36

Банкеръ

преди 2 седмици

Когато изгори държавен локомотив виновни обикновенно няма ако частен ще накарат държавата да го плати.През лошия комунизъм работата в железницата беше първа и втора категория.Познавам машинисти,които вземат пенсия повече години отколкото са работили.Много гадно е било през Соца.Сега се качват с бастуни на машината.

35

Айде бе

преди 2 седмици

И това имайте в предвид е от новите локомотиви , които бяха пуснати преди 4 - 5 години , така че всичко си идва на мястото , пак някой ще си напазарува , за 1 $ този път БДЖ !

34

баща ти

преди 2 седмици

До Анонимен 33 Въобще не са глупости заинтерисувай се за колко време експресите Слънчев бряг , и Чайка вземаха разтоянието София Бургас , и София Варна , при несравним със сегашната мизерия комфорт , .... ресторант , бар , разнос по купетата от стюарди и стюардеси !

33

Анонимен

преди 2 седмици

До Христо Христов 32 Глyпocти!

32

Христо Христов

преди 2 седмици

През 1971 година при комунистите София-Бургас за 5 часа. 2024 година при демократите за над 6 часа и половина. Нали това искате, защо ревете?!

31

Анонимен

преди 2 седмици

До Ще приватизират БДЖ 28 На комунистите все друг им е виновен, все конспирации виждат, саботажи виждат, обаче собствената си некадърност не виждат. БДЖ е удобен и бърз транспорт по света, ама НЕ и в Бг. И докато това ръководство и тези служители са в БДЖ, нещата няма да се оправят.

30

Анонимен

преди 2 седмици

Сигурно са забравили печката за парното напалена.

29

Машинистът терорист?

преди 2 седмици

Нали си призна, че сам е рязал маркучите на спирачките? Защо ще го прави ако не му е платено и не му е гарантирана безнаказаност, оправдаване или в краен случай - амнистия и реабилитация? Някой провери ли той и семейството му имат ли "бързи" кредити, ипотеки и т.н.?

28

Ще приватизират БДЖ.

преди 2 седмици

Барабар с релсите, жиците, сградите, терените в центъра на областни градове, градове, малки градове, села, паланки и индустриални зони. Това е най-удобният и бърз транспорт в цял свят. Умишлено се затрива у нас с десетилетия, но все не става. Е, друго не остана за крадене и му дойде времето. Кампанията в медиите е очебийна.

27

Анонимен

преди 2 седмици

Иван Костов е виновен!

26

XA XA XA

преди 2 седмици

Много е бързал...

25

Анонимен

преди 2 седмици

Закривай! Да влиза конкурентна фирма!

24

Закривай

преди 2 седмици

5000 заплатаджии

23

Анонимен

преди 2 седмици

Здрав железен път - сигурен транспорт!

22

Анонимен

преди 2 седмици

През ВСВ, когато хиттлер е завладявал нови страни, първата му работа е била да овладее железниците, щото те са "вените" на държавата - те са транспортните мрежи!!! БДЖ е от последните, които не сме ги продали на чужди фирми!! Преди година си говорих с една симпатична кондукторка във влака Сф-Бургас и тя ми каза "Това не са инциденти, а НАРОЧНИ атентати, за да продадат БДЖ за жълти стотинки!!!"... Май е била права!

21

Анонимен

преди 2 седмици

Много жалко че не е изгорял,заедно с смешната и жалка ни държава.

20

Анонимен

преди 2 седмици

БДЖ ...

19

Анонимен

преди 2 седмици

Ниските мъже са комплексари.

18

Анонимен

преди 2 седмици

При Боко мо е само да си мечтаете за високо скорости линии! Съ що като при Мидхад паша! Влакът се е движил с 20км/час и от време на яреме излизал от релсите и пътниците са слизали да го качат пак на релсите.

17

Анонимен

преди 2 седмици

То много локомотиви има, че и ги палят!