28

Мен

преди 5 дни

А на обратно, да тръгват ли?

27

Анонимен

преди 5 дни

Дайте на Ивелин Михайлов или на Божков да въртят бизнеса с БДЖ и нещата ще се оправят.

26

Анонимен

преди 5 дни

Експерте, как е в Испания, Италия, азиатската част на Турция...? На вас от БДЖ все нещо ви пречи и вече дразнят постоянните ви оправдания, все някой ви е виновен, все някой друг е крив. Истината е, че проблемът е във вас. Не се справяте.

25

Анонимен

преди 5 дни

При 40 градуса жега БДЖ ще пускат камили. Кервани. Камилите не се нагряват.

24

YStoyanov

преди 5 дни

Големия експерт!.. В цял свят се движат влакове, нито релсите са им по различни, нито влаковете! Масово се подменят 'тракащите' релси с дълги такива, заварени плътно една с друга не е нужен допълнителен настав. Те позволяват оптимални скорости и без шум от движението. Тайната рецепта е варосване на метала!.. Третирането на метала с вар го пази от прегряване и усукване на релсата. Още Живков е разпореждал от рано Април още да се измаже всеки метър железен път на територията на страната!..

23

Анонимен

преди 5 дни

В Австралия ще му се изсмеят на този авторитет. Индия, Пакистан също,само в България релсите са зле.

22

Bob

преди 5 дни

Кви над 40 градуса, то тук такива още няма за това лято, а линията вече се изкривила... Така са я монтирали явно... Без необходимите разстояния... Всичко е до долу у тая ***... Къде бяхме - къде стигнахме...

21

Старият машинист

преди 5 дни

Преди половинн век, при температура на въздуха над 30 градуса, всички влакове между 14 и 18 ч. се движеха с 60 км/ч. Освен това, със специална подвижна техника покриваха с вар релсите за да не се нагряват.

20

Анонимен

преди 5 дни

В Индия и Пакистан и т.н. не спират. По зле ли сме от тях?

19

А ЗАЩО ВЛАКА ТРАКА

преди 5 дни

ХАЙДЕ ЕКСПЕРТЕ, ОТГОВОРИ НИ!!!...

18

до 18

преди 5 дни

Защото ще ги копаят, минимум 300 години......

17

Анонимен

преди 5 дни

що не направят метро от София до БУргас и Варна - в Газа как имат 500 км подземна мрежа от тунели

16

Анонимен

преди 5 дни

ми то направо да не вървят лятно време - да спрат и автомобилите също

15

може да ги вкарат

преди 5 дни

под земята , кат метрото . Няма да се чуват , няма да блъскат коли , няма да закъсняват . По умно е . 2-3 линии метро подържа цял град . Там е бъдещето .

14

Христо Христов

преди 5 дни

Нали все пак 85% у нас гласуват да стане "като в ЕС"?!

13

Христо Христов

преди 5 дни

Браво! Трябва да стане като в развития ЕС - при високи темпаратури, малко шума или 1 мм сняг да се спира ЖП транспорта. От съображения за сугурност!

12

Анонимен

преди 5 дни

И този мие бил жп експерт?! (((

11

Рендето

преди 5 дни

Хайде, на Каруците!!!! У Бг шъ съ движат Пътнически и Бързи..... Дилиджанси, като у прериите в Щатите преди 150 години!!!!! Това нашту вече не е Мъчение...., а Агония!!!!!!! До 10-12 години шъ останем без Инфраструктура и Високо Квалифицирани Висши и Средни Специалести, и тогава спокойно може да закриете "Зона Бг"!!!!! Не мога да повярвам как държавата ни деградра до това ниво само за 34 години!!!!!

10

БДЖ

преди 5 дни

Все още търсим идеалните условия, които биха позволили влаковете ни поне понякога да се движат. На този етап предполагаме, че в условия на вакуум имат сравнително по-големи шансове!

9

закривай

преди 5 дни

ва та в експерта! ами да закриваме тогава! В 21 век да нямаш сигурен транспорт! Тоя да си хвърля професурата!