21

До анонимен 5

преди 1 месец

Ще пътуваш 9 дена 9 нощи с камили. Имай предвид, че влакът не е бърз, спира навсякъде и май имаше престой тук- там по пътя в Южна Бг. От 4 часа сутринта до 12 на обяд са 8 часа. Цял работен ден.

20

Анонимен

преди 1 месец

Да пътуваш по това направление нощем....

19

Руски Трол

преди 1 месец

Бай Тошо къде си? Липсваш ми!

18

Анонимен

преди 1 месец

Прекрасно, мамалигите ще могат директно да ходят на майната си при братята си от голямото Столипиново и да се отдадат на прекрасни пловдивски обичай като махане на арматура от блок, отглеждане на кон в хол и други.

17

Анонимен

преди 1 месец

С бързият влак от Горна Оряховица до София ми отне почти 7 часа с БДЖ. :)

16

Бако

преди 1 месец

Така БДЖ ще допринесе за развитието на летището в Букурещ ,Браво

15

Анонимен

преди 1 месец

Koой пък оди у Русе?? Шантава работа! За какво му е на човек от Пловдив да ходи чак там? Какво ще търси там?

14

...

преди 1 месец

последно като пътувах с БДЖ маршрута София-Свиленград ми отне 17 часа! Сега научих, че Свиленград-София вече се пътува само за 6 часа и половина! Имат напредък! Не голям но имат! :))))))))))))))))))))))))))))))))

13

Симо

преди 1 месец

До АнонименА сега в демокрацията колко тунела направихме под Шипка, мадоче? Като самолетчетата на хартия май са няколко. По изхарчените пари за проектиране, ще да са стотина. На практика са демократично 0.

12

Симо

преди 1 месец

До АнонименАми без да броим модернизация на съществуващи тунели, само с разширението (изграждането на втора успоредна линия) на Линия 2 през Искърското дефиле, са построени 20 тунела. През линията Карнобат - Комунари пак с разширение май бяха още 2 тунела. И има една линия от Старо Оряхово за Поморие, построени са 2 тунела, но линията не е довършена. Всичко на всичко 24 железопътни тунела през Стара Планина в периода 1945 - 1989 г.

11

61

преди 1 месец

През планината бързо с влак не може. По времето на "прогнилия комунизъм" България имаше гъста мрежа от вътрешни самолетни линии. "Летящите Чавдари", Ан24 и подобни префъркваха от София до Русе за отрицателно време. Предварително ще помоля хора, които не знаят какво е "Чавдар", да не се пенявят тук.

10

Анонимен

преди 1 месец

До Гиб Мелсън Викаш руснаците Луканов и Станишев правеха американска демокрация, а?

9

Анонимен

преди 1 месец

До Гиб Мелсън А за 45 години социализъм колко тунела направихте под Шипка старче?

8

Гиб Мелсън

преди 1 месец

Преди години по времето на лошия комунизъм е имало директен влак от Габрово до София. Това ми го каза един пенсионер от Габрово. Сега хиляда прекачвания правиш за да стигнеш дотам. 30 години американска демокрация един тунел не можаха да направят през Стара Планина. Северна и Южна България все едно са отделни държави като тръгнеш да пътуваш. Много сме зле! Затуй пак гласувайте за Винету!

7

Анонимен

преди 1 месец

Ехооо БДЖ кво стана с новите 300 вагона май са само 3/три/ останалите 297 къде са

6

Анонимен

преди 1 месец

Носете си втори кат дрехи, вода и храна за 3 дни.

5

Анонимен

преди 1 месец

От Дунавската равнина през предбалкана и подбалкана до Пловдив. И колко часа ще прави това пътуване като имате предвид че в Балкана влака не може да развива големи скорости.

4

Анонимен

преди 1 месец

Като знам че през социализма имаше влак който развиваше 160 км , сега ми става смешно да чета такива новини .35 години напредваме назад

3

Забележка

преди 1 месец

Времената на тръгване и пристигане са ориентировъчни.

2

Юху

преди 1 месец

Невиждано за пръв път до сега