Пак ти казвам идея си нямаш какво е турболенция! Реално НЕ знаеш, че НЕ всяка турболенция може да бъде открита! Още по малко с доплер! Идея си нямаш че силата на турболенцията НЕ може да бъде открита видяна и предвидена освен ако НЕ я изживееш! Така, че НЕ пиши за неща които НЕ разбираш!!!! Нито доплер знаеш какво е Нито турболенция нито за климатичните промени знаеш нещо!!!!
Скоро по-брутално неграмотен превод не съм виждал, все едно са подредени български думички отгоре английските, със запазен словоред и граматика, просто прекрасно :). А иначе - да би с колана седяло, не би свободно падане видяло :). Ама 'л'гофрените бързат, 'га изгаснат ламбите и на мига разкопчават коланите, сякаш има къде да се разхождат из машината :).
С ПОСОЧЕНИТЕ ДАННИ ИМА ЗАГУБА САМО НА 53% ОТ ПОДЕМНАТА СИЛА,КОЕТО ПО-СКОРО ГОВОРИ, ЧЕ ИМА ДИСБАЛАНС ПРИЧИНЯВАЩ КРЕН ИЛИ ТАНГАЖ,А МОЖЕ И ДВЕТЕ ЕДНОВРЕМЕННО,ОТКОЛКОТО НЕЩО ДРУГО. ВСИЧКО ТОВА ГОВОРИ ЗА ПРОБЛЕМ С АВИОНИКАТА НА САМОЛЕТА - ДЕФЕКТ ИЛИ НЕ Е РАЗЧЕТЕНА ДА СЕ СПРАВЯ С ТАКИВА СИТУАЦИИ. ОБИКНОВЕНИЯТ СЛУЧАЙ Е СЛУЧАЯТ НА ОБИКНОВЕНИЯТ АСАНСЬОР, НО КОГАТО СЕ ПОЯВЯТ ТАНГАЖ ИЛИ КРЕН-ОБИКНОВЕНОТО СТАВА НЕОБИКНОВЕНО- ЩЕ ПАДАТЕ НАПРЕД,НАЗАД,НАЛЯВО ИЛИ НАДЯСНО,НЕЩО ДОБРЕ ПОЗНАТО НА РОКЕРИТЕ В СФЕРА...
ima nacin za spraviane sus turbolenciata ,inace shte sevoziat samo (prosiaci) a cenata shte budi 2 na ,iavno zastrahovka ;
До Анонимен, Коментар 2: Афганския заход, приятелю, е контролирано снижение с очаквано претоварване. В този случай има рязко пропадане с приблизително 11 м/с вертикална скорост (ако е вярна информацията и не е повече). В случая не са се возили картофи, а хора, които не са били предупредени....
До До Анонимен 14 баламурници, нищо не знаете, от нищо не се интересувате, за нищо не се опитвате да се информирате сами - затова ви водят за носа с лекота. За 1 минута търсене - как самолет открива турбуленции - с Weather radar. Какво е Weather radar - Modern weather radars are mostly pulse-Doppler radars. Айде дайте си малко зор, че предстои голям грабеж заради тия съчинени климатични промени! Само ако почнете да мислите, може да се възпротивим!
доплер казваш! Значи идея си нямаш какво е доплер и как и защо работи! Отделно идея си нямаш какво точно е турболенция! и как може или НЕ може да бъде засечена! Реално никъде никой нищо не пише за климатични промени! статията се казва за смърт по време на турболенция! Което обаче е последните 6 месеца взе много често да се проявява! Та климатичните промени са в твоята глава! Земи първо да се научиш да четеш с разбиране!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Самолетът е бил на автопилот - има доплер за тия работи - явно е програмиран да цепи през тях, или пилотите не са се заинтересували да хванат ръчките и да свършат някаква работа. )овекът пък починал от сърдечен удар. Но каква сладка сочна възможност на клаймътченч пропагандичката, която е новият кови и трябва да ни се навира всеки ден всеки час. Предстои много пъти да ни напомнят, как "турбуленции, причинени от клаймътченч, вече убиха човек".
Винаги ми е било чудно как като току що си излетял и народа хуква до тоалетна?!? Нямам обяснение. Хората пренебрегват собствената си безопасност дори при кацане и да спазят указанията да седят по местата си до окончателно спиране на самолета, а не мислят, че може да стане мазало ако колесника се сгъне. Бг пасажерите си имат собствени правила и виждания и като стане фал, олеле. Правилата са за да се спазват.
До Анонимен 2Така е но в военният десантен самолет пехотинците са закопчани и закачени и освен това очакват "влакчето на ужасите". А в 777 (нали си го виждал какво самолетище е) само дето мач не ритат. Особено ако самолетът не е пълен се разхождат-напред назад ходят до тоалетна сядат където си поискат лежат понякога особено когато самолетът е пълен на 1/3 както е бил в случая. 300ер събира 500+ а те са били около 200
Турбуленцията с жертва: С 55 м за 4,6 секунди е пропаднал самолетът