31

Скорост

преди 6 часа

Някои твърдят че това няма да има ефект, напротив когато му ограничат скоростта на бай индиец а той наруши и преработи колата си софтуерно конфискация на имущество в случая автомобила и така отново и отново ще има ефект и то голям повярвайте!

30

Джигит

преди 7 часа

В крайна сметка трябваше да се вземат най после мерки и в тази посока,но на дали това ще доведе до оптимален ефект но все пак е нещо, човешкия живот е най важен

29

Ала бала

преди 1 ден

Още хляб за хакерите.

28

Анонимен

преди 2 дни

Българи, честит живот в ненормалния тоталитарен 4-ти Райх! Да живеете поне 100 години.

27

българина

преди 2 дни

европа ще стане като куба, само коли преди юли 2024 г. това са абсурдни неща, да видим до кога хората ще търпят.... междувременно ще има лепенка на камерата и други ъпдейти, за да се прескочи това безумие. ще си караме старите коли и това е

26

Един Българин

преди 2 дни

Ако намаляват рязко са опасни, но ако премахват възможността да подаваш ляв мигач в лявата лента и да присветваш с фарове ще е от полза за намаляване на стрелбата по магистралите. Също така автомобил не бива да има възможност да вдига повече от разшеното в страната. Какво е това 300км/ч... за къде ти е?

25

Анонимен

преди 3 дни

"Защото те винаги ще се включват по подразбиране, когато следващия път двигателят на колата бъде стартиран"------------Или ще замълчат завинаги когато закараш колата при съответните специалисти.

24

Анонимен

преди 4 дни

Политическото джудже ЕС нищо друго не може да измисли.

23

Лека жена

преди 4 дни

Леле и ко ще правят производителите на мощни коли? Живота на конете има значение!!! :)

22

Напишете го бре

преди 4 дни

И на колко ще е ограничителя? 300 км/ч ли?

21

Анонимен

преди 4 дни

А за старите мотори?,

20

Анонимен

преди 4 дни

До Анонимен 14 Представи си на Цариградско да ти намали, защото локалното било с 30, докато всички отзад са с 80 в плътна колона или същото на магистралата. Има бая инциденти подобни заради тези системи. За запазването на лентата хората са пропищели най-много, защото хич не се справя и по думи на шофьори е "Ако ченгета карат след мен по магистралата, ще решат, че съм пиян.". Не е ясно защо се вкарват изисквания за неща, които още не работят и могат да убият хора.

19

Чичко Шваб

преди 4 дни

Споко слуги мои! Скоро понятието "личен автомобил" няма да съществува.

18

хаха

преди 4 дни

Сега се загледах по темата. Хората масово се оплакват от запазването на лентата, че на селски пътища, в града, през зимата, при вятър колата става опасна, защото им дърпа волана в обратна посока. Най-честото- опит да заобиколят дупка, пешеходец, тесен път, на който колата сама се насочва да излиза, силен вятър и да не може да дадеш леко волана да запазиш курса. За скоростта- натрисания отзад, когато изведнъж колата сама си намали, защото решила, че пътят е с 30 на магистрала заради отбивка.

17

Спас

преди 4 дни

Въобще не трябва да се произвеждат коли за скорости над 150 км/ч.

16

НЕевропеец

преди 4 дни

ЕССР освен забрани, ЛГБТ и мулти-култи нещо друго ще измисли ли?! По-добре Путин да дойде!

15

Фончо от Пещера

преди 4 дни

Не ми пука!

14

Ха ха

преди 4 дни

Искам да видя как ще се справят със синовете на Индия, особено с малолетните дечица на позабогатели роми, които се радват, ако синчетата им се окажат "тарЕкатчета" и кормуват с превишена скорост по улиците, принуждавайки нормалните хора да бягат.

13

Анонимен

преди 4 дни

Имам го това, пише ми постоянно какво е ограничението на дисплея и намалява, даже направо си спира рязко ако трябва и точно тууукк едни кошове с набичена чалгия от вътре ме изпреварват. Най-обичат на пешеходни пътеки да го правят докато минават хора

12

Анонимен

преди 4 дни

Еее ган4у дето е демократ ще пропищи, че не може да кара градско със 100 като в рошия, Азия и Африка. Ама иначе е с европейски маниери и мислене, чака само пешеходни пътеки да сЪ изрежИ :)))