не може да не се появи някой геобразен тролейбус където да реве с широко гърло " вдигай още,вземи от хората още,наложи още забрани" абе що не ви таковам такованката
До АнонименНяма ли да е по лесно да изпъдим *** и онези 3-4 % креливи зелени ***, които се опитват да направят живота на останалите непоносим?
А има трудноподвижни хора, които само с кола могат да отидат на изложба или на театър, та не знам за нискочелите. На мен нискочело ми се вижда заради една група злоупотребяващи да бъдат наказвани всички.
Дори популизъм не е. Популизъм предполага нещо, което хората искат. А есесовците от Спаси София (SS) съвсем откровено прокарват тормоз над жителите на София.
Автомобилът е приятел на човека, а не негов враг!-----Електрическият автомобил -да. Вън от София за дизеловите печки кадящи сажди и отрова!
Синята зона е излишна в София. ЦГМ прибира парите. Къде отиват е друг въпрос. Сегашните общинарчета са смешници някакви. Още по смешни са тези, които гласуваха за тях.
Пешо, ние сме доста различни от повечето европейски столици. Например Париж е изцяло реорганизиран след XV век. Пък и създаден доста късно улиците му са прави ис тегнати, а не като нас. София е строена върху турски гробища, те пък върху крипти от пети веки на ранни християни. София е строена непламономерно, няма как да се сравняваме със Столкохом където има доста по-малко хора на квадратен километър
Голяма част от гажражите са превърнати в магазини. Тук и държавата трябва да се намеси, да вдигне заплатите, да регулира пазара. Като си поемат повечето гаражи функциите постепенно ще се регулират нещата.
Веднъж да съм съгласен с Контрера. Има начини да се ограничи движението, но този не е сред тях. Нека се направят достатъчно подземни паркинги, нека се отпуши движението по Каблешков, по цар Борис III, по Източната тангента и пр. Нека оправят подледите; нека построят надлези; Нека се развие градският транспорт и пр. и тогава да мислим за зелени и сини зони. В момента целта е да се приберат едни пари без някой да дава перспектива къде да спират колите
,,Спаси София * нямат място в София. Доказаха че не стават за нищо. Живеят в света на Мелмак. Извън времето и пространството са. Време е да си вземем София обратно от ППДБ с прилепените ,,спасители".
Тези от ПЛЯК ПЛЯК и Сгази София и Бориса Бонева нищо смислено не сътворихте. Но както каза Бате Бойко, Първо трябва да загубим София, за да я спечелим. Продължавайте Пеша
А Вие ... кой бяхте:- Онзи, дето даде милиони на частна фирма за транспорт- Ония, дето после с помощта на ГРОБ индексира договора- Същият, дето блокира сумати проекти... щото не може да цоца!Айде улево... как влезна в СО не е точно известно!
До Пешо : Явно така наречените нискочели те превъзхождат с нещо...събота и неделя може би седиш гладен, жаден и вероятно нямаш и кола....
Това е тия зони е пълна простотия. Едва ли повече от 5% са автомобилите, които плащат на час. Останалите са на живущите в района.
Трябва улиците да се разширят. Твърде тесни са. Улиците по центъра са проектирани през 19-ти век, когато е имало файтони и коне. Където улиците са ограничени от сгради, сградите трябва да се съборят и да се построят наново, на по-голямо отстояние една от друга, за да са по-широки улиците и да има повече място за автомобили. Стига с това демонизиране на автомобила. Автомобилът е приятел на човека, а не негов враг!
В повечето европейски столици има такива червени зони. Този пишман-патриот се опитва да яхне гнева на нискочелите, на които забавлението в събота и неделя е да се изсипят в центъра на София с автомобилите си да ядат и да пият. Така че - да, трябва И червена зона, И намаляване на автомобилите на домакинство, И вдигане на цената на синята зона поне пет пъти. И орди от онези с жилетките, да пишат глоби на нискочелите паркирали където им падне.
Този кобино-българин рита бабички пиян по подлези, не му давайте думата, марионетка на МТК и други фирми, продажен "политик"!
Контрера срещу "Спаси София": "Червена зона" и "Синя" в неделя е популизъм