е по стандарт което те дават ,друго е в действителност. А и няма много зарядни станции в малките населени места
Електрическите коли замърсяват много повече от бензиновите, а бензиновите замърсяват повече от дизеловите. Заради едни азотни оксиди нарочиха дизеловите, че замърсявали много.
Мафиотска държава е България. Вместо да се дават стимули за ненужни и вредни фотоволтаици, или за нови вредни е-коли, трябва да се инвестира, а нашите властници гледат само да крадат. Затова децата ни бягат от България, по-далеч от дебеловратите бизнесмени демократи. А бяхме модерна държава с висок интелектуален потенциал на населението. Сега сме с овчедушно население, а американците ни владеят изцяло икономически, военно и политически и не ни дават да се развиваме.
държавица е България. Вместо да се дават стимули за фотоволтаици, за нови е-коли, за нови екологични производства, нашите "управници" инвестират в надутия и безполезен полицейски апарат, чиновническата каста, служби за сигурност и удобни и услужливи магистрати. Ако обичате децата си---бягайте от България. Това е изостанала държавица ,с нисък интелектуален потенциал на населението, овчедушно настроен към руснаците, които я владеят изцяло икономически и политически и подтискат развитието ни.
Експерте, продажбата на тези недоразумения в ЦЕЛИЯ СВЯТ е ниска. Ходи по Щатите да видиш колко хиляди лотове са пълни с Тесли и никой не ги иска. *** в Гемрания - същото. Гигафаторито работи на 40% потенциал. Всички производители които имат електрическа линия автомобили са ги или спрели или намалели с 90%. ФАКТИ!
А къде е субсидирането, като в другите държави? Немците даваха до 4-5000 евра. Къде е инфраструктурата, освен по магистралите по другите пътища я няма. А за заплати и надценки при хибриди и електромобили хич да не почваме да говорим, нали.
Ами как няма да остава ниска, къде е инфраструктурата за зареждане на такъв тип автомобили? В големите панелни комплекси примерно, как си представяте всяка вечер да висят по 10-15 кабела от терасите на всеки вход за зареждане на автомобилите долу пред блоковете??
Състезание за покупка на електромобили ли има, мен по ме притеснява, че на една марка и е разрешено да продава тук без дори да има съществуващ сервиз, подобно нещо е показно колко пропаднал е този съюз и колко глупав човек е българина защото ги купува без сервиз, без мрежа за зареждане както е в САЩ, а след 1-2 години като стане киловата близо лев а лятото в жегата и зимата когато е най-студено може и 3 лв. да е.
Какво значи автомобилен експерт по-точно? И ако е такъв по автомобили, защо коментира маркетинг? 1 поглед ти трябва на лицето и ти е ясно, че не е никакъв експерт по каквото и да
Те хората по света се отказват от тях тоя ниска била продажбата. Да се радва че все още има 6алъци да ги купуват изобщо
Най-висок ръст при най-ниска база, нормално. Пак сме на последно място по продажбите на нови коли на човек от населението.
Е много фоерверки по улиците ще има. Даже на паркинг не ги искат и има защо. Нета е пълен с подобни гледки, все едно коя марка са. А цената на нова батерия е просто без пари.:)) Електрокари за щури пари.:))
Експерт: Продажбата на електромобили у нас остава ниска