73

Читател

преди 1 месец

До маг номер 64 В номер 59 по-долу съм обяснил как в Канада няма дисбаланс :) Много е просто, но не и за бай ***...

72

шофьор

преди 1 месец

тая магистрала, силно казано, трябва да се затвори и да се изринат всички заведения, магазини, скъсани ограждения, пияни пешеходци, пияни велосипедисти, прасета, крави и всичко друго дето се разхожда по нея, да се направи наново!

71

Анонимен

преди 1 месец

До Читател 59 : Не е скоростта причината. Който си кара с 180 ще си кара и при ограничение 80. Реални наказания трябват и то за провинилите се, а не да си прехвърлят глобите на роднини и социално слаби срещу пари.

70

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 70 "Тировете" не са ти виновни, а това , че на скоростен път в дясна лента се движат със 70 , а в лява около 100. и Когато един с 90 изпреварва друг с 80 и се забави около минута-две , отзад се нареждат 20 коли и изнервянето започва. Тези със 120 в тунелите са друга бира. За всичко са виновни лакомите инструктори дето разпродават книжки за по 1500лв. и пускат камикадзета на пътя, ползващи светлините за да спрат на аварийки върху пешеходната пътека "само за малко"...

69

Анонимен

преди 1 месец

Основното е липса на контрол. Например за качеството на пътната настилка или за натовареността на тировете, за да не повреждат пътя и т.н.

68

Анонимен

преди 1 месец

До До Анонимен 4а в чужбина пак ли по магистралите се кара само в лявата лента, защото дясната не става ? Като даваш пример за Сърбия - там за 800 км последният път почти не срещтах ТИР. по тракия има колони с тирове, които също се и изпреварват! Това само показва, че дори на хартия да имаме магистрала, тя не е направена за да се използва напълно, както и е недостатъчна за трафика. В едни други западни държави- магистралите често нямат аварийно платно, а 3то платно за тирове.Ние и това нямаме

67

Т.Живков

преди 1 месец

До Шофьордали да не използваме животински впрягове....още по-безопасно...Значи няма да започнат да правят пътища като хората и да ги потдържат след това,както е редно,а ще намаляваме скоростта..???

66

Azz

преди 1 месец

как го казахте...магистрали....това в белите държави и за второкласен път няма да го одобрят...Още преди 10 години трябваше да се построят по още една лента в посока-трафика е огромен,особенно лятото с гастербайтерите и пътуващи към морето...

65

Анонимен

преди 1 месец

На това му викате анализ? Аматьори, това е преброяване, не анализ!

64

маг

преди 1 месец

на боко гордостта е "победител" в класация! скапани ленти за движение, липса на умения, липса на колегиалност или криворазбрана такава, тунинговани двигатели с ниско ниво на поддръжка, "гуми за мъгла". Магистралата на изход/вход София, Пловдив, Бургас трябваше да са с по три активни ленти за да не създава дисбаланс между тежкотоварния трафик, лекотоварния трафик и хората, които карат със 100-120 км/ч

63

!!!

преди 1 месец

До Анонимен: Магистралите в Беларусь са по-добри от тези в Германия. Магистралите у нас са по-лоши от тези в Кения и Мали.---Магистралите в Беларус са по-добри и от тези в Германия, Щатите, Китай, Япония, абе от всички магистрали по света, беларуските са най-добрите :) Ако не беше ирония, която не съм разбрал (ако е така се извинявам), си много промито същество :)

62

Анонимен

преди 1 месец

Не магистралата е виновна,а самите зад-воланни устройства.Наскоро пътувах по нея и карах с-120км/ч,като ме изпреварваха помислих,че съм спрял.....това е!

61

Анонимен

преди 1 месец

Магистралите в Беларусь са по-добри от тези в Германия. Магистралите у нас са по-лоши от тези в Кения и Мали.

60

Анонимен

преди 1 месец

Как няма да е първа, като е единствената завършена магистрала??

59

Читател

преди 1 месец

Как един не се сети, че трябва да се намали максимално разрешената скорост??? В Канада като е 100км/ч, пък и на повечето места в САЩ и всички карат с около 120, да не би да им са фалирали държавите??? Ееееее, колко ум трябва, за да се проумее такова просто нещо???

58

Анонимен

преди 1 месец

До Aнонимен 42, ниско ти е нивото и с вторият коментар го доказа. Няма да ти е спокойно, защото за да ги пуснат има нужда от многооооо работа да се свърши. Виждаш ли камери инсталирани някъде? Не, няма! Има само стойки. Тези камери трябва да се калибрират и замерят. Камери също няма още. Освен това при мерене на средна скорост трябва да се намали вероятността МПС-тата да спрат :) Освен това трябва да се приеме закона, а за това ти трябва правителство. И да, нивото ти е плачено!

57

Анонимен

преди 1 месец

До Няма такова нещо, де да беше толкова лесно :) За това ти написах, прочети, информирай се за камерите и после пиши :) Наистина нивото ви в този форум е много ниско. Ясно е, че сте поредните всичколози, ама чак толкова да се излагате... трябва да е подсъдно. Наистина, четете повече и по-малко коментирайте! Ако си се чудил защо държавата е клоаака, ами ти си една от причините. Подсказка: 10 км е много дълго разстояние :) Ама как да го знаеш като не четеш, а?

56

Анонимен

преди 1 месец

България няма магистрали. Това няма да бъде прието за такава дори и в Нигерия.

55

Няма такова нещо

преди 1 месец

До 40 Анонимен До Анонимен 39, бави се заради липсата на правителство :) Няма да ти е по-спокойно. Прочети какво са камерите за средна скорост и как се мери тя :) Наистина ли е толкова ниско нивото на коментиращите в този форум или днес се правите на клоууни?. . . . . . . Ти откъде си паднал, камери за средна скорост? При ограничение от 60км/ч и 10км дълга отсечка, ако я преминеш за 20 мин всичко е в ред, ако я минеш за 5 минути значи си карал със 120км/ч! Елементарна физика до 8 клас! Какво об

54

... видими резултати

преди 1 месец

...видими резултати...