41

баба мара

преди 1 месец

няма значение на кои етаж си ако стане нещо в началото на тунела няма спасениедали са се съобразили с височината на влака и тунела ще предизвикам смях в залатаама се намираме на балканите от ам самолети как хвърчат врати и прозорци

40

Анонимен

преди 1 месец

Как ще минават през тунелите. По-добре не се качвайте на втория етаж

39

Анонимен

преди 1 месец

До 9 Празни са. Влаковете са празни. Пълнят се само с работници около големите градове- покрай София, Варна, Бургас на разстояние 15-20 кв. По линиите в други части на Бг, на дълги разстояния се клатушкат по 1-2 пътници в купе.

38

Анонимен

преди 1 месец

Скоростта на сегашните ни влакове е ограничена не от самите влаковете, а от лошото състояние на железните пътища. Тези нови високи влакове на 2 етажа ще трябва още по-бавно да се вдижат. Всичко е ПиаР и пране на пари. Като не можем да си оправим железопътният транспорт, трябва да направим като сърбите и да поискаме помощ от китайците. Сега китайците са водещи с технологии по инфраструктурни проекти в света.

37

Колко е просто

преди 1 месец

Решението е допускането на супер модерни частни влакове - нови, чисти, с охрана, с вагон-кафе/ресторант, климатик, интернет и т.н. като те плащат наем на БДЖ за ползване на инфраструктурата.Тогава никога повече няма да се кача на автобус или кола да вися по задръстванията по "магистралите" на Тиквонии

36

Мда

преди 1 месец

Вагоните че са нов внос от У сраине. Малко ползвани, тук там с некоя дупка от снаряд.

35

Мдаа

преди 1 месец

Хубави сметки, само дето живота на една нова кола е 5 години, а на един влак поне 30. Обикновено в колата се вози един селтик, т.е. 4 седалки се ползват за 1. Освен това седалката във влака се ползва 24/7. Така че реално една жп седалка излиза много по-евтино. Друг е въпроса дали тази цена на поръчката е реална. Железопътния транспорт е екологичен, а скоро поне до морето и много по-бърз - за 3 часа ще се стига по новото трасе. Остава да се контролират римляни и клошове да не се возят без билети.

34

ТУНЕЛЪТ

преди 1 месец

ЩЕ ИМ БЪДЕ ТЕСНИЧКО В МЕН!!!...

33

Анонимен

преди 1 месец

Един танк струва средно 5 млн а ние вземаме вагон за 50 млн. Цирка е пълен.

32

Анонимен

преди 1 месец

Е поне цикламените ще се возят в нови влакове, нищо че пак ще са без билети, ще викат и ще открднат каквото може.

31

Гиб Мелсън

преди 1 месец

50 милиона лева за един влак с 300 седалки ми се вижда малко скъпичко. Дори да е на пет етажа влака. 50 милиона делено на 300 седалки= 166 бона едната седалка. Ако правителството купи вместо тези влакове нови коли по 50 бона и ги раздаде на населението като подаръци, тогава 50 бона делено на 5 седалки = 10 бона едната седалка. Тоест чисто новите коли за по 50 бона едната ще излязат 16 пъти по евтино отколкото тези скъпи влакове. Освен това 350 милиона са 7 хиляди нови коли по 50 бона едната.

30

Анонимен

преди 1 месец

Леле и кой че патуват с тях,пенсионерите ли ,те не могат да се качат на старите 50 годишни вагини ,защото са високи стъпала и съм виждал как падат ,та с двуетажните ,много наивни от БДЖ)

29

Не разбрах седем

преди 1 месец

влака или седем ж.п. вагона? В цялата статия никъде не пише от колко вагона се състои един влак? Оправете си пинятията в редакцията!

28

Анонимен

преди 1 месец

В петък минах през Централна гара София. Пълно мъртвило. Един мотрисен влак тръгна за Дупница - три вагона с по 5 човека вътре. Не могат да покрият разходите за заплатата на машиниста и кондуктора.

27

бай Спас

преди 1 месец

Едно време, при бай Тошо какви вагон-ресторанти имаше. Чудо.

26

Анонимен

преди 1 месец

Индонезия е 300 милиона. Какъв влак стрела за 50 човека пътникопоток? Кога ще се изплати? Мисли бе функционален неграмотнико.

25

Анонимен

преди 1 месец

А защо не купят два седеметажни влака?

24

Модернистичен тип

преди 1 месец

И аз съм фен на влаковете, ама линия като Царева ливада - Габрово е наложително да бъде незабавно преустановена поради нищожната си скорост и огромни и безсмислени разходи и заменена с автобусна връзка!

23

Алекс

преди 1 месец

Шарлатани в акция.Министър в оставка подписва договор за 350 млн.

22

Анонимен

преди 1 месец

50 млн средно на вагон....добра сделка!