28

Справедливост

преди 3 месеца

Имам личи впечатления от КЗП. Правиш жалба от оператор и представи си кака голяма работа са свършили. Изпращат ти сигнала до оператора и обратно отговора им до потребителя. Една пощенска кутия и нищо друго. А, че в отговора почти всичко е лъжа, какво от това..

27

Справедливост

преди 3 месеца

Какво толкова са направили, едно голямо нищо. Прекратяваш договора с един оператор и отиваш в капана на един от другите два. Междувременно и те са вдигнали тарифите. Всяка година закриват изгодните, по ниски тарифни планове и въвеждат нови с почти 30 процента по скъпи. Оправданието им е, че старите планове не отговаряли на пазарните и потребителски изисквания. Интересно как и кой определя потребителските изисквания. Някой направил ли е проучване от колко минути разговори се нуждае?

26

gg

преди 3 месеца

Отказваме се, ако оператора вдигне цените и какво прави? Отиваме при другия оператор, който вече ги е вдигнал. Свободен пазар, майка.

25

Анонимен

преди 3 месеца

Хубуу ама що от догодина ??????

24

анонимен

преди 3 месеца

Ако това продължи, наесен минавам на ваучер!

23

ФАКТ!

преди 3 месеца

И трите ни телекома са собственост на милиардери приближени на Кремъл! И трите предлагат абсолютно еднакви цени и условия! Конкуренция няма! Пред фактите и копейките мълчат и няма какво да кажат!

22

Анонимен

преди 3 месеца

Ми те всички вдигат цените, значи трябва да се откажем от всички

21

Анонимен

преди 3 месеца

Пълни лъжи ,тоя договор който го дават важи само за тях ,а за нас не ,пращат смс и ти увеличават таксата ,ако стане това в германия или Белгия че ги глобят 20 000 000 евро на нашите предатели от ПП само на Украйна подарят милиони и оръжие ,нас кучетата ни яли

20

ьаьаьа

преди 3 месеца

Аз за това ползвам предплатена карта и на фирмата телефона. Може да си вземете предплатена карта от всеки оператор в ЕС и света. Комуникацията минава през интернет и е фрии. За интернет в къщи си взимам 10 гбита интернет за всички в сградата на един план. Всеки плащата по 5лв - 30 апартамента по 5 лв

19

kvazo

преди 3 месеца

"стига мобилният оператор да е обявил индексация спрямо инфлацията".Винаги могат да измислят поскъпване заради други условия!

18

Българ

преди 3 месеца

И кво от това, в България има картал на всичко и да се откажеш ше отидеш при другия, на подобни условия.

17

Анонимен

преди 3 месеца

Голям праз то нали всички заедно вдигат и предлагат едни цени. Това не е конкуренция, с горивото е същото така ще стане и с тока

16

Мен

преди 3 месеца

А защо просто не си спазват договора?! Сключваш 2 годишен договор на една цена и после оператора си прави каквото иска. За какво ми е тоя договор тогава? Сега виваком щели да спират достъпа до тидал. МИ алоооо то в рекламата точно това пишеше. Се пишем жалби за заблуждаваща реклама и сезираме КЗП за нелоялни практики.

15

Анонимен

преди 3 месеца

"...стига мобилният оператор да е обявил индексацията." Това може да се тълкува дву и трисмислено. Пак вратички в полда на МО!

14

Анонимен

преди 3 месеца

Пак ще го измислят. Ще бъде написано някъде с малки буквички, ще обявено някъде в Ит през 9 страници в 10 та, ще пропуснеш законовия срок и пак ще си прбн.

13

Анонимен

преди 3 месеца

Като прекратиш договора къде ще отидеш като другият е същият? То е картел между МО!! Няма спасение!

12

Влади

преди 3 месеца

Ехеее, то като ми умре...

11

Наблюдател

преди 3 месеца

Нищо не променя това, защото всички са едни и същи - при три мобилни оператора реален избор няма...

10

HELL

преди 3 месеца

"От 2025 г. в случай, че е приложена индексацията, потребителите имат 30-дневен срок в който може да се откажат от услугата без никакви условности и без да заплащат каквито и да е неустойки от договора, който е сключен с мобилния оператор." - ТЕ ВЕЧЕ НАПРАВИХА НЕЗАКОННАТА ИНДЕКСАЦИЯ, А СЛЕДВАЩАТА МОЖЕ ДА СЛЕД 5-10 ГОДИНИ, НО ЗА ТОВА ВЪРВИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПАКЕТ!

9

аььааь

преди 3 месеца

До АнонименАз ще го върна ама той само за рецикилиране ще става само, както ги ползвам. Аз ползвам по принцип мобилна услуга iphone 15 pro max