23

Банкеръ

преди 1 месец

Има изправни и неизправни стари автомобили.Примерно изправен бензинов автомобил е с катализатор произведен 2000 г с двигател 2,0 литра е по зелен от чисто нов джип с 5,0 литров двигател.Да ама според прегледа е важна годината на производство.Така ли е или да?

22

Ъъъ

преди 1 месец

За, пореден път българина доказва, че не само е мазохист, но и доста ***, взимат ви парите, а вие траете, това на запад, да се случи колко глави ще хвърчат, а тук същите терикати мислят друга схема и пак ще плащате. Аре, успех и не ревете БЪЛГАРИНО

21

Анонимен

преди 1 месец

Взех си нова кола, 3 години няма преглед но предполагам до тогава няма да махнат стикерите, те обещават от поне 5 години и им се кефи плебса но няма как да ги махнат а дори и това да стане цената на прегледа ще се вдигне още. Иначе до нас има една с Киа кара си години вече без никакъв стикер.

20

Къде да отидем?

преди 1 месец

За да ни върнат парите от фирмата издала стикерите? Или при ДАИ? На кой адрес?

19

Димо джанката

преди 1 месец

Най сетне . Вече мога да изкарам спокойно голфа . Пуши като натоварен краз на баир . Обаче лети след чипосването . Да ми гълтат пушека . Звяр е .

18

Грюне Шайзе

преди 1 месец

Взехме си RAV4 hybrid. На първия преглед ми сложиха 5 категория. На втория преглед (в друг пункт) ми викат - *** как пета, само електричките са там, хибридите са макс 4-та. Викам - вие сте експерти вие ще кажете. Докато мерят газове викат - сега си на ток - мини на бензин. Аз викам - тя сама си сменя, аз не мога ръчно. Дай яко газ тогава да вдигне оборотите и да смени..... Тези прегледи така или иначе почти нищо не мерят, и имат спешна нужда от осъвременяване на концепцията

17

Анонимен

преди 1 месец

Това беше Хубава работа ама българска само за стригане на смирения ганчобалкански. Но той си го заслужава.

16

Гошо

преди 1 месец

Правилно защото тези стикери са пълна порнография. Това че завират сонди в ауспуха е комуфлаж и 90% от устройствата не работят. Гледа се годината на производство, а не дали замърсява или не. Стикерите са лоби за авто джамбазите на нови трошки.

15

селянин

преди 1 месец

За какво бяха стикерите, като колите имат номера? След като искат контрол, нека го правят по номер на колата. Стига с тези стикери... пак да се пълни джоба на някоя фирма.

14

Общ работник

преди 1 месец

А парите, парите ще върнат ли на хората, милионите взети от всеки един от нас? Или това не е важно. Спънаха една далавера за да реализират друга, може би...

13

Циник

преди 1 месец

И какво ще прави сега фирмата на депутатина, която ги печата?

12

Анонимен

преди 1 месец

Скоро всички зелени шарлатани ще висят по дърветата.

11

Анонимен

преди 1 месец

Защо в Германия удължи производство на двг с още 15 години защото лъжливата зелена зделка лъсна никой не купува електрокари

10

До7

преди 1 месец

Че кое лъжа бе едно време 124 ката мерцедес над милион км изкарваше сегашните с тия дпф и ерг клапани като се напълнят със сажди какво става, с двигателя ако не се чистят или нови за това ги махат хората не е по джоба им да ги поддържат

9

Анонимен

преди 1 месец

Ех Пиронков, ех министаре с какви аргументи ще го обжалваш? Аз с полицейска Опел Астра, с основен ремонт на двигател, с отлични еко показатели - показаха ми ги на прегледа, а ти ми слагаш измислена от теб лоша категория защото била 99- та година произведена. Пълна тъпотия.

8

Бай Иван

преди 1 месец

Щом колата си отговаря на произведения евро стандарт си е еко. Всичко останало е рекет.

7

До 6

преди 1 месец

Абе, црвл прст, защо дращиш само лъжи и небивалици та манипулираш тези, като теб, а. Да е...

6

Анонимен

преди 1 месец

Защо премахват катализатори дпф и ерг клапани ли ми защото задънват двигателя и с тях има по кратък живот тези неща ако не се чистят на всеки 30 хил км почва свето музиката и светват лампите новите не се пипат то точно за това са ги изхвърлили германците

5

Анонимен

преди 1 месец

По нови коли няма да дойдат все по стари ще идват защото западнняците и те обеднява и ги карат по 500 хил км

4

MaйMyнaтa

преди 1 месец

До 1.....Сашо Александров ( Кривия ) футболист от Левски, викаше : Нема старо нема младо, има може и не може