26

Еххх

преди 3 дни

Тротинетка само с каска

25

Dj

преди 4 дни

България не е за тротинетки. При най малката неравност губиш контрол. А неравности колкото искаш. Жалко

24

Руси

преди 4 дни

По-добр човек да кара колело ! Като обезумели са с тези тротинетки. Бог да прости момчето!

23

Тротинетки

преди 4 дни

Крос мотори, атв-та, тунинговани железа нямат място на пътя. Но тва е работа на държавата, ама нея я няма

22

Даже

преди 4 дни

При животните инстинкта за самосъхранение работи, при надрусаните-не

21

Анонимен

преди 4 дни

Ето това е истински донор. Моторягите като се блъснат - нищо здраво не остава. Виж, тротинеткаджиите - те падат, чупят умно красивата си тиква и остават сърце, бели дробове, бъбреци, черен дроб...

20

Контрол на пътищата

преди 4 дни

Управлението на тротинетка е високо рисково. Тротинетки се управляват със каска и протектори като мотор. Иначе ще се изтрепете без война.

19

Анонимен

преди 4 дни

Донякъде съм съгласен с колегата : НЕ тротинетките са опасни, а ХОРАТА, които ги карат.Но всяка втора синя тротинетка под наем е с някакъв проблем. Как да се кара разумно като е технически НЕизправна? Да не кажа опасна!

18

Анонимен

преди 4 дни

До17. За една кола или мотор е важно как се грижи собственикът за нея, не е от значение на колко километра и години е. Много нови коли са по лоши от по старите ретро коли и мотори.

17

Анонимен

преди 4 дни

Трябва задължително със закон да де задължат да имат каска.

16

Наблюдател

преди 4 дни

На всички които пишете трябва да ви забранят да карате старите си кочини и да опушвате всичко.Забравих,то тук в Бг е срамно без кола или мотор на 10 год и минимум 100к километри.Иначе "тротинеткаджийте"им виновни.

15

Анонимен

преди 4 дни

Аз лично имам един въпрос? Кой или коя институция следи за техническата изправност на електрическите тротинетки под наем? Знаете ли колко има без спирачки, счупени светлини, без калници и със сериозни проблеми в София.Ще стане беля ако не се сезират властите и не започнат да пишат актове със сериозни глоби на фирмите, които не подържат в изправност своите електрически тротинетки.В София са 3 форми, от които 2 са по-стари. Толкова ли е трудно да се следят.

14

Анонимен

преди 4 дни

Европейските ценности са вредни за вашето здраве!

13

Анонимен

преди 4 дни

Тва да видя мъж да кара такова нещо просто е срамза човечеството

12

Анонимен

преди 4 дни

Тротинетките не са лоши , доста са практични за пазар , ходене до работа ( при хубаво време ) и рязходки . Компактни са , не като велосипед ( доста е обемен ) , но си трябва и внимание като се кара - пръстите да са винаги на спирачката и винаги намаляш при маневра .... ама ако не си карал двуколесно преди нея няма как да знаеш кога да набиеш спирачката ...

11

Хемус

преди 4 дни

Нормален мъж не кара такава простотия

10

Анонимен

преди 4 дни

Въпрос на време беше да се случи това.

9

Анонимен

преди 4 дни

Тротинетките са опасни. Самата им конструкция, размера на гумите на гумите и позицията на стоене на водача предразполагат към нестабилност и лесна загуба на контрол дори при най малката неравност на пътя. В същото време някой модели развиват по висока скорост от велосипед. Това ги прави изключително опасни. Хората ги купуват защото изглеждат практични и са евтини. 500-1500 евро. Докато качествен ел. велосипед струва поне 3000 евро. Но велосипеда е много по безопасен и функционален.

8

Анонимен

преди 4 дни

в началото тротинетките бях ограничени до 25 км/ч ( имам такава ) в последствие пазара се заля с знайни и незнайни китайски марки дигащи по 100 км/ч . тази на снимката е такава . с такава скорост и без каска , налакътници наколенки си пътник . аз с моята съм губил равновесие но скачам и почвам да тичам ( скороста с сходна до тази на тротинетката) , при 100 го няма този номер

7

Анонимен

преди 4 дни

Кога всички тези неуредици ще бъдат оправени? Тракторист с книжка му е разрешено да кара ремарке със 16 тона товар, но не може да кара двуосно ремарке на автомобил без Е категория??? Някой ако иска да кара мотопед ограничен до 50сс се нуждае от М категория, но някой дето се мята на тези електрички дето вдигат животозастрашителни скорости не се нуждае от разрешително?!?!