Ама какви са тия ученически автобуси У1 У2 изпълняват държавна функция на частните гимназии ли? Защото училището е по местоживеене, а след 7клас като искаш елитна гимназия и мама и тати са дали на директора пари под масата, че да приемат този хубавец със слабия успех в елитната гимназия да си дупчи билет и да се радва не да им плащам аз транспорта на гостите на София в щатите му викат предградие тук аз му викам СЕЛО!
Закупих си апартамент в Дружба и се уверих,относно градския транспорт в този район - гола вода.Чакаш дълго време и то в час пик,когото пътуваме за работа,трябва да е на малки интервали.Като за капак и закриваме линия,с която имаш връзка с Дружба 2.Нямам думи.За пореден път се убеждавам защо хората предпочитат автомобила,съответно и задръствания.Аз също имам кола,но нали говорим за екология.Не разбирайте погрешно не съм природо си защитник или нещо повече,но не насърчават да слезем от колите си.
Ако живееш в Дружба2 / 1 и кацнеш на летището сега ще пътуваш доста време, щото помпаджиите не искат да те извозят заради късотто разстояние, а 84 и 184 минават почти директно през Др1 и не закачат никак Др2. Даже нямат обща спирка с рейс за Др2. Трябва да вървиш доста пеша с куфарите за спирката на рейс за Др2. 384 беше добро решение. Идеята на 384 беше да има връзка с метрото (нищо че метрото стига до т2)и да помогне тия от Др1 и най-вече др2
Това линия обикаляща ж.к.Дружба. Няма връзка с с Центъра. Не еясна целта на връзката й с Аерогарата. Подвеждащия номер на линията само лъже хората при вечерните полети!
Зощо я спряха .Това беше връзка между двата квартала.Случайно някой да обръща внимание на автобусите напоследък.
Закриха автобусна линия 384 до летището в София