23

Алекс

преди 3 седмици

Истински късметлии.Крилото е и резервоар за гориво.Подобен случай в Париж завърши с катастрофа на "Конкорд"."Боинг" затвърждава репутацията си на опасен самолет.

22

Анонимен

преди 3 седмици

Ами така ще е, като назначават *** вместо инженери. Нищо чудно скоро и да падне някой самолет. Както казват хамериканците в този случай: Go woke, go broke!

21

Боби

преди 3 седмици

До Анонимен Съвременните самолети основно държат горивото си в огромните криле, също така и в центроплана(при изчерпване на горивото не се променя балансировката на самолета) След случая с Конкорд първоначално решиха да бронират зоната около колесника. Но това е излишна маса... След това сложиха вторични системи - тоалетни, резервоари питейна и санитарна вода или просто празно пространство...

20

Анонимен

преди 3 седмици

Понеже не разбирам от самолети някой да ми каже къде са резервоарите за гориво на този тип самолети.

19

Язе

преди 3 седмици

Boeing не можаха да си оправят дупките и пробойните по самолетите, но пък се научиха да летят с тях. А щом още съществуват, значи има и смелчаци, които се навиват да се качат на Boeing. Докато ги има тях - и фирмата ще просъюествува.

18

Боби

преди 3 седмици

До Като не ви харесват Конкордски доказано е следен от Френски изтребител Мираж(двуместен) който е трябвало да заснеме полета и по-точно допълнителните крила на тила на кабината на Ту-144. Тук вече има две версии или Ту-144 се е отклонил да избегна Миража или да избегне ято птици - няма реално значение Самолета изпълнява буквално Пирует и рухва на земята. А Конкордски дори в момента има два броя които от време на време летят като Летящи лаборатории(с двигатели от ТУ-160 Стратегическия бомбер)

17

do 16

преди 3 седмици

Простотията и просташките сравнения няма да помогнат!Винаги има риск и при най-доброто обслужване,но на изгладени и промити мозъци няма как да се помогне!Ще повтарят като мантра едни и същи опорки и ще си вярват!

16

Като не ви харесват

преди 3 седмици

Боинг, Еърбъс, качете се на Туполев или Антейчо, ако ви държи на дътата. То затъ няма други самолети. СеСеСеРейският "Конкордски" по време на показно се изтрещя у землята, като шкембе в дувар и никакви блядолики славяни на борда не оцеляха. Останалите съветски самальоти отдавна са пренасочени към "скрап-метал".

15

Конкорд

преди 3 седмици

отдавна е спрян и полети с този вид самолет не се извършват. За отбора на незнаещите. Напишете в лентата на Гуугл: "Does the Concorde still make flights?", за да не творите небивалици.

14

Боби

преди 3 седмици

До АМХ "Първи полет: 2 март 1969 г. Последен полет: 26 ноември 2003 г." Като практически последните няколко години(след катастрофата и разследването) Конкорд летят като чартъри основно за ентусиасти които искат да получат сертификат че са преминали бариерата на скоростта на звука(всеки пасажер получава сертификат - ПР стратегия)

13

гумени глави

преди 3 седмици

Какво значи гумата на самолета, коя гума се е откъснала?

12

Христо Христов

преди 3 седмици

До 11 "Конкорд не е ли съвременен самолет бе" - мухаха - не.

11

АМХ

преди 3 седмици

До Боби 8 Конкорд не е ли съвременен самолет бе рушлямецо? Знаеш ти къде има резервоари..

10

Анонимен

преди 3 седмици

Хахаха. Карали са с гуми регенерат за да пестят :)

9

Анонимен

преди 3 седмици

С тази новина искате да ни кажете колко са здрави самолетите на Боинг, че дори могат да летят с дупка в крилото, или че всеки втори (предимно новите) вече се разпада и за нищо не стават?

8

Боби

преди 3 седмици

До Анонимен 5 ЕХ ЕКСПЕРТЕ ЕХ ВСЕЗНАЙКО... История: Конкорд излита от Летище Шарл Де Гол в Париж Преди него излита товарен самолет реално няма значение марка и модел Част от гумата на товарния самолет се откъсва и остава на пистата като в този фрагмент има метална оплетка за усилване на гумата При засилване основния колесник на Конкорд се натъква на тази отломка, пръска се гумата и патчетата пробиват корпуса Но за съжаление там има резервуар с гориво=пожар В съвременните самолети там няма резевуа

7

AMX

преди 3 седмици

Пътниците къде са бляли, че не са казали на екипажа? Гумата гърми, а при пробива се е чул шум. При точно такъв случай падна свръхзвуковия Конкорд, на 20.07.2000 г. в Париж - парчето от гума проби резервоара в полукрилото, от там гориво по двигателя, пожар и на земята.

6

ППДЕБЕЕЦ

преди 3 седмици

Амда.

5

Анонимен

преди 3 седмици

Качествена машина, какво да се каже, след като лети с пробито крило. Не е като АН 24 или Илюхин.

4

Анонимен

преди 3 седмици

Глупости.