32

Ели

преди 1 месец

А хигиена вътре кога? Някога прана ли е дамаската на седалките? Как ще се справят с бездомниците, които миришат вътре? Не е достатъчно на често по много линии и става струпване на хора, част от тях кашлят и са заразни. Справят ли се с тези проблеми би било удобно, за сега съм пас.

31

Анонимен

преди 1 месец

Градски транспорт да, а колелета са за в парка и отделни самостоятелни алеи където няма пешеходци или автомобили, така е най-безопасно и полезно. Не разбирам какъв е този зор да набутват колоездачите по булевардите където има изгорели газове от колите.

30

7

преди 1 месец

Проблемът е, че българина е комплексар, той се отъждествява с колата, от която не слиза. Повечето са дошли от провинцията, където може да си паркират, както и където си искат. За тях спазването на правилата е нарушаване на измислените им човешки права. Много по-удобно е да се използва градски транспорт но е трудно *** им глави да го проумеят!

29

Теееези

преди 1 месец

недикили се изживяват като някакви висши създания: "Трябваше да се мине в друга форма на партньорство между общината и гражданите." Демек общината си е нещо независимо от гражданите, те са некъф каймак ли? Деее кол в ***, ДЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!! Ще ми станете само на трансджендъри!!!!!!!!!!!

28

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 12 Отворко, като позастарееш малко, започнат да те болят краката, да вдигаш кръвно и през половин час да ти става лошо, тогава ще те питам как тротинетка или колело ще идеш на едно или друго място из София, при забранено движение за автомобили. Като те тръшне инсулт/инфаркт, няма да чакаш линейка а някой с ръчна строителна количка да те закара до болницата нали? Хем чист въздух, хем ще опазваш природата, само дето няма да те има след това.

27

Анонимен

преди 1 месец

"когато има алтернатива, която е по-бърза и по-евтина, е съвсем логично човек да избере другият начин на придвижване." Обаче в тая уж алтернатива е пълно с представители на индийския етнос, клошари и хулигани, които правят там каквото си искат. Кой е луд да избере да ги търпи да му се качват по главата???

26

Анонимен

преди 1 месец

според мен центъра трябва да се затвори за автомобили, да се направят паркинги, където червените наследници да си паркират трошляците, по-добре чист въздух, тишина, спокойствие, какво ви пречат велосипедистите, те не пъ.рдят изгорели газове и не бръмчат

25

ceci_

преди 1 месец

виж ти, жълт0-паветHик се цензурирало ;-)

24

ceci_

преди 1 месец

Ясно. Паркинги няма да правят.Ами тогава е ясно - центъра на софия ще си стане един бейрут - бездетни ***, бежанци разни сортове, чиновници и малко туристи.... Ами то и сега е така ;-) Решили са да убият града и ще успеят. То и без това все по-малко има какво да се види в центъра, Люлин скоро ще е по-свеж, подреден и просторен отколкото централното недоразумение.

23

Анонимен

преди 1 месец

Гр.тр. в сф е ок. Идете в друг град, например пловдив, и ше си говорим...Това,че шопо е дървена глава и държи да си кара таратайката в тапи и да бълва сажди, е друга тема - ид&отска. Вместо да ползват рейс и метро.Сф страда от хроничен транспортен запек. Даже разстройство...и Кафявата зона започва на Црна Маца и стига до люлин.

22

Анонимен

преди 1 месец

Евтино и бързо!?!? Много е спорно. Често нито е евтино, нито е бързо, нито е удобно!

21

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 17 : Като започнат и те да плащат данъци!

20

Анонимен

преди 1 месец

тия с 20-годишните бмв-та и аудита - четете ли? Това е за вас!

19

Анонимен

преди 1 месец

Не е лоша новата вело алея покрай НДК - онзи ден минах по нея. Наистина се стига по-бързо с тротинетка отколкото с градски транспорт или кола (ако е в пиков час). Но все пак трябва да си остане и движението на коли - има дни с лошо време, понякога ти се налага да пренасяш тежки неща, а и доста хора тротинетката няма да ги издържи че са с огромни шкембета или пък просто ги е срам да ги видят на такова нещо или с колело. Това ни е проблема, че тук се счита за срамно възрастен да не е с кола...

18

Не ставате

преди 1 месец

"Екипът за рекет на София" да си събират партакешите и архитектчето Любо Георгиев и да престанат да се занимават с вредни проектчета. За пореден път показаха, че не могат и са негодници. Изхарчиха един милион за незаконни и опасни "организации" на движението. Жалки, но нагли мишшоци.

17

Анонимен

преди 1 месец

Кога ще помислите за колоездачите, кога ще има велоринг.

16

Анонимен

преди 1 месец

Градския транспорт в София трябва да стане безплатен! Тогава хората ще започнат да го ползват масово.

15

Край

преди 1 месец

София трябва да има силен градски транспорт. За коли трябва да стане много скъпо паркирането и въобще влизането в центъра. Това дето всякогрсжданче е с кола води до 14 км/ час средна скорост. Не е далече времето на тоталното задръстване.

14

Анонимен

преди 1 месец

Добре е но кой ще плаща. Сичко поскъпва и държавата ще фалира ако плаща за транспорта на софянци.

13

Анонимен

преди 1 месец

Колкото и да е странно, но градския ни транспорт е много добър и редовен. Това наистина е добре.