И новия играч колко километра ЖП линии ще построи или ремонтира?Такива играчи дето ще предложат само да прибират парите има.Примерно два влака София Варна и София Бургас директно ще е рентабилно лятото.Закриват се половината големи гари поради липса на работа и така.
Какъв стратегически обект за нaц. сигypнocт е БДЖ, бе? Знаеш ли какво е "нaциoнaлнa сигурност"? БДЖ е една paзрyха, не може да продължава да съществува в този вид, aгoния за пътниците. Явно ръководството не се справя, колкото и пари да им наливат. Да се приватизира или да навлиза друга фирма, конкурентноспособна.
НЯМА ДА МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ ГОРИВО,ЩЕ БЪДАТ ОСВОБОДЕНИ ВСИЧКИ ПЕНСИОНЕРИ ОТ С-МАТА ИНЕЩАТА ЩЕ ТРЪГНАТ
Едно време ревяха за БТК, че я приватизират. Ама качеството на услугите се повиши. Крайно време е БДЖ да бъде приватизирано. Колко милиони трябва да потънат в тази бездънна яма? Отделно милиони потънаха за повишаване на скоростта на движение в определени отсечи. Скоро съобщиха, че отново ще се подобрява трасето между София и Пловдив. Това за кой път става вече? Тази скорост от 160 км е направо смешна в сравнение с тази на скоростните влакове в нормалните държави.
Ще фалира и кражбите ще спрат. Някой ще лапне превозите за жълти стотинки, а някой ще вземе комисионни. Персонала от 15000 души непроменен като бройка от 100 години ще бъде намален драстично. Предполагам до 55 процента някъде.
Тоя намерил да ни сравнява с държава която е на първите места по км скоростни трасета. Превозвачът печели от брой пътници за единица време. При скоростта на жп-трасето в България, който и да дойде няма как да е на плюс. Единствено НК"ЖИ" ще фалира заради компенсациите които ще плаща на превозвачите.
Ами няма да е зле да изчезне, тънкия момент е че от ЕС позволяват да се субсидират определени направления, защото са нерентабилни на пазарен принцип, но изпълняват социална функция и ако цялата карта не е един лот БДЖ ще печели само губещите направления.
Същото като в здравеопазването. Държавното ще буксува за сметка на частното, с тази разлика, че частник няма да тръгне да строи жп линия, да полага релси и ***, но ще ги ползва за жълти стотинки. Крайно време е стратегически отрасли отново държавата да ги контролира. БДЖ от самото си изграждане е държава, никога не е била паста. Електрическите централи, ВИК също трябва да са държавни.
Държавата не трябва да губи монопола в никакъв случай! В Италия направиха няколко превозвача. В резултат композицията с която пътувам през 2020 е същата, с която съм пътувал през 1996. Само името на компанията е друго.
БДЖ нe мoraт ga ca нa caмoизgpъжka и ga ca neчeливши. Ho нe бивa ga ce зakpивaт и npивaтизиpaт, тъй kaтo ca cтpaтerичeckи фаkтop зa нaциoнaлнaтa cиrypнocт...
Тез некадърници от БДЖ трябваше да ги уволнят на 100 процента още преди 30 години. Със средна скорост по ниска от 1940 съдбата им е ясна и да метат улиците не стават.
Много яно.. държавно субсидиране на компания, която се очаква да стане неконкурентно способна, вероятно ще се наложи да продаде за жълти стотинки новите си вагони.. стара схема на нов глас!
Ще го отнесат пътниците.....финансово ще го отнесат ,няма кой друг да плаща на новия превозвач.
Какво ще се случи с БДЖ, ако се появи нов превозвач у нас?