Случват се такива неща. Въпреки това, фирмата "Боинг" е номер 1 по обем производство и качество на самолети за гражданската авиация. Не съм фен на янките (заради политиката им), но което си е истина, трябва да се признава...
Откакто мениджмънта им каза че трябвало да се наемат само мангалиИпедеруги си е опасно да се возиш на Боинг. За да се оправи тая компания, трябва да се смени тотално цялото това уродливоРъководство.
Боинг допреди войната имаше завод и в Русия, не че там е проблема естествено. Това сериозно, не е бъзик, който не вярва да го гугълне.
За Боинг това не е кой знае колко голям проблем, даже по-лек е станал самолета. До това води безграничното ламтене за пари и съмнителния морал на корпорациите!
Тия тараляцници не ги ли презимиха , сума харод изтрепаха , на един му изпадна вратата по време на полет , на този колелото , трябва да си мазохист за да се качиш да летиш с тези кофчези
Така е, колело, врата, уплътнения и др., страх и паника/като при ковида/, само така ста-до-то ще спре да лети. За това зелените лежаха по писти и магистрали, ама по ефикасни са подобни инциденти. Сега Боинг, утре и др., е така се прави.:))
Леле, ако беше руски самолета, колко щяха да заработят евроатлантиците от коментари... тъжно е, че не е...
И Корейските F- 35 взеха да приколеницват, F-16 демократи чно да са блъскат? F-18 над Берингово море също!Ората искат да има!
фалит, няма друго решение. Съсипаха компанията, съсипаха живота на толкова народ от алчност за печалби за сметка на качество.
КАПИТАН ПЛАНЕТА РАЗПУСКАЛ НА ПЛАЖА В ХОНОЛУЛУ И РЕКЪЛ "Я НЕ МЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ТЕЗИ ОТ БОИНГ - ДА СИ ОПРАВЯТ БРАКМИТЕ!!!"
Интимната сглобка е силно притеснена от тази новина! Здравината на колесника на Боинга е от ключово значение при бягството им към нЕкой тихоокеански остров като техните демократични събратя в Афганистан! Те споделиха опасенията и страховете си пред губернатор КенеFFт на редовната закуска в Козяк за получаване на новите инструкции.Четвъртата власт също изрази притеснения,че поради предстоящите ремонти на Боинга е възможно силно да намалеят заслужените им грантове...
първо вратата падна, сега колело, следващия път какво ще е - или крилото или двигателя ще се откачат.
До Алекс - Остава и пилотът да изпадне. За съжаление, щатите отдавна не са еталон за качество и изпипване на свършената работа. Много игнорантност им се насъбра, нация от кухи душици и безмозъчни консуматори в мнозинството си, уви.
Случва се, ама ти да не си в него. Първо врата, после един се запари, сега колело. Това е в рамките на няколко месеца само. Прегледах статистиката за самолетни катастрофи за последните 10 години. Най-много са на Боинг. Ще спра и аз явно да ползвам компании с такива самолети.
"Боинг 777" загуби едно от колелата си при излитане