26

Clencho

преди 1 седмица

Интересно в БДЖ дали правят лятна профилактика на релсите? Защото в чужбина през горещите дни работниците оставят леко разширение между релсите за да не се огъват и разширяват от топлината на ляво на дясно.

25

Джо

преди 1 седмица

Май релсите се пръскат с бял разтвор. Поне така го правят в Италия.

24

115

преди 1 седмица

За горещини те не знам, дали ще обърнат влака, ноПартиините назначения на ръководни кадри, Некадърни, и нямащи си понятие от железопътен транспорт с сигурност ще съсипят всичко!

23

Я, па Я

преди 1 седмица

До БДЖ. Това е комунистическата схема за придобиване на тотална власт и собственост на държавата. От 30 г. върви тази схема, довеждаме държавната фирма до фалит и после тя става наша и ние започваме да печелим от нея.Да обаче схемаджиите са толкова некадърни и неграмотни, че когато докопат каквото са нацелили и не могат нито да го управляват нито да го накарат да печели и така за да не са капо повечето заводи и фирми станаха на скраб.Сега и БДЖ го бутат на там,спокойно и безнаказано, БГ е тяхна.

22

Я, па Я

преди 1 седмица

До от БАН Не, че нещо но по времето на соца. и Бай ви Тошо почти няма построени нови железни пътища. По голямата част от БГ релсовите пътища са построени за 7те години управление на Стамболов. Отсечката Мездра-Видин е построена след 1св.война с помощта на две турски дивизии войници, останали в БГ и който БГ отказва да предаде на съюзниците. Те са участвали е строежа и на няколко други отсечки. През соца. се опитват да довършат Силиатра-Варна-Бургас-М.Търново но ядец, тотален провал.

21

Я, па Я

преди 1 седмица

До Анонимен Не само в Индия. В Италия ор север до юг - около 1500 км. за 6 часа. При обща доста по висока средно годишна температура отколкото в Бг.

20

Анонимен

преди 1 седмица

То тия влакове се движат по някакви уж релси ,с 40 км в час )))особенно по Северна България ))

19

Анонимен

преди 1 седмица

От няколко години БДЖ спря да се движи редовно зимно време. Сега спира и през лятото.

18

Анонимен

преди 1 седмица

Те същите тези горещини също заляха Стоунхендж с боя, нали? Върви ли гнусната пропаганда с глобалното затопляне, а либерастични от па дъци?

17

Анонимен

преди 1 седмица

В Индия при 45 градуса на сянка влаковете летят със 160 км в час които не вярват да влезнат в ютуб да видят.

16

До ПроСоТо

преди 1 седмица

Преди мн.години... в БДЖ имаше един г-н Велков, светла му памет... Той отговаряше за линията София-Видин и всичко вървеше по часовник. Тази лаф "Акъл море - глава шамандура" го знам от него.

15

До11

преди 1 седмица

Разбира се, че има климатични промени, но човека няма нищо общо с тях, преди милиони години на полюсите е имало огромни джунгли, след това ледников период и сега пак затопляне, тва са си земни цикли познати на учените от много години и са необратими.

14

Rail

преди 1 седмица

До ПроСоТо Прави се неутрализация на релсовия път при темепература, която е разлчна за различната географска ширина. При тази температура се притягат тирфоните към траверсите и не трябва да има проблем зимата и лятото.

13

БДЖ

преди 1 седмица

Пълен ***, за разформироване и приватизация, безумно ниска надежност и качество на транспорт и пари от данъците ни на 5 к заплатаджии, които вместо да работят режат маркучи на спирачките

12

Анонимен

преди 1 седмица

Релсите не са монтирани правилно. Има планки, които позволяват линейно разширение без да се нарушава стабилността на пътя!

11

Анонимен

преди 1 седмица

Слушайте още дезинформаторире, които ви лъжат, че нямало климатични промени. Тепърва ще става по-горещо.

10

Анонимен

преди 1 седмица

Едно не ми е ясно, н България като стане 30 градуса и БДЖ вече изпада в колапс, та чудя се, по тая логика, как се движат влаковете в държави, в които температурите редовно са над 45 градуса?

9

Дядо Пешо

преди 1 седмица

Някога имаше специален влак който пръскаше с варов разтвор, за да са бели релсите за да не се нагряват толкова много. А и не помня чак такива горещини.

8

ПроСоТо

преди 1 седмица

така е!..Защо?..-Некога отделните релси се монтираха С ЛУФТ между тях за да може да поемат температурните разширения...Неизвестен за мен "специалист" наложи те да бъдат ЗАВАРЯВАНИ една към друга.."Да не тропат колелата"..И ето го резултата..."Акъл море,глава-шамандура"..

7

Тенгри кан

преди 1 седмица

Релси от алумин;))) Нема я старата съветска стомана;)))