7

Анонимен

преди 1 месец

върнаха се кадрите на ГЕРБ и проблемите започнаха, закъснения, не работят климатиците, няма локомотиви

6

Анонимен

преди 1 месец

До 4 Комунистите все заговори виждат. Обаче некадърността в управата не я виждат. Старите амортизирани машини не ги виждат. Лошите хигиенни условия не ги виждат. Липсата на професионални качества сред служителите не я виждат... ама заговори виждат.

5

Анонимен

преди 1 месец

Ако имаше някоя мъдра глава, да бяха почерпили малко опит отвън. Прмерно раделя се БДЖ на 2 - превози и инфраструктура. Така ако решат да пускат и частни влакове - ето ще си плащат за инфраструктурата. В момента е прсото крадене, крадене, умишлено занемарена инфрастуктура, респективно проблеми, дълго време за път. Я да помислим, кой има интерес от един слаб жп транспорт.

4

До 2

преди 1 месец

Точно това си мисля. Десетки инциденти булвално от началото на годината - то не бяха пожари, дерайлирания, непредвидени ремонти на немските вагони, часове закъснения (това си е норма вече), дори смъртен случай на служител на БДЖ. Никога не е имало толкова много проблеми за такъв кратък срок. Вероятно някой мисли някаква схема - я нови частни пътнически влакчета върху все още не унищожената инфраструктура на БДЖ, я съвсем да ги затворят и всичко за скрап, а терените на гарите - за нашите хора.

3

Анонимен

преди 1 месец

Точно като в Индия. Те и голя част от пасажерите са индуси

2

Анонимен

преди 1 месец

Еее, цифровизирани са вече, що реват. Всичко електронно, пък и апетитен транспорт е БДЖ, някой може да му е хвърлил мерак.:))

1

Това

преди 1 месец

Понеже на Гвоздейков за безобразията в транспорта, вместо отдавна да са го изритали ще е доживотен министър. Сега пак ще е такъв при служебното на Главата, а фигурираше като такъв и в предложеното редовно от Боко