Имаме страшно много занимания, особено на лейовър! А къде пишат пилотите? Да, и на Делта планер съм летял, обаче жена ти не ми предостави метлата и за съжаление. Летя за frontier Airlines. A321
Някога за да определят курса и местоположението си, корабите са разполагали с компас, часовник, скоростомер. Географската ширина са определяли на обед с помощта на секстант. Географската дължина са следили с часовник и секстант пак по обед. Днес при самолетите е същото, но не разполагат със секстант защото не летят едно денонощие без прекъсвания. Автопилотът е средство за управление, не за навигация.
Тия сигурно редовно си поспиват по време на полет, но този път явно нещо се е прецакал автопилота и диспечерите са ги потърсили. Малшанс.
Летиш на метла или делтаплатер. Айде стига се фука. Пилотите на уърбъс и боинг не пишат тук. Имат си достатъчно други занимания.
може да се случи! А, чакай... Това е Малайзия, Куала Лампур? Държава със знаме като това на САЩ, но с полумесец и звезда. И население от 35 милиона. Брутен вътрешен продукт за 2022 г. - $1,096 трилиона я поставят на 31-то място в света. Брутен вътрешен продукт на България за 2022 г. - $203 милиарда, което я поставят на 73-то място. БВП на човек с $1000 по-висок от България, която е в НАТО и ЕС?
Не думай! Аз пък толкова години летя и се чудя що тоа авто пилот не ще да лети сам без аз да го пипна
Тоя автопилот драги философи се настройва от пилота. Той го контролира и той задава параметрите. Пилотът казва какво и как да е. Грешно зададени задачи на автопилота е равно на гибел. Автопилотът ще свърши това, което пилота е задал. Т. е. ролята на пилота е изключително важна и той трябва да е кадърен за да се справя с автопилота. Абсолютно недопустимо е да заспиш и да оставиш автопилота на самотек, а когато се събудиш да видиш, че не си на курса си.
Ти за ауто тримърите ли говориш? Angle of attack ли имаш впредвид че се определя от TRU или не разбирам за коя точно система говориш
До 16. Точно на еарбъс от всички модели не може да се изключи изцяло автоматиката защото е задно-центрован. Тоест центъра на масите му е зад центъра на подемната сила на крилата - така се печели повече товароподемност при по ниско челно съпротивление. При това положение обаче машината е аеродинамично неустойчива и единственото което я държи в прав полет е автоматиката.
До 17Ко речи, ко? Не може да се планира курс? Въх , пилот съм от 20 години и чак сега разбирам че не можем да планираме курс!
Абе днесаа, копейко гробарски сайт такъв. Тази новина я пуснахте 100 пъти. Я напишете и обширни анализи за корупционната схема на ГЕРБ-ДПС и Турски поток, за Пътната карта, и сложете като новина номер едно 3 дена подред. Ама не можете нали. Пеевски ще ви наандахерца..
Не може да се планира курс поради силните течения горе. Те могат да изместят предполагаемото местоположение във всички посоки. Това е причината за почти всички катастрофи. Когато няма видимост пилотът не знае къде е. Отклонил са е от курса, смята, че е достатъчно високо, а всъщност е пред хребета на планина. Или при изчезналия Малайзийски полет: Навсякъде - океан. Като се събуди пилота си избира посока.
Не е точно така. Авто пилот не се подразбира само държане на курса и височина към серия зададени beacons. Има и авто тръст, авто трим много различни системи които работят в колаборация една с друга. В случая са подминали последния beacon и хеадинг контрола е продължил по същия зададен параметър. Под автопилот хората си представят копче и самолета сам лети но съвсем не е така. А320 може да се управлява абсолютно само на ръчно.
Добре,че AIRBUS са направили добър самолет,който може да лети и без индонезийски пилоти.Изглежда в индонезийската авиация нещата са тотал щета.
Не е никакъв проблем при съвременни самолети и летища , не е сигурно дали пътниците биха се качили ако значт че в самолета няма пилоти , за това ги държат , но пано или късно бъдещето на авиокомпаниите ще е без пилоти.
Как 153 пътници летяха в самолет без пилоти?