Ами нормално. Дори единично закъснение води до промени, защото самолетите не просто кацат и излитат. Има персонал на земята, който се грижи за всичко, което не се вижда. Познат който работеше на летището ми е разправял как се прехвърлят куфари от един на друг самолет, а при грешка и/или закъснение се хвърлят като 60клук. Затова често куфарите ви са със счупени дръжки, ожулени или спукани.
Още по-лошо е, ако вземеш Рианеър, техният самолет от Айндховен трябваше да пристигне тука в 23.00, а пристигна в 1 и 50 след полунощ...
На първи юли трябваше да се прибирам с Уизеър от Айндховен към София. Държаха ни 1 час повече на летището, а когато най-накрая заехме местата си в самолета, пилотът обяви, че ще стоим така поне 1 час, защото не го пускали да излети - имало силни бури над Германия и Австрия. Много е гадно да те натоварят в самолета и да стоиш така неподвижно цял час.Накрая го пуснаха да излети и вместо в 18.30,както беше по разписание, кацнахме в София в 20.30. И като че ли взе да им става практика да закъсняват.
Нали има публикуван уоркараунд - ама оу аз забравих те си уволниха ИТ-тата преди години и сега чакат на Ганеш да им дойде реда.
Още ли смятате, че дигитализацията е полезна, щрак и за една секунда нямате пари, нищо не работи и сте никой!Кеш is the King!
Очакват се още отменени полети и закъснения заради IT срива