звучи колко дълго време е лятала, но дали при инцидент във въздуха или на земята, тази 80-годишната дама щеше да има физическата възможност да помага на ранени пътници? Риторичен ми е въпроса. Друг е въпроса, ако е имало достатъчно стюардеси/стюарди и тя е била допълнение към тях. В този случай не виждам къде е героизма да се возиш в самолет до преклонна възраст.Нека почива в мир.
"Тази професия загуби престижа си с появата на нискотарифните, които наемат стюарди и стюардеси от кол и въже, особено стюардите са потресаващи в повечето случаи, повечето нямат базисни маниери. В Райн Ер специално ме е обслужвал такъв *** българин, какъвто може да има само в Слънчака" - е чакай малко, ти защо ползваш услугите на нискотарифните?! :))) Ти нали си аристократ и си богат, купи си билет в първа класа и си избери някоя престижна авиокомпания.
Днес самолетът е достъпен за всички.Първоначалният лукс,омари и порцелан правилно отпаднаха.Все пак самолетът е преди всичко превозно средство.Лукс,омари и т.н. има по ресторантите.
Тази професия загуби престижа си с появата на нискотарифните, които наемат стюарди и стюардеси от кол и въже, особено стюардите са потресаващи в повечето случаи, повечето нямат базисни маниери. В Райн Ер специално ме е обслужвал такъв *** българин, какъвто може да има само в Слънчака. Нискотарифните свалиха нивото, защото предлагат мизерни условия за работа, оттам и другите го свалиха заради печалбите, напр. Луфтханза - още по-големи мизерници, доколкото цените им са високи, а не плащат
Това е да си отдаден на работата си. А не само да ревеш и мечтата ти в живота да е да станеш пенсионер.
Щом тази жена /стюардеса/ се е тътрила на тази преклонна възраст в самолета е най-показателно, колко е трудно и отговорно. Малко като депутатите, които също дремят до пределна възраст и си мислят, че те имат най-много отговорности и тяхната работа е най-сложна.
Да, квалификации за личности на база два поста под статия правят само злобни и елемнтарни хора. Добра психологическа проекция на личността си направи, та да не се налага да я правят други. Пак към темата - все едно ли е да спре една машина с 200 души на борда на 10 км. НАД морското равнище и 2000 км. ОТ най-близката суша и да спре тролей на "Петте кьошета" в София? Или някой ненормалник изпадне в криза? Ще повикаш полицаите с изтребителя? В тролея натискаш паник бутон и патрулката идва.
Явно си много злобен и елементарен човек. В самолетите колко често има инфаркти и колко често се качват убийци или луди сравнено със заведенията, автобусите, магазините, обществени заведения и мн. др. където е пълно с дрогирани, пияни, луди. Пътниците в самолета все пак минават проверки, нали?
Ако спре тока в офиса същото ли е ако спре тока в самолет? Ако някой получи инсулт над Атлантическия океан същото ли е ако получи инсулт в центъра на София? Ако някой пияница тръгне да бие/убие пилот на самолет или шофьор на градски автобус същото ли е? Дано ти плащат за безумията, които дращиш.
Смисълът на статията е, че е добре когато хората упражняват трудова дейност до последно. Ако човек се пенсионира и не си намери занимание, означава, че вече е умрял.
Въобще не е едно и също на земята и във въздуха, но в Америка има стимули да се работи!! Колкото повече работиш, толкова повече имаш и разполагаш с повече! В БГ те ограбват едни търтеи, които се занимават само с партизанщина и на теб нищо не ти остава и бързаш час по-скоро да се махнеш от тях( пенсионираш).
Лошо е да си роб, работиш цял живот и даже умираш на работното си време едни 60г по късно. Печално.
Всеки без значение какво работи има същите задължения. В един офис си част от екип, трябва да знаеш да дадеш първа помощ при нужда, трябва да помагаш ако има евакуация, трябва да следиш изправността на различни техники, отговорен си за действията си и да не продължавам, а и това всеки ден над 8 ч. за разлика от раб. време на летящите. Тези с тежкия физически труд или в гр.транспорг са на същия хал.
Какво толкова се превъзнасят, това са едни сервитьори във въздуха. По Тошово време са ги пенсионирали на 36 г. мислейки за тяхното здраве. Капиталиста обаче иска да използва хората до последно, тъжна работа.
Защо новината за смъртта на тази жена е отворена за коментари, а за Борислав Зюмбюлев коментари не се допускат ?
Почина Бет Наш - най-възрастната стюардеса в света