32

Пепи Бойчева

преди 2 месеца

Урсулю Фродолайнен не харесва това!!! Не е демократично! И евроатлантическо! И екоклиманеолибера3тично нек'си...

31

Анонимен

преди 2 месеца

Вие по-долу не се карайте, и поршето и беемвето са и истински германски автомобили за истински ceляни.

30

Анонимен

преди 2 месеца

До ДО 26Май ти не си схванал добре. Какъв програмист си ти че печелиш по 5 милиона годишно ? Шефът на Боинг печели по 20 млн годишни ти *** кодиш и пепелиш по 5. Ама намалете я тая марихуана бе.

29

Анонимен

преди 2 месеца

До До 5Какво порше от 1980-та наричаш красота? Вътре с манометрите и ръчките и умрелата пластмаса..Точно пък порше са толкова неудобни автомобили возят твърдо -седалките са гадни няма място за краката ако си по висок главата ти опира таванът... Как може да наречеш бмв 7 лош автомобил - то са кожи дърво масажи на седалките регулиращо се окачване автоматично втвърдяване на воланът при спортен режим,фаровете са невероятни светят много силно уоу страхотна кола е.Поршето има ли часовник вътре поне?

28

изкуфелият джо

преди 2 месеца

Няма проблеми колите ще ги правят Китайците , децата Африканците и мюслюманите а Европейците ще ходят на паради като "Парад готдости "Трансгени параади "Гей паради" ще защитават ценности като - еднополовите бракове , смаяна на пола .

27

Анонимен

преди 2 месеца

Зелен ЕС, доминант Китай. :))

26

Анонимен

преди 2 месеца

Това е благодарение на зелените политики на ЕС. Китай доминант с некачествени бр-и-чки и продукти, ЕС - е знае се. Жалко.

25

авиатор

преди 3 месеца

Когато се забранят и изчезнат автомобилите ще останат китайските.

24

Анонимен

преди 3 месеца

Рестартирай и *** са опрай . Тъй викаше Бил Гейтс навремето за смотаните уиндулси . Ся и китайците по неговите следи и след 10 години *** ги опраят и те като Бил .

23

така е

преди 3 месеца

До АнонименИ много други производители ти предлагат "упгрейд до последната версия", когато имаш бъг в системата! Така се работи в софтуерната индустрия! :-)И с колите ще започне да става така! Нали всички нови модели са накичени със софтуер! :-)

22

да така е

преди 3 месеца

До АнонименЕвропа иска да печели само от въздуха без да произвежда!Та сигурно и мита и акцизи ще наслагат на китайските стоки, щото все още не могат да ги оберат с данък "пържен вятър"! :-)

21

До 5

преди 3 месеца

Седмица 2015та дали съм карал?! Подобни антики не ме вълнуват. Нямат стойност. Да ме беше питал някаква красота от Порше 1980та да ли съм карал, разбирам, ама бракма, дето струва колкото рейта ми за 2 дни, е смешно...

20

Анонимен

преди 3 месеца

До Анонимен 16колко звезди изкарва на краш тестът тая колесница която струва 5 пъти по-малко от мерцедес и има абсолютно същите екстри. освен това ако се повреди... какво се случва. Имам лош опит с китайски уред на който производителят започна да пише на китайски когато му пратих писмо да ми прати диск с драйвери за уиндоус 10. След превод от човек говорещ китайски и български се оказа че ми предлагат да си купя новият модел и тогава към него да ми пратят дискът.При китайците винаги има врътка

19

Анонимен

преди 3 месеца

До Анонимен - ЕС се консолидира да кара колела, в ЕС само единици ще могат да си позволят коли, а Китай има къде да си продава колите, докато застаряща изпедерастена европа се придвижва на колела и на тротинетки.

18

Анонимен

преди 3 месеца

Хим не ми се вярва! Обложени с мита и акцизи,ще си ги карат само в Азия! Европа се консолидира вече срещу Китай,остава им голееемия африкански пазар с високите покупателни възможности и разбира се,най-голямата териториално страна,която няма къде да ходи и ще купува китайските коли,защото през 2030 г. няма вече да има собствено производство!

17

Анонимен

преди 3 месеца

Китайците са подобрили двигателите на Отто и Дизел...(според клакьорите). За електричките да не говорим, там са избили рибата.

16

ама няма демокрация!

преди 3 месеца

Китай прави най-добрите автомобили, вече превъзхождат немските по всички показатели. Китай започна да прави коли едва от 20 години, преди 20 години в Китай всички караха колела и ходеха с еднакви сини дрехи. Германия прави автомобили повече от 100 години, над 100 години опит и know-how в автомобилостроенето. Освен това в Китай няма политически партии, в Китай не се провеждат избори, в Китай няма демокрация.

15

Анонимен

преди 3 месеца

Като гледам колко кетайски коли се карат из Европа - ум да ти зайде.

14

Анонимен

преди 3 месеца

Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.

13

Анонимен

преди 3 месеца

"Китайците правят всичко . Руснаците и арабите дават пертола" - и газа. И най-важното - всички те, доставчици/потребители, са в БРИКС и извършват взаимна търговия в национални валути. $ не е нужен. Дедоларизация.