няма значение на кои етаж си ако стане нещо в началото на тунела няма спасениедали са се съобразили с височината на влака и тунела ще предизвикам смях в залатаама се намираме на балканите от ам самолети как хвърчат врати и прозорци
До 9 Празни са. Влаковете са празни. Пълнят се само с работници около големите градове- покрай София, Варна, Бургас на разстояние 15-20 кв. По линиите в други части на Бг, на дълги разстояния се клатушкат по 1-2 пътници в купе.
Скоростта на сегашните ни влакове е ограничена не от самите влаковете, а от лошото състояние на железните пътища. Тези нови високи влакове на 2 етажа ще трябва още по-бавно да се вдижат. Всичко е ПиаР и пране на пари. Като не можем да си оправим железопътният транспорт, трябва да направим като сърбите и да поискаме помощ от китайците. Сега китайците са водещи с технологии по инфраструктурни проекти в света.
Решението е допускането на супер модерни частни влакове - нови, чисти, с охрана, с вагон-кафе/ресторант, климатик, интернет и т.н. като те плащат наем на БДЖ за ползване на инфраструктурата.Тогава никога повече няма да се кача на автобус или кола да вися по задръстванията по "магистралите" на Тиквонии
Хубави сметки, само дето живота на една нова кола е 5 години, а на един влак поне 30. Обикновено в колата се вози един селтик, т.е. 4 седалки се ползват за 1. Освен това седалката във влака се ползва 24/7. Така че реално една жп седалка излиза много по-евтино. Друг е въпроса дали тази цена на поръчката е реална. Железопътния транспорт е екологичен, а скоро поне до морето и много по-бърз - за 3 часа ще се стига по новото трасе. Остава да се контролират римляни и клошове да не се возят без билети.
Е поне цикламените ще се возят в нови влакове, нищо че пак ще са без билети, ще викат и ще открднат каквото може.
50 милиона лева за един влак с 300 седалки ми се вижда малко скъпичко. Дори да е на пет етажа влака. 50 милиона делено на 300 седалки= 166 бона едната седалка. Ако правителството купи вместо тези влакове нови коли по 50 бона и ги раздаде на населението като подаръци, тогава 50 бона делено на 5 седалки = 10 бона едната седалка. Тоест чисто новите коли за по 50 бона едната ще излязат 16 пъти по евтино отколкото тези скъпи влакове. Освен това 350 милиона са 7 хиляди нови коли по 50 бона едната.
Леле и кой че патуват с тях,пенсионерите ли ,те не могат да се качат на старите 50 годишни вагини ,защото са високи стъпала и съм виждал как падат ,та с двуетажните ,много наивни от БДЖ)
влака или седем ж.п. вагона? В цялата статия никъде не пише от колко вагона се състои един влак? Оправете си пинятията в редакцията!
В петък минах през Централна гара София. Пълно мъртвило. Един мотрисен влак тръгна за Дупница - три вагона с по 5 човека вътре. Не могат да покрият разходите за заплатата на машиниста и кондуктора.
Индонезия е 300 милиона. Какъв влак стрела за 50 човека пътникопоток? Кога ще се изплати? Мисли бе функционален неграмотнико.
И аз съм фен на влаковете, ама линия като Царева ливада - Габрово е наложително да бъде незабавно преустановена поради нищожната си скорост и огромни и безсмислени разходи и заменена с автобусна връзка!
БДЖ купува седем двуетажни влака