За почивните дни, когато метрото е нарядко, а движението по улиците е слабо, вероятно ще е добре.За през седмицата - надали.Особено с този промеждутък ор по половин час.
Последният курс от Терминал 2 на Летище София ще е в 23.45, като така ще бъдат обхванати голяма част от пристигащите след 22 часа полети.
Линия Х84. Линията ще достига идеалния център на София (пл. "Орлов мост") само за 16 минути, а до бизнес-зоната в района на кв. "Полигона" (The Mall), пътуването ще отнема едва 10 минути. В момента, пътуването до Орлов мост отнема съответно 29 минути с автобусите 84 или 184 и 24 минути с линия 4 на метрополитена. От летището до централна жп гара и автогара, пътуването ще трае 26 минути. В интервалът от 6 до 20 часа по линията ще се движат два автобуса на среден интервал от 30 минути.
Човече, какви туристи, какви гледки!? Предполага се, че това трябва да са пътници с багаж, искащи да се придвижат, колкото се може по-бързо и евтино от едното място до другото! Как се влачи куфар до 2 -я етаж по тесни и стръмни стълбички в люшкащ се автобус!? Половината пътници ще са изпотрошени.
Какъв е смисъла от това? Има метро, което с едно прехвърлня те стовара на гарата, са горе долу същото време? Ако изпусна автобуса и трябва да чакам 30мин+времето за път, ще съм стигнал с метрото. Съсвем отделно, ако искат да ускорите нещата - направете връзка Латище - Гара Искър с метро и оттам до ЦГ с влакче (но го пуснете на 10мин примерно). Поне в "нормалните" биха направили нещо такова.
Поздравления за умното и добре обмислено решение да запушите още малко бул. Брюксел на изхода към Цариградско с новата линия. Очаквам с нетърпение сблъсъка и престрояването на старите линии с новата.
Ее, браво на Васил Терзиев! Кмет на място! То има и метро, ама друго си е да се клатиш в рейса час и нещо. Много полезно ще е за чужденците, да съпреживеят как община и държава клатят българина.
И ще я кръстят "шингеня" --- Aко минава през маaлата в съседство с летището, може и да е "ченгеня".
С кой номер ще се движи тази линия освен на Централна Гара и Летище София ще спира ли някъде другаде?
Ами вярно е ,че метрото не е никаква атракция за човек,който иска да опознае града и да се придвижи същевременно бързо до центъра!
За туристите пътуване с автобус до центъра е атракция,затова пускат двуетажни на тази линия! Пътувайки разглеждаш града!Пътуването с метрото под земята е скучно,гледаш мало и голямо с вперени очи в телефоните ! Да не говорим за скърцането и трясъка на вагоните,плюс въздушните течения във вагоните!
До Анонимен 3 има смисъл от такава линия защото в почивните дни с метрото от Дружба със смяната на Сердика стигам до Централна Автогара/ЖПГара за 1 час. При 12-15 минутен интервал на влакчетата е въпрос на късмет да се предвижиш бързо за да си хванеш влак или автобус. Вече при наличие на бус ленти с автобус стигаш по бързо.
Метро, пък и автобус, съвсем ще замре бизнеса на копърките, "Шефе, да те хвърлим до летището за 40 лева"
На цена 1.60 това е най-евтиният превоз до летище в света, как им излизат сметките на тези превозвачи, не знам.
При положение че има метро на двете места, както и жп спирка Искърско шосе е на 1 спирка с метрото, малко не виждам смисъл от допълнителна линия.
Нова автобусна линия ще свързва летището и Централна гара