Така, така..... Но, според недоразумението-министър, по-важно е да се тормозят хората с откачени изисквания към колите им. Нали, затова остана министър, за да решавал проблемите. Ако това е елитната част от "матриала"....з****** !
До Анонимен,да но да крадете и да неплащте данъци го понасят доста добре,нали,само искате без нищо да сте дали
Влаковете отдавна са само по 3 вагона. Единият е 1. класа, остават само 2. Тези 2 вагона са отблъскващи, лоша хигиена, нетърпима миризма, която се попива от облекло, коса кожа, толкова е остра и непоносима, жега през лятото, студ през зимата. Това го изживяват пътниците, пътуващи на дълги разстояния. Нетърпимо е.
Пътуването с БДЖ е много лош избор. Няма на кого да се оплачете. Наели са адвокати, готови да разкъсат всеки недоволен пътник, а то в БДЖ няма от какво да си доволен. Покупката на тия германски стари вагони е най- голямата грешка, която допуснаха управляващите. БДЖ трябва да се закрие и да се даде шанс да навлезе друг превозвач.
Как да дойде нов превозвач?! Всички държавни институции ще го сбъркат от разни данъци, такси, документация, ще го изнудят да назначи връзкарчета, хора на ГЕРБ, ще му искат дял от печалбата под масата и не се знае още колко кеш в чували на момента. Не виждаш ли, че в Бг не идват никакви инвеститори? Заради корупцията. Всички търгове и конкурси се печелят от наши фирми, други не се допускат. И ако билетът на частния превозвач стане скъп, то ще е заради корупцията, повсеместна.
Ха така ,на силите сили ще даваме Български акъл какво да правят а с едни вагони неможем да се оправим пълни мизерници
БДЖ е точно да се спонсорират социално слабите, както и линии по които никой автобусен превозвач не пътува, но хората от такива слабо населени места пак имат нужда да ходят до града за лекарства. Работници също масово пътуват с тях. От БДЖ лукс не чакайте. От тая година БДЖ обаче не е монополист и всяка частна компания, ако иска може да влезе в тоя бизнес. Толкоз частното ти е по-читаво, че една взе лиценз и обеща за това лято от отминалия юни да има влак София-Бургас. Нито се чу, нито се видя п
В нормалните държави казват - "Гласувай с парите си". Тоест като не си доволен не им ползвай услугите. Тук обаче това не важи, защото БДЖ е на държавна издръжка и колкото и да е на загуба държавата пак ще ви изскубе честно изкараните пари (защото данък има само върху честните пари, на черно и нелегално данък няма), за да покрие загубите на този жив труп наречен БДЖ.
В тази държава аз не ползвам и няма да ползвам БДЖ, таксиметрови услуги и не посещавам ресторанти. Това са самозабравили се пиявици, които заслужават фалит, за да се изчисти пазарът от слаби и вечно мрънкащи неконкурентоспособни крадци и шарлатани от световна класа.
БДЖ е един от малкото останали живи спомени за комунизма. Много неща се промениха от тогава, но БДЖ си остана огромна държавна компания, която работи на загуба и се изхранва от данъците на хората в името на "социалната услуга". Там кражбата е с такъв размер, че и да ни я кажат в цифри няма как да го осмислим. Преди години помня, че 2% от държавния бюджет отидоха извънредно за спешно покриване на дългове на БДЖ. Цял народ плаща тихо, за да бил евтин билета официално.
Държавна работа. Какво очаквате? С този популизъм и етатизъм очаквайте всеки икономически отрасъл да стане като БДЖ.
Черен пиар в полза на мафиотските ПИМК и БУЛМАРКЕТ (тези които взривиха Хитрино)! И двете компании имат планове да усвоят пътническите превози и на практика да заличат БДЖ! Имат инсталирани свои хора в самото БДЖ и Мин. на транспорта които усилено мътят водата. Вандализирането на вагоните също е платено от тях. Запомнете, дойдат ли тези, цените на билетите ще станат двойни и тройни, качество на услугите няма да е по-различно, а за карти за пътуване с намаление просто забравете!
БДЖ са kpeteни. Наскоро пътувах до Русе - три прикачвания трябваше да правя от Централна гара. Влакът до Горна Оряховица беше само от 3 вагона! И в тоалетните в тази жега, нямаше капка вода. Смърдеше отвратително. Докога ще пускат в движение вагони без вода?? Толкова ли е трудно да се напълнят резервоарчетата? И чужденци пътуват...
"Е нали Бг имаше завод за вагони, що не си прави, а и втора употреба от швабите.:))" хххх Заводът за вагони, който беше в Дряново, отдавна го закриха костовисти и друга сVолоч под давлението на любимите ни еврогосподари. Станахме бананова република. Само дето нямаме банани.
Приключението БДЖ: Закъсняващи влакове и безобразна хигиена