15

без да намеквам

преди 2 седмици

нищо , но ако са крали нафта и бензин , така като изгори няма да се знае колко са крали . Преди като крадеха и милиционера със свирката като ги погне и в пандиза . Славни времена . за москвичите и ладите искаха да имат ограничения . след 25г-30г да не се кара повече . Влака също може . Никой незнае колко гари има в българия . сигурно повече от църквите и параклисите на черквата .

14

Анонимен

преди 2 седмици

До сега стоеше, а сега вече седи?

13

Христо Христов

преди 2 седмици

До 10 "Нашите политици просто работят за авто превозваческото лоби." - ми така е на Запад. Нали искате да станем "като на Запад"?

12

Анонимен

преди 2 седмици

BNSF-Бърлингтън нордхерн санта фе, железопътна линия, построена през 1864 г. Когато е строена, е имало разправии с 1ндианци и фермери, но така или иначе проектът е станал и функционира до сега. До сега, с огромна статистика от км. жп линии, маршрути, товари и вид подвижен състав. Локомотивите са дизелелектроходи, с огромна мощност и над 20 системи за защита-пожар, заспиване на машиниста, прегряване и т.н. Влачат композиции с над 200 вагона и ако те хване прелез, чакаш половин час докато мине.

11

Този Който

преди 2 седмици

Наскоро гледах по Дискавъри, има една поредица Как се прави, всеки я е засичал. Там показваха как вкараха в депо 50 годишен дизелов локомотив на който му обновиха тяговата част, управлението, електроники и пр. и казаха, че това шаси може още 50 години да се движи без проблем.

10

Онион Дрискони

преди 2 седмици

По-интересното е как с влак от София до Велико Търново или обратно се стига за 5-6 часа, при положение, че с автобус е около 4 часа. В една Чехия влаковете са по-бързи от автобусите. И са много по-удобни на дълъг път. Дори един час в тези автобуси е неприятно, защото седиш на по-високо и усещаш всеки завой, докато във влак не се усеща. Нашите политици просто работят за авто превозваческото лоби.

9

No comment

преди 2 седмици

Цитат: - ...С над час и половина обаче се е движел другия влак от София към Пловдив, допълва БНТ...

8

Питам

преди 2 седмици

Тези локомотиви нямат ли уред , който да показва температурата на водата ?

7

Анонимен

преди 2 седмици

От 7-8 години насам, БДЖ прави опити да пусне обществана поръчка за нови локомотиви и вагони, но поредното НОВО правителство - я спира и впоследствие пуска своя такава процедура за обществена поръчка, която се спира от следващото правителство, което пуска своя поръчка..... Ето защо НОВИ локомотиви в и вагони в БДЖ няма

6

Анонимен

преди 2 седмици

1: не е ли стряскащо че държавата не може да подържа нищо? влаковете частни (на нашите хора), банки, паркове, сгради, тец-ове, вец-ве, авиокомпании, където обикновенно се правят пари всичко е продадено и дадено на някой. Утре (след 20г) да не ревете че дори да дишате искат пари? и че билета ти до София е 100лв а на магистралата ти искат 50лв.

5

Анонимен

преди 2 седмици

Още карате лошите комунистически влакове, нали? Демокрацията 30г не можа дори да ги ремонтира. Държавата е пред пълен разпад и който не го вижда е офца.

4

Христо Христов

преди 2 седмици

Чудесно е, че старият комунистически влак отпреди 50+ години, вземал София - Бургас за 5 часа, изгаря. Време е да отстъпи място на новите демократически супервлакове, купени от евроатлантическите ни правителства подкрепени от милиони евроатлантици. Комунистите са виновни!

3

Ром'с

преди 2 седмици

А защо седи ..а не стой )!?

2

Анонимен

преди 2 седмици

Колко пари им наливат и пак всичко е в неизправност! Постоянно технически проблеми, маркучи, пожари, блъснати хора, закъснения, лоши хигиенни условия, през лятото- задух, през зимата- студ, променят цени, променят разписания... И никой не предприема сериозна промяна. Явно ръководството и сегашният оперативен състав не се справят.

1

Анонимен

преди 2 седмици

Техническа неизправност е причина за пожара, ама някои си мислят, че има световен заговор срещу БДЖ. Няма начин стари влакове да са технически изправни. Пътуването с влак крие рискове и не е добро решение в момента. Трябва да се закрие БДЖ и да навлизат конкурентни фирми.