17

Банкеръ

преди 1 месец

И новия играч колко километра ЖП линии ще построи или ремонтира?Такива играчи дето ще предложат само да прибират парите има.Примерно два влака София Варна и София Бургас директно ще е рентабилно лятото.Закриват се половината големи гари поради липса на работа и така.

16

до 4

преди 1 месец

Какъв стратегически обект за нaц. сигypнocт е БДЖ, бе? Знаеш ли какво е "нaциoнaлнa сигурност"? БДЖ е една paзрyха, не може да продължава да съществува в този вид, aгoния за пътниците. Явно ръководството не се справя, колкото и пари да им наливат. Да се приватизира или да навлиза друга фирма, конкурентноспособна.

15

АМИ,

преди 1 месец

НЯМА ДА МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ ГОРИВО,ЩЕ БЪДАТ ОСВОБОДЕНИ ВСИЧКИ ПЕНСИОНЕРИ ОТ С-МАТА ИНЕЩАТА ЩЕ ТРЪГНАТ

14

Математик

преди 1 месец

А НКЖИ къде е в уравнението?

13

Анонимен

преди 1 месец

Едно време ревяха за БТК, че я приватизират. Ама качеството на услугите се повиши. Крайно време е БДЖ да бъде приватизирано. Колко милиони трябва да потънат в тази бездънна яма? Отделно милиони потънаха за повишаване на скоростта на движение в определени отсечи. Скоро съобщиха, че отново ще се подобрява трасето между София и Пловдив. Това за кой път става вече? Тази скорост от 160 км е направо смешна в сравнение с тази на скоростните влакове в нормалните държави.

12

запознат

преди 1 месец

ПИМК - югБулмаркет - север

11

Анонимен

преди 1 месец

Ще фалира и кражбите ще спрат. Някой ще лапне превозите за жълти стотинки, а някой ще вземе комисионни. Персонала от 15000 души непроменен като бройка от 100 години ще бъде намален драстично. Предполагам до 55 процента някъде.

10

Анонимен

преди 1 месец

Тоя намерил да ни сравнява с държава която е на първите места по км скоростни трасета. Превозвачът печели от брой пътници за единица време. При скоростта на жп-трасето в България, който и да дойде няма как да е на плюс. Единствено НК"ЖИ" ще фалира заради компенсациите които ще плаща на превозвачите.

9

Анонимен

преди 1 месец

Продължавам да не разбирам липсата на сериозни инвестиции в БДЖ.

8

Анонимен

преди 1 месец

Ами няма да е зле да изчезне, тънкия момент е че от ЕС позволяват да се субсидират определени направления, защото са нерентабилни на пазарен принцип, но изпълняват социална функция и ако цялата карта не е един лот БДЖ ще печели само губещите направления.

7

Ще стане

преди 1 месец

Същото като в здравеопазването. Държавното ще буксува за сметка на частното, с тази разлика, че частник няма да тръгне да строи жп линия, да полага релси и ***, но ще ги ползва за жълти стотинки. Крайно време е стратегически отрасли отново държавата да ги контролира. БДЖ от самото си изграждане е държава, никога не е била паста. Електрическите централи, ВИК също трябва да са държавни.

6

Релса

преди 1 месец

БДЖ имат голям опит, а именно, само те са успели да изпреварят влака от днес с вчерашния

5

Анонимен

преди 1 месец

Държавата не трябва да губи монопола в никакъв случай! В Италия направиха няколко превозвача. В резултат композицията с която пътувам през 2020 е същата, с която съм пътувал през 1996. Само името на компанията е друго.

4

Анонимен

преди 1 месец

БДЖ нe мoraт ga ca нa caмoизgpъжka и ga ca neчeливши. Ho нe бивa ga ce зakpивaт и npивaтизиpaт, тъй kaтo ca cтpaтerичeckи фаkтop зa нaциoнaлнaтa cиrypнocт...

3

Айде бе

преди 1 месец

Тез некадърници от БДЖ трябваше да ги уволнят на 100 процента още преди 30 години. Със средна скорост по ниска от 1940 съдбата им е ясна и да метат улиците не стават.

2

Ооо

преди 1 месец

Много яно.. държавно субсидиране на компания, която се очаква да стане неконкурентно способна, вероятно ще се наложи да продаде за жълти стотинки новите си вагони.. стара схема на нов глас!

1

Христо

преди 1 месец

Ще го отнесат пътниците.....финансово ще го отнесат ,няма кой друг да плаща на новия превозвач.