Интересно в БДЖ дали правят лятна профилактика на релсите? Защото в чужбина през горещите дни работниците оставят леко разширение между релсите за да не се огъват и разширяват от топлината на ляво на дясно.
За горещини те не знам, дали ще обърнат влака, ноПартиините назначения на ръководни кадри, Некадърни, и нямащи си понятие от железопътен транспорт с сигурност ще съсипят всичко!
До БДЖ. Това е комунистическата схема за придобиване на тотална власт и собственост на държавата. От 30 г. върви тази схема, довеждаме държавната фирма до фалит и после тя става наша и ние започваме да печелим от нея.Да обаче схемаджиите са толкова некадърни и неграмотни, че когато докопат каквото са нацелили и не могат нито да го управляват нито да го накарат да печели и така за да не са капо повечето заводи и фирми станаха на скраб.Сега и БДЖ го бутат на там,спокойно и безнаказано, БГ е тяхна.
До от БАН Не, че нещо но по времето на соца. и Бай ви Тошо почти няма построени нови железни пътища. По голямата част от БГ релсовите пътища са построени за 7те години управление на Стамболов. Отсечката Мездра-Видин е построена след 1св.война с помощта на две турски дивизии войници, останали в БГ и който БГ отказва да предаде на съюзниците. Те са участвали е строежа и на няколко други отсечки. През соца. се опитват да довършат Силиатра-Варна-Бургас-М.Търново но ядец, тотален провал.
До Анонимен Не само в Индия. В Италия ор север до юг - около 1500 км. за 6 часа. При обща доста по висока средно годишна температура отколкото в Бг.
То тия влакове се движат по някакви уж релси ,с 40 км в час )))особенно по Северна България ))
Те същите тези горещини също заляха Стоунхендж с боя, нали? Върви ли гнусната пропаганда с глобалното затопляне, а либерастични от па дъци?
В Индия при 45 градуса на сянка влаковете летят със 160 км в час които не вярват да влезнат в ютуб да видят.
Преди мн.години... в БДЖ имаше един г-н Велков, светла му памет... Той отговаряше за линията София-Видин и всичко вървеше по часовник. Тази лаф "Акъл море - глава шамандура" го знам от него.
Разбира се, че има климатични промени, но човека няма нищо общо с тях, преди милиони години на полюсите е имало огромни джунгли, след това ледников период и сега пак затопляне, тва са си земни цикли познати на учените от много години и са необратими.
До ПроСоТо Прави се неутрализация на релсовия път при темепература, която е разлчна за различната географска ширина. При тази температура се притягат тирфоните към траверсите и не трябва да има проблем зимата и лятото.
Пълен ***, за разформироване и приватизация, безумно ниска надежност и качество на транспорт и пари от данъците ни на 5 к заплатаджии, които вместо да работят режат маркучи на спирачките
Релсите не са монтирани правилно. Има планки, които позволяват линейно разширение без да се нарушава стабилността на пътя!
Слушайте още дезинформаторире, които ви лъжат, че нямало климатични промени. Тепърва ще става по-горещо.
Едно не ми е ясно, н България като стане 30 градуса и БДЖ вече изпада в колапс, та чудя се, по тая логика, как се движат влаковете в държави, в които температурите редовно са над 45 градуса?
Някога имаше специален влак който пръскаше с варов разтвор, за да са бели релсите за да не се нагряват толкова много. А и не помня чак такива горещини.
така е!..Защо?..-Некога отделните релси се монтираха С ЛУФТ между тях за да може да поемат температурните разширения...Неизвестен за мен "специалист" наложи те да бъдат ЗАВАРЯВАНИ една към друга.."Да не тропат колелата"..И ето го резултата..."Акъл море,глава-шамандура"..
Горещините за малко не обърнали влака София-Видин