До Само да питамСветофари ще останат на Пиротска и Цар Симеон. Разстоянието от Кирил и Методий до Сливница е под 100 m и няма нужда от толкова близки пешеходни пътеки - създават задръдствания. София се нуждае от пълноценен рингов булевард за да се намали натоварването на Ботев и Мария Луиза и няма как да се угоди на всички.
1) Какво налага разширяването на Опълченска и изсичането на дървета, при положение, че ремонтът ще даде само 2 допълнителни бус ленти? За това ли е цялата простотия???2) Колко ще станат светофарите от Сливница до Тодор Александров, която е ок. 500 метра? (в момента са 4, а няма как да остане пеш. пътека на Кирил и Методий при 6-лентов път)3) Кога е минало общественото обсъждане и кой е подписал договора с Трейс?4) Кога и какво и направи СОС, за да информира живеещите в района за този ремонт?
тия смо таняци като затвориха левия подход по Опълченска, целия трафик отиде на КОнстантин Величков, и вместо някой мозъчен инвалид да си беше размърдал мозъчето и да беше променил настройките на светофара за ляв завой! Сутринта колоната беше умопомрачителна, защото светофара пропуска стандартно - по 3-4 авотмобила!
До ПетровВ конкретния случай е нужен рингов булевард с три ленти в посока, една от които за градски транспорт евентуално и велосипеди.
Боковците чрез Фандъкова изсякоха цяла София за да я превърнат в паркинг от който да взимат пари
Днес започва реконструкция на ул. “Опълченска“ в София