Имам личи впечатления от КЗП. Правиш жалба от оператор и представи си кака голяма работа са свършили. Изпращат ти сигнала до оператора и обратно отговора им до потребителя. Една пощенска кутия и нищо друго. А, че в отговора почти всичко е лъжа, какво от това..
Какво толкова са направили, едно голямо нищо. Прекратяваш договора с един оператор и отиваш в капана на един от другите два. Междувременно и те са вдигнали тарифите. Всяка година закриват изгодните, по ниски тарифни планове и въвеждат нови с почти 30 процента по скъпи. Оправданието им е, че старите планове не отговаряли на пазарните и потребителски изисквания. Интересно как и кой определя потребителските изисквания. Някой направил ли е проучване от колко минути разговори се нуждае?
Отказваме се, ако оператора вдигне цените и какво прави? Отиваме при другия оператор, който вече ги е вдигнал. Свободен пазар, майка.
И трите ни телекома са собственост на милиардери приближени на Кремъл! И трите предлагат абсолютно еднакви цени и условия! Конкуренция няма! Пред фактите и копейките мълчат и няма какво да кажат!
Пълни лъжи ,тоя договор който го дават важи само за тях ,а за нас не ,пращат смс и ти увеличават таксата ,ако стане това в германия или Белгия че ги глобят 20 000 000 евро на нашите предатели от ПП само на Украйна подарят милиони и оръжие ,нас кучетата ни яли
Аз за това ползвам предплатена карта и на фирмата телефона. Може да си вземете предплатена карта от всеки оператор в ЕС и света. Комуникацията минава през интернет и е фрии. За интернет в къщи си взимам 10 гбита интернет за всички в сградата на един план. Всеки плащата по 5лв - 30 апартамента по 5 лв
"стига мобилният оператор да е обявил индексация спрямо инфлацията".Винаги могат да измислят поскъпване заради други условия!
И кво от това, в България има картал на всичко и да се откажеш ше отидеш при другия, на подобни условия.
Голям праз то нали всички заедно вдигат и предлагат едни цени. Това не е конкуренция, с горивото е същото така ще стане и с тока
А защо просто не си спазват договора?! Сключваш 2 годишен договор на една цена и после оператора си прави каквото иска. За какво ми е тоя договор тогава? Сега виваком щели да спират достъпа до тидал. МИ алоооо то в рекламата точно това пишеше. Се пишем жалби за заблуждаваща реклама и сезираме КЗП за нелоялни практики.
"...стига мобилният оператор да е обявил индексацията." Това може да се тълкува дву и трисмислено. Пак вратички в полда на МО!
Пак ще го измислят. Ще бъде написано някъде с малки буквички, ще обявено някъде в Ит през 9 страници в 10 та, ще пропуснеш законовия срок и пак ще си прбн.
Като прекратиш договора къде ще отидеш като другият е същият? То е картел между МО!! Няма спасение!
Нищо не променя това, защото всички са едни и същи - при три мобилни оператора реален избор няма...
"От 2025 г. в случай, че е приложена индексацията, потребителите имат 30-дневен срок в който може да се откажат от услугата без никакви условности и без да заплащат каквито и да е неустойки от договора, който е сключен с мобилния оператор." - ТЕ ВЕЧЕ НАПРАВИХА НЕЗАКОННАТА ИНДЕКСАЦИЯ, А СЛЕДВАЩАТА МОЖЕ ДА СЛЕД 5-10 ГОДИНИ, НО ЗА ТОВА ВЪРВИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПАКЕТ!
До АнонименАз ще го върна ама той само за рецикилиране ще става само, както ги ползвам. Аз ползвам по принцип мобилна услуга iphone 15 pro max
2025 г.: Отказваме се от мобилния оператор без неустойки, ако вдигне цените