21

Анонимен

преди 2 седмици

Как ще се съчетае бдж с навлизащите електрокоптери, осъществяващи същия маршрут за 1 до 2 часа вместо за 5?

20

НЕГРАМОТЕН

преди 2 седмици

МИНИСТЪР,ПЕНСИОНЕРИ В С-МАТА И ПЕРСОНАЛ-КРАДЦИ,Е КАК ДА ВЪРВИ НА КЪДЕ

19

fred13

преди 3 седмици

"Защо работещите в БДЖ трябва да се возят без пари? Не трябва да има преференции.Работиш в тази компания да си изкарваш прехраната. Вярно е.А защо депутатите имат преференции, нека важи за всички и всичко ? Депутатите със служебни автомобили и през ваканцията и с пари от комисии в работно време колкото от заплата, е до кога дискриинация ... ?

18

Mен

преди 3 седмици

Доста се пише в последно време за БДЖ да не би пак някаква схема да се завърта и там.

17

115

преди 3 седмици

Симеонов, явно и вие сте остарял, и дрънкате глупости.С новите локомотиви не могат да се возят стари вагони, казвате!И аз да ви кажа нещоС стари к.у. Ви нов бърдак не става!

16

Анонимен

преди 3 седмици

Ами някой да е влязъл по случайност в пощите ? Мизерия !

15

Маркетингова мъдрост

преди 3 седмици

Да наемат кондуктори от три-буквените фирми за охрана. Да изхвърлят 2-3 елемента на плаца на следващата гара с обърнат нос и вече няма да има гратисчийи. Няма да има и джепчии. Да се направи първо качество наистина първо. Като се подобри хигиената и сигурността много хора ще пътуват с БДЖ . Може да сложат и вагони с платформи за автомобили. Семейството в купето, колата от зад и след дрямка си на плажа.

14

Груйо Михалов

преди 3 седмици

Приватизираха банките, енергото, комуникациите, язовирите ,ТЕЦ и ВЕЦ овете дето носят милярди оборот . а оставиха БДЖ дето било от национално знаение при военно положение нали. Да носи войници от Люлин до Румънската граница примерно. Ок да включат клауза в договора , че при войни и национални рискови ситуации да се поема контрола от Президента. По частните ЖП компании заплатата е над 10 000 лв на запад и над 4 хиляди в Бг. С ниските заплати в БДЖ не могат да привличат и задържат определени кадри

13

Фибуначи

преди 3 седмици

Това е най-екологичния и евтин транспорт в Света, но в България кражбата е от главата до опашката. Помнм новвините по БНТ как ароматизаторите от немските вагони изчезнаха още в депото на БДЖ. Средно в БДЖ се краде по 2-3 милярда от проекти и схеми от директор до склададжия. Липса на мениджмът или просто министъра си назначава пуделче е БДЖ да носи пачки. Решението е приемане на ЕС прокуратурата в Бг. и приемане на европейски прокурор и наблюдаващ съдия във всеки съд с ротация на всеки 45 дни.

12

Анонимен

преди 3 седмици

БДЖ и то е схема, през която се крадят обществени пари за обогатяването на отделни индивиди! Мислите ли, че като крадят кондукторите и няма хванати за това, те не си плащат рекет? Кой ще ги остави да крадят само за себе си? Сумите стигат до най-високи върхове! Силно се съмнявам, че новата ще пеомени нещо!

11

Анонимен

преди 3 седмици

Това не е липса на политика от Гвоздейчо, а целенасочена разруха на БДЖ. Човекът просто си свърши работата и се оттегли от политиката!

10

Швейцария

преди 3 седмици

"Голяма част от пътниците са от малцинствата и не плащат билети." - Още ли ги развъждате тези малцинства ???

9

бг смешки 2

преди 3 седмици

защото у БГ 35 години само се краде ! а народа седи и гледа не разбиращо какво се случва ....

8

Анонимен

преди 3 седмици

Не можете да боядисате това което ви остави гадния социализъм

7

Хемус

преди 3 седмици

Господинът е имал предвид,че новите локомотиви могат да развиват скорост,но старите вагони са ограничени,иначе като се разтрака талигата и ще стане забавно

6

Редовен Пътник

преди 3 седмици

Значи и тая жена не познава състоянието на БДЖ и жп гарите.Има спирки гари и без Покрив Навес или каквото и да е покрив няма о нито един ПЕРОН КОЛОВОЗ В България с покрив или навес Носете си Чедъри Каски против лашкане удряне Противогази,Вода и за пожар,Нещо твърдо за чупене на стъкла че не се знае дали ще може да се спасите излезете от някъде при инцидент зачестили,Аптечка задължително,Обезболяващи хапове,Бинт и т.н.

5

Алекс

преди 3 седмици

проф.Ананиев твърди,че новите локомотиви не могат да теглят старите вагони.Аз обаче пътувах от София до Бургас във влак с вагони от 80-те и локомотив "Сименс".Или послъгва или нищо не разбира.

4

Ха-ха

преди 3 седмици

Ами да спрат да крадат

3

Анонимен

преди 3 седмици

БДЖ винаги ще е печелившо. Явно ръководството не става. Защо да не пътуват безплатно работниците на БДЖ, все едно работник в заведение да няма право на обяд, да търчи за баничка. Тези работници са малко на брой, без администрацията разбира се. Бг правеше вагони, да прави пак, що втора употреба като може нови. А от Германия втората употреба що ги купиха и те ли не стават. До електронизацията на БДЖ никой не говореше за БДЖ, явно всичко електронно тръгва надолу като лекарства, аптеки, рецепти и др

2

Анонимен

преди 3 седмици

Най голямата измама е бджто за за 30 години и ЕС се включи даже