29

Анонимен

преди 1 месец

Абе ей министърчета и експерти вземете се в ръце че на народа му писна и ще имате проблеми.

28

Подробност

преди 1 месец

Само дето нещата не стоят точно така. В много пунктове преди прегледа ти правят предварително замерване, което не се отчита от системата и ако не става, не започват преглед. Така, бройката недопуснати става доста, доста по-различна...

27

Гадис

преди 1 месец

Престанете вече с този въглероден диоксид, не се мери въглероден диоксид, мери се въглероден оксид. 90% отсъствали от часовете по химия ама в коментарите са номер едно

26

Опс

преди 1 месец

След като работи така добре системата, защо прегледите са на 12 месеца а не са на 24 месеца като в държави като Германия, Италия, Швейцария, Англия и други. Тук цената двойна а да направите и срока двоен 24 мес. Дунев ще отговори ли или 12 мес е поредното лобистко нещо да пълни джоба на такива като Дунева в Европа даже карат повече и пак са на 2 год

25

Анонимен

преди 1 месец

Проверете в Уикипедия The Bugatti Chiron's top speed was tested on its owner Volkswagen's Ehra-Lessien track. The Bugatti Chiron generates maximum torque at 2,000rpm. The Bugatti Chiron's emissions figure is 516g/km of CO2

24

Анонимен

преди 1 месец

Добре де как тогава Бугати Вейрон е с 600гр /км СО2 ,а Ферари 500гр/км СО2 Ламборгини с 459гр/км. СО2. Всички коли над МИЛИОН ЛЕВА ще минат или в България ще им забранят вноса ,че замърсяват най-много.

23

Гневен

преди 1 месец

Само стачки господа,докога ще се гаврят с обикновените българи,ако продължим да траем властимащите те от своя страна ще ни го слагат изотзадзе.

22

Стефан

преди 1 месец

Пак запрягат каруцата пред коня! Проблемът е в мръсния бензин, който задръства катализатора. Ама не може или не иска да се справи с това. Ще сменим катализатора и след два месеца пак.

21

Анонимен

преди 1 месец

интересно на запад дали мерят саом димност на дизела,само у бугаристан дизела е еко,дали ще се намери вече някой да купува бензинов автомобил? навсякъде дизел ще пуши според "експертите" всичко е точно

20

Мунчо

преди 1 месец

Не разбирам защо ще ми мерят СО на бензин като съм с АГУ! И какво цапам с 1.2 мотор на газ дори да не покрият евро 5. Ами да ми сложат евро 4 тогава. А с евро 3 си минават. Има нещо гнило

19

Алекс

преди 1 месец

Защо бензиновите коли имаха проблем,а дизеловите не? Защото автомобилите на мощни фирми са дизелови.По-лесно е удариш обикновения човек.

18

Манипулират ни !

преди 1 месец

Напълно манипулативна система !!! Повишеното ниво на вредни емисии се дължи основно на лошото качество на горивата !!! Всички големи вериги бензиностанции се обслужват от подизпълнители на франчайзинг !!! И Лукойл, и Шел, и Еко и ОМВ предлагат отвратителни горива ! Аз зареждам на малки частни бензиностанции (такава има р гр. Панагюрище) и никога не съм бил разочарован от качеството на горивото. Изпатил съм много от ОМВ, Шел и Еко ! Горивата в съседна Гърция са много по-добри !

17

Анонимен

преди 1 месец

Българи, докога ще се оставяте на мафията, с помощта на еврогейовете да ви мачка?

16

Изпатил от Дунев

преди 1 месец

Стига сте правили реклама на измамника Дунев !!! Не ходете в сервиза на Румен Дунев ! Там работят млади тарикатчета, взети буквално от улицата. Дунев е инструктирал тарикатчетата да надписват труд за несъществуващи дефекти и проблеми ! Аз няколко пъти пострадах от тях (дори ми бяха сипали вода в съда със спирачната течност !) и вече не стъпвам там. Много мои познати също се оплакват от сервиза на Дунев.

15

Гориво

преди 1 месец

Системата на ГТП никога няма да работи.Докато има некачествени горива.

14

Анонимен

преди 1 месец

Напротив! Има хаос! Само *** би очаквал от 14 годишна кола да има показателите, както когато е била нова! Давайте по-ниска екокатегория и това е! Да ама не! Целта не е изрядност на явтомобилите а принудително спиране на старите под благовиден предлог! Плебеите да слязат от колите, за да може другарите да карат необрзпокоявани!

13

Дракона

преди 1 месец

Добре де, а защо нивата на въглеродният двуокис при дизелите не се мери? А освен това те отделят и повече азотни и серни окиси отколкото бензиновите, както и фини прахови частици както е казал по горе екс-пердът.

12

Митко

преди 1 месец

Тоя дунев какъв голем експерт е?явно му плащат!!!

11

Митко

преди 1 месец

Тоя Дунев какъв голем експерт е?явно му плащат!!!

10

Няма грешка

преди 1 месец

Като един автомобил покрива критериите, защо тогава има стикери и зони за влизане бре експерте? Поредния предплатен експерт