34

Минавам оттук само

преди 1 месец

Добре че дойде "индийката" да научи бледоликите на цивилизация.

33

запознат

преди 1 месец

Тука става въпрос, че едните вземат 5к а другите 6к. В метрото се осигуряват на 5 бинки средно, незнам програмистите къде са, но предполагам че средното е долу горе там.

32

Г557дт

преди 1 месец

Големите заплати изискват поскъпване на билетите. Иначе откъде ще дойдат тези пари? Пътниците трябва да им ги плащат!

31

Реалността

преди 1 месец

Проблемът в Софийското метро датира от времето на ГЕРБ и Фандъкова, но нали ги активираха сега провокаторите да саботират кмета Терзиев. А той човека едва от няколко месеца и се чуди кое по-напред да оправя, че и с провокации и саботажи да се справя, никой не му помага. По-важно им е на саботьорите мръсно да му правят, отколкото да защитават интереса на столичани и да му съдействат на Терзиев, че да се разрешат по-бързо проблемите в столицата!

30

Реалист

преди 1 месец

Разбира се, че е права за големите разлики в заплатите при един и същ труд. Не е редно единия да взима 1000 лева, а другия 2000 лева, а да правят едно и също.

29

zz

преди 1 месец

Съжалявам ,че го казвам , ама цената на билета е колкото половин кило бензин , че даже и някакъв столичанин по-долу се оплаква ,че му е скъпо. Няма как да се дават европейски заплати с африканска цена на билета

28

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 25 : Зависи от автопилота. Ако е правен по обществена поръчка от "наши хора" - НЕ СЕ КАЧВАЙ! Ако е разработен в частният сектор - те си знаят работата, и доходите им зависят от надеждността.

27

Шаши

преди 1 месец

Метрото защо е отделно от градския транспорт? Не е и към БДЖ. Каква е далаверата?

26

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен Шом имат авто трябва да ги режат тихомълком и няма проблем.

25

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен На автопилот също и не спира и се забива челно.

24

Анонимен

преди 1 месец

Хаха! нямало да работят ли? Ами автопилота доста по-лесно и безопасно ще кара влака, и няма да мрънка че са му малко парите, няма да пуска фалшиви болнични, няма да отсъства или да идва подпийнал на работа, не иска заплата и осигуровки. Или дори да не е автопилот - един оператор от офиса може да контролира 20-30 влака наведнъж. ЗАМЕНИМИ СТЕ, и за това не сте доволни.

23

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен Отиват СОС ПП и НС и карат и ремонтират.

22

Шаши

преди 1 месец

Това не е офис, а реално и видимо от всички полагане на собствен труд. Монтьорите сигурно имат различни заплати, но процента на увеличение трябва да е 15 за всички. Едно недоглеждане от монтьор или машинист може да струва крак или ръка на някой от нас. Возя се всяка сутрин и краката са ми само два. Някои сигурно имат повече щом не плащат .

21

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 20 : И по-добре. Не искам бачкатори с IQ под средното да гласуват, ама по конституция им се полага. За щастие те сами се отказват от единственото право, което не може да им е отнето, и мен ме устройва. Нека умните решават.

20

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен Няма да гласуват тогава.

19

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 18 : Ако ТИ не щеш да бачкаш - ще се намери друг, по-гладен. Ако никой не ще - ще ви заменим с машини. Силата да поставяш условия отдавна не е във ваша полза. Сега света се управлява от интелекта, парите и уменията, а не от мускулите.

18

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен Неравенство но но нали виждаш че сички бегат и нема кой да бачка. Бъдещето е на комунизма.

17

Анонимен

преди 1 месец

Пак започнахме социалистическата песен за разликите и неравенствата. Едни хора искат с по-малко усилия да изкарват същите пари като хора, които са положили усилия да се образоват и квалифицират. Имам новина за вас : НЯМА РАВЕНСТВО! Равенството го измислиха комунистите, а тях вече ги няма.

16

Алекс

преди 1 месец

И защо трябва да се намаляват разликите? Машинистите носят най-голяма отговорност и е нормално да получават по-високи заплати.Всички трябва да получат 15 % увеличение,а не да се шикалкави с вътрешни преразпределения.

15

Анонимен

преди 1 месец

Я марш в катуна амaxа!