24

Анонимен

преди 1 седмица

ако не обновят с тия пари дето сега ще се нагушат вагоните и не въведат ред и чистота аз най-отговорно заявяват че ще правя същата мизерия която братята и сестрите роми правят и ще пусна и бълхи по вагоните, ще дера седалките и ще уриакам по/над седалки и ще мажа дори по тавана

23

Анонимен

преди 1 седмица

На снимката показвате вагони, каквито няма в Бг. Това прилича на комунистическа пропаганда. Ние знаем как изглеждат вагоните на БДЖ.

22

Анонимен

преди 1 седмица

Държавата не е добър стопанин на БДЖ. Държавата в случая е ръководството на БДЖ. Събрали един куп адвокати да се нахвърлят срещу всеки недоволен от лошите условия и среда, отричат истината, но не си дават сметка, че това поведение няма да подобри обслужването на пътници. БДЖ не осъзнава, че трябва да е пропътнико ориентирана фирма. Затова да се приватизира! Докога държавата ще финансира фалиращо предприятие на загуба и с лоши условия?

21

Анонимен

преди 1 седмица

Разписанието на БДЖ съвпада с разписанието на междуградските автобуси. Това много ли е умно?! Трябва да са с различно разписание, да не се застъпват часовете им на тръгване. Докога стари, износени и вехти вагони? Докато шофьорите на автобусните фирми се опитват да бъдат учтиви, да помогнат на пътниците, то кондукторът е влязъл в ролята на надзирател, дебнещ да наложи глоба или да докладва на полицията. Това отблъсква. Естествено, една група хора НЕ се докладват, каквото и да направят.

20

Анонимен

преди 1 седмица

а кви луди се разхождат по влаковете през ноща, че и през деня - един път се мушкаха двама с ножове, снощи пък една кукумявка цяла нощ какнижи нещо - вещица, но най - опасни са ми дървениците кръволаци - докато спиш и почват да те мушкат със зъби и късат месо напрао - абе влакче на ужасите си е вечер - оцелелите сутринта излизат облекчени че са цели и рядко има ненахапани и не нагризани

19

Анонимен

преди 1 седмица

В цяла Европа влакът наистина е най-скъпият, но за сметка на това най-екологичният, най-бързият и най-удобният начин за придвижване. В БДЖ обаче е на ниво теснолинейката Септември - Добринище като скорост. Е няма как да продължава в тоя му вид, давайте го и него на братя Домусчиеви да го ликвидират като завод Балкан, БМФ и т.н. и да се свършва с тая агония. То се е видяло, че докато не му видят сметката няма да спрат да крадат от него, да вдигат билетите, а качеството да е бетер Индия.

18

Асан

преди 1 седмица

и преди и сеа все ми е едно шот аз и цялата рода до дивету кулену ни плащаме нишо - НИШО и асан ора - да плащат баламите

17

Анонимен

преди 1 седмица

Кой нормален човек се вози на нашите влакове,освен индииците,за които това е безплатен комфорт?

16

Анонимен

преди 1 седмица

Тия които се возят безплатно хич няма да го усетят.

15

Анонимен

преди 1 седмица

В един момент трябва да се замислим дали има смисъл да имаме железници. Не може да си едновременно скъп, бавен и мръсен.

14

gogo

преди 1 седмица

Щото Путин встъпи в мандата

13

Тинка

преди 1 седмица

За влаковете и състоянието на гарите, за лелките кондукторки с особен манталитет и разписанието дето бърз влак спира на всяка керемидка - без коментар!

12

Анонимен

преди 1 седмица

Както качвате цените, в БДЖ вземете да вдигнете и качеството. А не влаковете да се движат със средна скорост 40 км в час, вътре да е мръсно, а тоалетните да са пълна мизерия. Ако шефовете в БДЖ спрат да крадат, ще има пари за поне прилични влакове. Продадоха огромни терени зад Централна гара в София и сега там се строят поредните високи жилищни сгради-спални и кой прибра парите за тези терени?

11

Анонимен

преди 1 седмица

То цените хубаво ще се повишат, ами това ще се отрази ли по някакъв начин на качеството или ще си остане като предишните повишения?

10

Анонимен

преди 1 седмица

А мангото ще плаща ли или пак ще се вози гратис?

9

Анонимен

преди 1 седмица

Нищо против, но да въведат адекватни мерки срещу краденето. Освен ако само от БДЖ не знаят, че служителите им продължават да крадат безобразно :)

8

Анонимен

преди 1 седмица

да не говорим за дървениците кръволаци дето щъкат по нощните вагони - една ми откраде кифтету ве ей вашта *** бедежейци алчни - дезинфекцирайте ги тия вагони, да му се не види

7

опашкар на опашка

преди 1 седмица

И аз искам заплата 20,000 лв!

6

Анонимен

преди 1 седмица

Нали ако направят влаковете да, се движат с по 200 км както е по света кой ще се качи на, автобус нали ще фалират фирмите на гербаджийте

5

Анонимен

преди 1 седмица

Всичко е умишлено БДЖ у нас умишлено достигна до фалит защото фирмите на автомобилните превозвачи са на хора от властта, навсякъде по света освен в Индия вероятно влаковете се движат с по 250 км в Китай и Япония с по 500 км в час бил съм и в Мадрид влака от Франция стига за часове не като тук от София до Бургас за ден у нас всичко е мафия