32

РВ

преди 2 месеца

Имаме страшно много занимания, особено на лейовър! А къде пишат пилотите? Да, и на Делта планер съм летял, обаче жена ти не ми предостави метлата и за съжаление. Летя за frontier Airlines. A321

31

Анонимен

преди 2 месеца

Някога за да определят курса и местоположението си, корабите са разполагали с компас, часовник, скоростомер. Географската ширина са определяли на обед с помощта на секстант. Географската дължина са следили с часовник и секстант пак по обед. Днес при самолетите е същото, но не разполагат със секстант защото не летят едно денонощие без прекъсвания. Автопилотът е средство за управление, не за навигация.

30

Анонимен

преди 2 месеца

Маймун. Има ли пилот в самолета.

29

Анонимен

преди 2 месеца

Как самолет без пилоти?? Те са си спинкали, но са били в самолета не ни лъжете.

28

Клеций II

преди 2 месеца

Тия сигурно редовно си поспиват по време на полет, но този път явно нещо се е прецакал автопилота и диспечерите са ги потърсили. Малшанс.

27

До рв

преди 2 месеца

Летиш на метла или делтаплатер. Айде стига се фука. Пилотите на уърбъс и боинг не пишат тук. Имат си достатъчно други занимания.

26

Само в България

преди 2 месеца

може да се случи! А, чакай... Това е Малайзия, Куала Лампур? Държава със знаме като това на САЩ, но с полумесец и звезда. И население от 35 милиона. Брутен вътрешен продукт за 2022 г. - $1,096 трилиона я поставят на 31-то място в света. Брутен вътрешен продукт на България за 2022 г. - $203 милиарда, което я поставят на 73-то място. БВП на човек с $1000 по-висок от България, която е в НАТО и ЕС?

25

РВ

преди 2 месеца

Не думай! Аз пък толкова години летя и се чудя що тоа авто пилот не ще да лети сам без аз да го пипна

24

Анонимен

преди 2 месеца

Тоя автопилот драги философи се настройва от пилота. Той го контролира и той задава параметрите. Пилотът казва какво и как да е. Грешно зададени задачи на автопилота е равно на гибел. Автопилотът ще свърши това, което пилота е задал. Т. е. ролята на пилота е изключително важна и той трябва да е кадърен за да се справя с автопилота. Абсолютно недопустимо е да заспиш и да оставиш автопилота на самотек, а когато се събудиш да видиш, че не си на курса си.

23

До веско

преди 2 месеца

Ти за ауто тримърите ли говориш? Angle of attack ли имаш впредвид че се определя от TRU или не разбирам за коя точно система говориш

22

Русоробски фронт

преди 2 месеца

И аз се занимавам странично с авиация но толкова глупости в коментари и статията не съм чел.

21

Рв

преди 2 месеца

До 17 IFR знаеш ли какво значи? Да, точно за летене без видимос!

20

Веско

преди 2 месеца

До 16. Точно на еарбъс от всички модели не може да се изключи изцяло автоматиката защото е задно-центрован. Тоест центъра на масите му е зад центъра на подемната сила на крилата - така се печели повече товароподемност при по ниско челно съпротивление. При това положение обаче машината е аеродинамично неустойчива и единственото което я държи в прав полет е автоматиката.

19

РВ

преди 2 месеца

До 17Ко речи, ко? Не може да се планира курс? Въх , пилот съм от 20 години и чак сега разбирам че не можем да планираме курс!

18

Анонимен

преди 2 месеца

Абе днесаа, копейко гробарски сайт такъв. Тази новина я пуснахте 100 пъти. Я напишете и обширни анализи за корупционната схема на ГЕРБ-ДПС и Турски поток, за Пътната карта, и сложете като новина номер едно 3 дена подред. Ама не можете нали. Пеевски ще ви наандахерца..

17

Анонимен

преди 2 месеца

Не може да се планира курс поради силните течения горе. Те могат да изместят предполагаемото местоположение във всички посоки. Това е причината за почти всички катастрофи. Когато няма видимост пилотът не знае къде е. Отклонил са е от курса, смята, че е достатъчно високо, а всъщност е пред хребета на планина. Или при изчезналия Малайзийски полет: Навсякъде - океан. Като се събуди пилота си избира посока.

16

До веско

преди 2 месеца

Не е точно така. Авто пилот не се подразбира само държане на курса и височина към серия зададени beacons. Има и авто тръст, авто трим много различни системи които работят в колаборация една с друга. В случая са подминали последния beacon и хеадинг контрола е продължил по същия зададен параметър. Под автопилот хората си представят копче и самолета сам лети но съвсем не е така. А320 може да се управлява абсолютно само на ръчно.

15

Алекс

преди 2 месеца

Добре,че AIRBUS са направили добър самолет,който може да лети и без индонезийски пилоти.Изглежда в индонезийската авиация нещата са тотал щета.

14

Анонимен

преди 2 месеца

Не е никакъв проблем при съвременни самолети и летища , не е сигурно дали пътниците биха се качили ако значт че в самолета няма пилоти , за това ги държат , но пано или късно бъдещето на авиокомпаниите ще е без пилоти.

13

Баш

преди 2 месеца

Русия не е така, шъ знайш! Другите държави може и да са, но не и Русия. :)