37

Никой

преди 2 месеца

Няма тунел, няма пречки

36

Аха,вече можело...

преди 2 месеца

А досега кое им пречеше? Ръцете ли?!? :)

35

Анонимен

преди 2 месеца

Тунели, магистрали, инфраструктура, всичко се бави с години заради корупционни сделки. Само турския поток на Боко го построиха за 0ла време и то без България да има даже минимална полза от него.

34

Анонимен

преди 2 месеца

има - Копейкин като легне гол на пътя на булдозера, защото го е страх, че това е пъклен план да се събори паметника (за 7ми път от миналото лято). Нещо като извънземните на Щръклево - чакаха, чакаха нищо не стана.

33

Питане

преди 2 месеца

Защо Томислав Дончев не построи тунела под Шипка, нали той се беше заел с това, пък е и от габровското радио. Дончев окраде някакви пари от горите край Габрово, но нали е гербаджийче нищо. Все им виновни на мутрите ПП.

32

Анонимен

преди 2 месеца

Те една магистрала Хемус не могат да построят, тунел на Шипка. Евтин ПР и дим в очите.

31

Анонимен

преди 2 месеца

До Евроатлантик 1 Господи прибери си вересиите. Ако не бяха ПП ДБ, досега Хемус да е завършена. Русе - Бяла да е започнато. Тунела под Шипка да е в напреднала фаза. Мездра Ботевград да е готов. Магистрала до Сърбия готова. Помним за какво се скараха ПП и ИТН, и падна първото правителство на ПП. Най-вече за парите от строителите. На Рундо близък строител се оплака, че не е той и започнаха конкурса за Шипка отново. Кики спря "Голяма корупция" и от там Русе Бяла.

30

Gorski0

преди 2 месеца

29. Имам чувството че 2/3 от населението е м.алоумно! Много ясно, че няма да има трафик през Шипка, като е пренасочен през Хаинбоаз. Аз самият минавам предимно през Пр. на Републиката, понеже е много по-лек. А пътят до тунела е почти готов и си е супер, без свлачища. Така ще се улесни връзката Северна-Южна България и ще се съживи районът на Габрово.

29

Анонимен

преди 2 месеца

Съсипаха я тая държава! Пак пари на вятъра и унищожена природа. Огромен тунел в един от националните паркове. Като до този тунел няма магистрала а се стига по селски двулентов път на който често има свлачища и падащи камъни щото там наклоните са големи. Всяка зима чистят паднали дървета и камъни. Много умно...... Ако имаше нужда от такъв тунел Бай Тошо щеше да го построи! Често минавам през прохода Шипка и там няма почти никакъв трафик. Този тунел никога няма да се изплати. Дори и след 1000г.

28

Име

преди 2 месеца

Нищо не остана не-орано!

27

Калоян

преди 2 месеца

Те построиха магистрала Хемус, магистрала Струма, магистрала Европа за 50 години, що пък и тунел под шипка да не направят. Надявам се до 2322 година да стане .. Живи и здрави и не се впрягайте много, че живота е кратък !! :)

26

чакам

преди 2 месеца

само коментара за Перник/Бобовдол, дето полицията убила над 100 човека, и пускам филма по Нетфликс. за днес изпълнихте нормата.

25

Анонимен

преди 2 месеца

До Евроатлантик 10 - другарю, хапчетата ти са на горния рафт, по погрешка си взел капки за розови облачета, а твоите са за ши30фрeния

24

Евроатлантик

преди 2 месеца

Паля еликтрическата кола произведена в Ловеч, минавам през тунела под Шипка после по новия мост над Дунав и пристигам в Румъния без да минавам паспортен и граничен контрол!

23

от далече

преди 2 месеца

тая държава е тотална щета: хаос, никакъв контрол на нищо, подкупи, неработеща милиция и съдебна система и т.н.!

22

Анонимен

преди 2 месеца

оправдавам ги само за откритите рудници и кариерите, които съсипаха и изтровиха доста уникални райони в България!!!

21

До 20

преди 2 месеца

Добре ли сте?

20

Анонимен

преди 2 месеца

Изнасяйте се от тази държава. Ние се изнесохме и сме много добре. Имаме тунели, пътища, контрол на строителството и за 20 години не ми се е налагало да давам подкуп или да черпя чиновници, за да си свършат работата. Вие гласувате за русофили и никога няма да се оправите

19

Ani

преди 2 месеца

Тунел под Шипка и предстоящи избори - епизод 2341

18

Това ще е

преди 2 месеца

Първият от трите тунела под стара планина на ппдбг,които построиха преди три години, нали. Е, закъснението ще е с поне още 3х30 но надежда винаги има. Сега по важни са шестте бъдещи моста над Дунав. Там ситуацията е като завода на Сирил в Ловеч и лабораторията на кокорестият на Капитан Андреево, т.е. неизненадваща по обективни причини - наследствена тпта.