26

До Анонимен 18

преди 1 месец

Пак ти казвам идея си нямаш какво е турболенция! Реално НЕ знаеш, че НЕ всяка турболенция може да бъде открита! Още по малко с доплер! Идея си нямаш че силата на турболенцията НЕ може да бъде открита видяна и предвидена освен ако НЕ я изживееш! Така, че НЕ пиши за неща които НЕ разбираш!!!! Нито доплер знаеш какво е Нито турболенция нито за климатичните промени знаеш нещо!!!!

25

malgiorno a tutti

преди 1 месец

Скоро по-брутално неграмотен превод не съм виждал, все едно са подредени български думички отгоре английските, със запазен словоред и граматика, просто прекрасно :). А иначе - да би с колана седяло, не би свободно падане видяло :). Ама 'л'гофрените бързат, 'га изгаснат ламбите и на мига разкопчават коланите, сякаш има къде да се разхождат из машината :).

24

Анонимен

преди 1 месец

Само кажете Боинг и не се оправдавайте с турболенцията.

23

Анонимен

преди 1 месец

Само кажете Боинг и не се оправдавайте с турболенцията.

22

Алекс

преди 1 месец

Май сингапурските пилоти са включили автопилота и изобщо не са поглеждали към метеорадара.

21

Анонимен

преди 1 месец

С ПОСОЧЕНИТЕ ДАННИ ИМА ЗАГУБА САМО НА 53% ОТ ПОДЕМНАТА СИЛА,КОЕТО ПО-СКОРО ГОВОРИ, ЧЕ ИМА ДИСБАЛАНС ПРИЧИНЯВАЩ КРЕН ИЛИ ТАНГАЖ,А МОЖЕ И ДВЕТЕ ЕДНОВРЕМЕННО,ОТКОЛКОТО НЕЩО ДРУГО. ВСИЧКО ТОВА ГОВОРИ ЗА ПРОБЛЕМ С АВИОНИКАТА НА САМОЛЕТА - ДЕФЕКТ ИЛИ НЕ Е РАЗЧЕТЕНА ДА СЕ СПРАВЯ С ТАКИВА СИТУАЦИИ. ОБИКНОВЕНИЯТ СЛУЧАЙ Е СЛУЧАЯТ НА ОБИКНОВЕНИЯТ АСАНСЬОР, НО КОГАТО СЕ ПОЯВЯТ ТАНГАЖ ИЛИ КРЕН-ОБИКНОВЕНОТО СТАВА НЕОБИКНОВЕНО- ЩЕ ПАДАТЕ НАПРЕД,НАЗАД,НАЛЯВО ИЛИ НАДЯСНО,НЕЩО ДОБРЕ ПОЗНАТО НА РОКЕРИТЕ В СФЕРА...

20

doker-ut

преди 1 месец

ima nacin za spraviane sus turbolenciata ,inace shte sevoziat samo (prosiaci) a cenata shte budi 2 na ,iavno zastrahovka ;

19

с. Подуене

преди 1 месец

До Анонимен, Коментар 2: Афганския заход, приятелю, е контролирано снижение с очаквано претоварване. В този случай има рязко пропадане с приблизително 11 м/с вертикална скорост (ако е вярна информацията и не е повече). В случая не са се возили картофи, а хора, които не са били предупредени....

18

Някой

преди 1 месец

Може да е от числото 777 ядосва се ако се качи дявол хахаха чуди се как да се отърве....

17

Анонимен

преди 1 месец

До До Анонимен 14 баламурници, нищо не знаете, от нищо не се интересувате, за нищо не се опитвате да се информирате сами - затова ви водят за носа с лекота. За 1 минута търсене - как самолет открива турбуленции - с Weather radar. Какво е Weather radar - Modern weather radars are mostly pulse-Doppler radars. Айде дайте си малко зор, че предстои голям грабеж заради тия съчинени климатични промени! Само ако почнете да мислите, може да се възпротивим!

16

Анонимен

преди 1 месец

От цялата галимация един починал и то от страх.

15

До Анонимен 14

преди 1 месец

доплер казваш! Значи идея си нямаш какво е доплер и как и защо работи! Отделно идея си нямаш какво точно е турболенция! и как може или НЕ може да бъде засечена! Реално никъде никой нищо не пише за климатични промени! статията се казва за смърт по време на турболенция! Което обаче е последните 6 месеца взе много често да се проявява! Та климатичните промени са в твоята глава! Земи първо да се научиш да четеш с разбиране!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14

Х

преди 1 месец

аз колан повече не махам... Не пречи, освен ако няма да ходиш до тоалет.

13

Анонимен

преди 1 месец

Самолетът е бил на автопилот - има доплер за тия работи - явно е програмиран да цепи през тях, или пилотите не са се заинтересували да хванат ръчките и да свършат някаква работа. )овекът пък починал от сърдечен удар. Но каква сладка сочна възможност на клаймътченч пропагандичката, която е новият кови и трябва да ни се навира всеки ден всеки час. Предстои много пъти да ни напомнят, как "турбуленции, причинени от клаймътченч, вече убиха човек".

12

Анонимен

преди 1 месец

Винаги ми е било чудно как като току що си излетял и народа хуква до тоалетна?!? Нямам обяснение. Хората пренебрегват собствената си безопасност дори при кацане и да спазят указанията да седят по местата си до окончателно спиране на самолета, а не мислят, че може да стане мазало ако колесника се сгъне. Бг пасажерите си имат собствени правила и виждания и като стане фал, олеле. Правилата са за да се спазват.

11

Анонимен

преди 1 месец

Някой да обясни как се удължават скоростни спирачки

10

Анонимен

преди 1 месец

Поредната статия, причиняваща остри спазми в мозъка.

9

Малий

преди 1 месец

Пак превод на гугълски...

8

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 2Така е но в военният десантен самолет пехотинците са закопчани и закачени и освен това очакват "влакчето на ужасите". А в 777 (нали си го виждал какво самолетище е) само дето мач не ритат. Особено ако самолетът не е пълен се разхождат-напред назад ходят до тоалетна сядат където си поискат лежат понякога особено когато самолетът е пълен на 1/3 както е бил в случая. 300ер събира 500+ а те са били около 200

7

Анонимен

преди 1 месец

Пак ли вадите стари новини! Нищо ново и добро ли не е станало Днес?