79

ФауВе битъл

преди 3 седмици

Няма никаква електроника Производителите трябва да предлагат модели с нула електроника само механика

78

Хохо

преди 3 седмици

За повече коли отиващи за скрап са виновни също и жените. Казвам й на моята, виж намерих кола на малко километри , поддържана, ама на 10год. Тя - А, не, искам нещо по-ново и модерно.

77

лола

преди 3 седмици

На мен ми се наложи преди години да си закупя рециклиран алтернатор на автомобила. Не беше скъп. С времето, производителите ще бъдат принудени все по- често да рециклират по- скъпите части на колите. Ресурсите на са безкрайни, а и хубавата част от цялостта е, че все повече хората се замислят за природата. За да бъдем и пребъдем!

76

Ами не е верно

преди 3 седмици

Всички в България си карат 20-годишните дизели и си гледат кефа. Тук так се виждат някакви пластмасови от новите но повечето са си класическите дизели.

75

Реалността

преди 3 седмици

Старите батерии на електричките наще мутри патриот-еколози ще ги заряват тук , както заравят хиляди тонове токсичен *** от цяла Европа!!! Имат фирми за рециклиране , но не рециклират нищо само точат пари от наще данъци и заравят тежки метали и стари препарати в кариерите. Еколозите дето проверяват ги сменят със всяка власт и са на каижка с малки заплати за да вземат подкупи, а ако не вземат бой и уволнение.

74

Хомошопингес

преди 3 седмици

Прозвеждат и внасят само токсични стоки дето се скапвад до 1-2 години иначе се правят на загрижени за екологията и избиват и ликвидират животните да не пръцкали и замърсявали въздуха. И ще ни карат да ядем буболечки за да сме еко. А за производството на едни дънки само се изразходват хиляди литри вода и гориво.

73

Содом и Гомор

преди 3 седмици

Даваха едно волво на 5 милиона километра и още в движение без проблеми, а визията му е трепач. Не като сегашните скърцащи пластмаси дето на 150хил двигателя им е за смяна... Някъде 90 те се събрали производителите и решили да правят само коли дето издържат до края на гаранцията. Само Дайвву не се съгласили и ги фалирали . То и с дрехите е така масово дрехи дето се скапват за година, а старите дрехи от едно време стоят като нови още само дето "модата" им минала.

72

Амбалажа

преди 3 седмици

Меринджейте на най-голямата марка безалкохолни на времето въведаха платмасовите бутилки за да спестят на господарите си " транспортни разходи" са виновни за смърта на милиони морски животни и еко колабс...

71

иселник

преди 3 седмици

стига сте ривали, в турция за 32 гудини сташ в бурса иселих се 1989 ми дадоха 305 евро пенсия, сина ми бачка в 4 милионн бурса за 550 евро кво ми ривети, в балгария станаха с 30-40 % по видоки заплатите от турция а допреди 10 години в турция бяха двойно по високи, и срдната пенсия в балгария вече е 1 000 лв

70

Анонимен

преди 3 седмици

Европа няма къде да си изхвърля автомобиите - боклукбоклукбоклуците, а тия ги купуват и им се радват и освен това се фукат и натискайки педаланагаста БръмБръмБръм фащат гаджета по пътя!

69

MB

преди 3 седмици

Реален пример от миналата седмица Джемини ни взе 2200 за ремонт на платка на автоматика и след три рекламации за авариен режим от сервиза не могат да хванат грешка т.е. колата е наред. Парите ги взехме като кредит от банка. Сега при 4000 оборота развиваме 20 км/ч, разход 11 л., газ, 1500 куб.см

68

Анонимен

преди 3 седмици

Моят автомобил са ми краката. Природата ми е създала краката за автомобил и с тях, не само, че кръста на тялото ми умее да ходи, но и да бяга. Като си купиш автомобил с него не можеш да изкачваш стълбищата до горния етаж в блока. За какво ти е автомобил? Само да ходиш на работа с него и да работиш къртовски труд за него ли? Ми работи за краката си бе човече. Що си толкова оглупял бе човече, да носиш стискащи чорапи и да ти спират функциите за бягане - кръвообръщението под кръста бе човече!

67

Анонимен

преди 3 седмици

Спасението е тротинетка!

66

Анонимен

преди 3 седмици

Гоямата игра е, че не искат да шофираме, придвижваме и бъдем независими.

65

???

преди 3 седмици

Статията е точно и за старите коли. Не е само електрониката. Ако си купя едно старо БМВ за 2000 паунда в Англия, но техничеси перфектно, утре ако някой ме удари отпред - смяна на броня, фарове, капак, и пр. това в труд и материали надминава цената му на старо. Имайте предвид, че засрахователните компании смятат щетите и ремонта на цени на нови оригинални консумативи + труд 100паунда/час. Доста често те направо предлагат на собственика сумата на колата на старо, и той да си я оправя, ако иска.

64

Пак по опорката?

преди 3 седмици

До Сата НАТО: Всеки произвежда каквото може. Но какво общо има това с темата?

63

Скрап ли?

преди 3 седмици

До Сата НАТО: Сигурно идва от SCRAP. Но какъв български е това? Нещо като euro и евро.

62

Сата НАТО

преди 3 седмици

До Анонимен.... Белорусия произвеждаше камиони по немски лиценз, сега известно време ще карат по инерция и после пак на телегите. Това е. КамАЗ прави един лицензен модел на Мецедес Аксор, с 20 години закъснение.

61

Сата НАТО

преди 3 седмици

До Анонимен ... СкраП е с П. Това е английска дума. SCRAP. ***. Има и българска дума СКРОБ, тя е с Б. Скроб означава нещо като каша или нишестен крем или желе, скроб е и целулозна каша, от която се прави хартия или скроб от разварена захарна тръстика или цвекло, от която после се извлича захарта. В преносно значение "Че те напраим на скроб" означава ше те бием докато омекнеш и не можеш да се държиш на крака и се свличаш като желе. Приятен ден! Учете езици, най-вече Български!

60

Какъв скраб?

преди 3 седмици

Докарват ги в България и ние ги караме поне още двадесет години.