До Анонимен.4...Така беше при лошия социализъм,когато нямаше частници,които да окепазят обучението-т.е базата.
90% от тежките катастрофи са по вина на АПИ, КАТ, МВР и корумпираната съдебна система. Това че много шофьори с книжки не могат да карат е вярно, но поне нямаше да се пребият, ако имаше контрол и нормални пътища.
Да не ни се обяснява и да ни убеждава. Ако са само 5% от общия брой на тези с книжка, а причиняват 12% от тежките произшествия, то това е 2.4 пъти повече от по-опитни. Да не споменаваме, че често млади хора с книжка не карат активно, защото учат и нямат пари за кола, например. Следователно гаменнчетата с мощни коли, купени им от татенцата и мамммките им, препускат по пътищата с поне 4 пъти по- голям ланс да премажат някого. И после се изнизват по терлици. Понякога свършват земния си път и това е
Никой не е станал шофьор от шофьорски курс. Трябва си практика, а шофьорския курс дава базата, от която да започне тази практика.
Излиза, че 4-5 милиона шофьори със стаж над 2 години, имат 88% от катастрофите, а 240-300 хиляди нови шофьори със стаж до 2 години, имат 12% от катастрофите. Грубо казано младоците правят два пъти по=често катастрофи от по-опитните шофьори.
Едно добро начало е отдел корумпирани КАТеpuчкu да се закрие незабавно,а униформените чобани да бършат нечий фикус до края на дните си, само и единствено ако излязат чисти след ревизия като физически лица.
Йонко колкото и да се пеняви,истината е,че обучението е крайно некачествено.Болшинството инструктори се интересуват само от парите.Камери и контрол.Неподготвени водачи да не се допускат до книжки.Инструкторите да осигуряват качествена подготовка.Който не може,общак на строежа.
Само 10-12% от тежките катастрофи са по вина на нови водачи