По времето на лошия социализЪм, трамваите вършеха чудесна работа,докато не дойде демОнокрацията,и реши да вади трамвайни релси и да закрива линии.От поредните парашутисти-общинари толкова.
Може би има резон за тази нова линия,но според мен има крещяща необходимост за ремонт на тр.линия по бул.,,Хр.Ботев в участъка от Пиротска до Сливница.Една забележка за ватманите на трамваи N 4и 5 в района на Руски паметник,карат много бързо на осмицата от Тотлебен Руски паметник и Македония и обратно за да не стане белята.
Кой ще ни спаси от спаси софия? Колко спирки закрихте само последните 2 месеца? Превърнахте тоя град в един африкански коптор. Срамно е, че в Африка има по-уредени градове
Днес прочетох в Интернет , че населението на Истанбул е малко над 15 милиона жители ! Не би ли могло една група специалисти да проучи как е организиран градският транспорт там и на база на него да се разработи цялостен проект за София !
Пак спаси София, няма спасение от тези. Не става ясно кой ще кара. Шофьорите припадат от работа. Но, припаднал ватман и 40 тона неуправляемо желязо, по добре да не виждаме.
По=добре трамвая да тръгва от Владая или Перник и да стига до Железница или Самоков и да минава задължително през Горни Лозен и Костинброд или Пазарджик.
Присъединените села си искат трамвай. В тези селски квартали да им раздадат каруци, там само пришълците са доволни, че са у Софето.
Няма да е зле да помислят и за изграждане на още малко релсово трасе по южната дъга, така че да се залуупи линията м/у Бъкстон и Хладилника...
Животът в холемия гряд и извън него е немисшим без кола, в нашето време. За разни черкези меркези има и трамвай ..
Борислава Бонева и гаджето и Андрей Зографски да стават ватмани на новата линия и да отиват да карат трамваи. То сега няма кой да кара теамваите и правим по над 50 часа извънреден труд, а какво остава да се откриват още линии.
Предлагат нова трамвайна линия в София