Е така е, трудно се напасват различните части, когато производителите са по целия свят. Нещо линията на конвейер на Боинг не работи. Решили са да оптимизират разходите. И сега проблеми.
До До Алекстова е било преди години бе Гащник селски ...отдавна Боинг не са най-добрите самолети ! поне от 10тина години че и повече вече ...
Аз бях на луната и бръмчах с лунохода. Са, верно е, че тогава нямахме технология да стигнем до Сапарева Баня, но от Холиууд казаха, че сме на луната и туй то :))))
Помните ли сувалката Колумбия която се разчлени на части и молекули над тихия океан? Мда, плочките с които беше покрита и които дадоха фира бяха купени от Кауфланд в последния момент защото другата фирма искала прекалено много пари...... инфото идва директно от бивш инжинер на Нортроп Груман ;)
Те един самолет не могат да направят надежден, на Луната били летели. Само като им видиш модула с които кацнали, облепен със станиолчета. Най-големите лъжци и манипулатори са америкосите.
Пътувал съм повече от сто пъти с Боинг и съм жив и здрав, а на вас пожелавам приятно пътуване с ТУ 154, красата и тотална НЕ/сигурност.
Сам Салехпур да внимава.Предишният подател на подобен сигнал беше малко самоубит.Добре,че има подобни смели мъже,за да заобикаляме самолетите на Боинг отдалеч.
изобщо Боинг не за 1ви път имат такива проблеми с катастофи и загинали но този път са много по-сериозни ОТ ПРЕДИ в началото на 90-те пак имаха подобни проблеми но тогава бяха по -малки ...сега положението е мн сериозно ! изобщо АIRBUS са далеч по - надеждните и качествени самолети след 2005та някъде насам ...просто не се возете на новите им самолети .особено на 737 МАКС програмата
А преди що не са ги имали тия затруднения в процеса на сглобяване? Истината е, че и там явно ги тресе от липсата на квалифицирани кадри. Няма достатъчно техници, затова се търсят по-лесни(преки) начини за сглобяването на отделните части. Обаче по-преките начини обикновено са и по-лоши... Тези проблеми само ще се задълбочават, заради растежа в сектора. ИИ тук няма как да помогне, поне на тоя етап. Ръководството много добре знае за какво иде реч, и не им трябва никой да ги предупреждава.
До Боин 747БАТКО , живееш може би около 20 години назад във времето ! това което си написал отдавна не е така ...най- модерният и успешен самолет в момента е ЕЪРБЪС А350
Американските самолети са най-добрите в света. Според мен нашите европейски Еърбъси стават само за старо желязо за "Вторични суровини". Те изобщо не могат да се мерят с Боингите. Ние европейците не умеем да правим добри и сигурни самолети както американците. И трябва да си го признаем. Предвиждам, че за в бъдеще целият Евросъюз ще се вози само на американски Боинги. А Еърбъсите ще изхвърлим на бунището.
До 5 "... цялата иум прогарама 737 МАКС е тотално компроментирана" - а демото с изтърбушения 787 дето гордо го демонстрираха завършен само по фюзелажа без никаква техника вътре?
Боинг беше добра фирма след мърджа с Дъглас. След това стана повече от ***. Не бих летял с Боинг правен след 2005 година (както и самите работници на фирмата заявяват).
сканадалите с БоИНГ станаха доста и все кой от кой по-лош ...очеавадно копманията има сериозни проблеми от всякакво естество и най - интересното в случая е че са компания която произвежда самолети от над 100 години вече ....чудна работа е
Мъж предупредил, че производството на Boeing е опасно, те обаче не го чули