2

Британски учЕн

преди 1 месец

Туристическите агенции вече не рекламират България, България имаше един огромен плюс - беше евтина дестинация, но вече не е. За съжаление не може да компенсира по високите цени нито с по добри услуги нито с по качествени продукти. За сметка на това се рекламират нови дестинации като Хърватия както и Италия, която беше позабравена напоследък. Така че очаквайте догодина масови фалити на мутро-хотелиери.

1

Ром"с

преди 1 месец

Ходил съм в Дубровник,но не е това което си мислех от рекламите,старият град е интересен ...но какво ми направи впечтеление най-много..скъпотията която не отговаря на предлаганото и деца по 12-15 години много псуват и интересни хотелски комплекси,постояно на всяко ищрачение.. .Очаквах нещо по впечтляващо от Дубровник,но рекламата си играее ролята добре за Дубровник.(Мое лично мнение)