79

Котора

преди 3 седмици

Щом глобите не ги спират тогава затвор и поправителен труд.

78

Гост

преди 3 седмици

Контрол, ежедневно, ежечасно, без предварително обявяване по всички ТВ-та! Високи глоби, но на място, веднага - както правят в Гърция! Ако нямаш пари, звъниш на мама и тате, ако и те не те спасят - свалят ти номерата или ти взимат колата. Стига толкова смърт на невинни хора!!! Як контрол и големи глоби за потенциалните убийци! Но затова се иска здрава държава и силни управници, а не лигльовци!!!

77

Бой по народа

преди 3 седмици

Джигитите са с връзки в полицията кво не ви е ясно. Последния нашумял дето отряза три вековни дървета и разцепи джипа на две с 200км в Пловдив е син на служителка в КАТ. Семерджиев си лягаше с полицайка , а накрая бачкатора го отнася с големи глоби и гърч с портативни тестове дето са само за ориентир и хоби тестове като цяло не за отнемане на собственост!!!

76

Анонимен

преди 3 седмици

защо давате трибуна на глууупаци да коментират теми от които не разбират??

75

Анонимен

преди 3 седмици

джигитството да се третира като тероризъм. това на НСО също.

74

Анонимен

преди 3 седмици

Полицията реално не упражнява никакъв контрол и съответно дори и да си масов нарушител шанса да те засекат е нулев, трябва контрол не високи глоби.

73

хммм

преди 3 седмици

Не са изрядни в България защото на всяка малка уличка имате поне по 2 камери и е нормално и съгрешилите да са повече. Освен това средната гоба в Германия например е 30 евро в България може и 600лв да платиш за съюото. Това вашето е обир. И наглост. Вземете си оправете пътищата първо драги смехурковци!

72

ХА,ХА...

преди 3 седмици

ПРАВИШ ГЛОБИТЕ НА КАТ --от "социалстически " по 20 и 50-лв., на "капиталистически " от по 200 и 5000-лв. за е-терминала и ако няма пари ---НЯМА ДА ИМА КНИЖКА И НОМЕР НА КОЛАТА!....ЕЛЕМЕНТАРНО Е..!

71

a

преди 3 седмици

Ясно и просто. Когато има изградена инфраструктура (писти, състезания и т.н) , хората с възможности ходят там да карат. В *** има една (1) писта и тя е в Калояново. Пистата като цяло за нищо не става.В Гърция и къде ли още не има редица писти на които можеш да отидеш и да караш..да избиваш агресия. Ето това е проблема

70

Крундел

преди 3 седмици

просто е - тези глобени, просто не плащат никакви глоби, нищо не могат да им вземат, защото нямат нищо на тяхно име, нямат и официално доходи...но пък имат явно връзки, защото дори книжките им не взимат, поне на тези, които изобщо имат...

69

Анонимен

преди 3 седмици

Карам днес по едно шосе до София с ограничение до 50 км/час, но непрекъснато има ограничения от до 40 и до 30 км/час с гърбици, като шосето има доста неравности. Крам с 45-50 и покрай мен профуча един на тротинетка с поне 90 км/час. Въпросът е какви искаме да бъдем - като него на тротинетката или нормални хора?

68

Анонимен

преди 3 седмици

Много отдавна автомобила не е лукс. В Италия го разбраха веднага след ВСВ, и се погрижиха всяко семейство да има кола. В България това стана малко по-късно - около 1970-1972 години и беше официално признато. Сега някакви с увредени мисловни процеси си въобразяват, че трябва да направят автомобила обратно лукс. Ако стане така много хора няма да могат да водят деца на училище и детски градини, няма да могат да ходят на работа, няма да могат даже да излязат от населеното място, в което живеят.

67

Анонимен

преди 3 седмици

Това е защото силоваците от силовите министерства, прокуратура и съда се гаврят с "Върховенството на законите и наредбите", типично за тях довлекли се от БГпаланките!

66

Анонимен

преди 3 седмици

До Анонимен 65, "знае се"... е формулировка използвана от хора, които мислят в клишета и са неспособни да развиват мисловни дейности. Има книги написани по тази тема. Нищо не се знае. Автомобилът е лукс! Разберете го най-накрая!

65

Анонимен

преди 3 седмици

До Анонимен 67, необходимост? Грешиш. И доказателства нямаш за тезата си. За другото си прав. Трябва да е лукс. Така ще намалим доста проблеми от хора с осакатени мисловни процеси.

64

Анонимен

преди 3 седмици

След като за всички е ясно, че шофирането е необходимост, а не лукс, като за много хора шофирането е от първа необходимост, защо институциите спят, а не се вземат в ръце. Увеличането на санкициите само водят до повече нарушения и катастрофи, както всеки разумен човек очаква, но депутатите точно това правят по предложение на КАТ.

63

Милостив

преди 3 седмици

Вместо с тояги, възможно е 10 шибвания със сноп стара бодлива коприва по голо д.

62

Анонимен

преди 3 седмици

От над 50 години в България се знае, че автомобила не е лукс, а необходимост, но малко се прави по въпроса през последните 34 години.

61

Анонимен

преди 3 седмици

При всяко доказано подобно нарушение - по 10 тояги на голо, публично, без значение какъв е полът и възрастта на провинилия се! Никой не обича да бъде пердашен.

60

Факт

преди 3 седмици

Никога и никъде по света свръхвисоките наказания не са спряли престъпниците и нарушителите, ако ше и смъртно наказание да налагат за всичко. Друго ги спира и много добре се знае какво е то.