21

Azz

преди 3 седмици

значи ще заровим за малко изкопите,ще Хасфалтираме и след няколко месеца разкопките започват наново...важното е усвояването да върви "напълно" а не "наполовина"....и на всички,които се опитват да пътуват в лунните пейзажи наречени улици и булеварди да им е безкрайно гадно....

20

БоФ

преди 3 седмици

Наполовина бе :-)))

19

Драга Инна,

преди 3 седмици

пише се "наполовина". Поне заглавията се помъчете да ги докарате без правописни грешки в тоя сайт! Всичките сте за връщане в началното училище.

18

Анонимен

преди 3 седмици

За да има пътникопоток от Враждебна, трябва да има връзка с южната страна на Летището.

17

Анонимен

преди 3 седмици

B Coфия има една много перспективна улица, която се казва "История Славянотурска"! И нека хейтът започне...... Сега!!!

16

Бен

преди 3 седмици

Служители работещи за 1000-1500 лв няма касиерки,чистачки,поддръжка,28 вида плочки нахвърляни хаотично ,лампи като за спалнята и хола вкъщи,неработещи ескалатори,табели на английски,други на френски,качваш се и ти съобщават Надежда-Лозенец ,а такива крайни станции няма, на НДК разпечатан А4 и стрелка накъде да ходиш за да не се объркаш,празни помещения предвидени за наематели,осветление направено високо и некачествено,тече на всеки дъжд,но пък строят метрото по-бързо от магистрала това е хубаво

15

123

преди 3 седмици

Нямало да има пътници,нима сега на станция Искърско шосе или Театрална има пътници....? Или пък новата в Обеля....не са нужни нови влакове и да са по-често ,а да се използва цялата дължина на пероните,само погледнете чисто новата линия 3 перон 120м използват се 60м просто да закачат още 1 вагон ,кому е нужно нови самоотварящи се врати 15 на брой ,а да се ползват 10,само защото мотрисата е къса...мислят как да откраднат пари,а че осветлението е китайско високо 10м, всички станции са наводнени ?

14

Анонимен

преди 3 седмици

И да имаше метро до нас не бих се качил, мотрисите вътре са руски между другото, освен това ако беше Бай Тошо метрото първо щеше да е до Бояна а не до третокласни гета!

13

VladTepes

преди 3 седмици

Враждебна няма как да създаде пътникопоток за метро, 78 е напълно достатъчен.

12

И този значи

преди 3 седмици

е станал професор! Така ще бъде, като няма вече ВАК!

11

От провинцията

преди 3 седмици

Не ме вълнува

10

Анонимен

преди 3 седмици

Айде давайте с това метро в Хаджи Димитър, че ми омръзна вече три години разкопки. Чакам станцията, която е до Георги Аспарухов, тя е следващата след вече готовата на Владимир Вазов. Значимо още поне година ще стискаме зъби, но пък после ще е добре - за 10 минути на НДК.

9

Анонимен

преди 3 седмици

Метрото трябваше да стигне до кв.Враждебна,където живеят 6000 души,за да бъде ефективно.Явно,на някой му се досвидя да удължи трасето с още 1 км.

8

Анонимен

преди 3 седмици

Не е вярно,че от автостанция Изток няма кой да се качи.В момента от там минават няколко автобуса,а на други е начална и крайна спирка където се качват и слизат десетки пътници.

7

Анонимен

преди 3 седмици

Ало, неграмотното редакторче, наполовина се пише слято!

6

Иван

преди 3 седмици

Варна, Пловдив и Бургас са малки градове за метро. Метрото се прилага по принцип в градове които се доближават или надхвърлят 1 млн.жители. В горните градове може да се прлилага т.н."леко метро" или бърз трамвай, или "лека градска железница" , каквито проучвания и пхланове се правят за тях.

5

Иван

преди 3 седмици

Подлезът пред централна гара не е към метростанцията. Той е част от предгаровия площад, а към метрото е само входът към метростанцията.

4

Ник

преди 3 седмици

Не съм съгласен с Братоев, че подлезите се поддържат както метростанциите. Пример - подлеза на Централна ж.п. гара в София

3

До Гошо

преди 3 седмици

За какво ти е метро във Варна, нали си имате таксита за по 10 лева на километър?

2

Гошо

преди 3 седмици

София, София, а в Пловдив, Варна , Бургас и т.н. кога ще има метро?