Големите вериги доставят храна само в големите градове. В малките населени места в провинцията няма доставки по домовете.
Научихме се да поръчваме онлайн по време на локдауна, когато в "Билла" и "Лидл" пускаха само по няколко човека и трябваше да се стои на опашка навън на студа. Така свикнахме да ни носят вкъщи по-тежките покупки - картофи, портокали, стекове с шишета изворна вода и за да формираш минималната сума, изискуема за да се направи поръчка, добавяш и други продукти.Освен това, при покупка над 100 лв не се начислява такса за доставка, безплатна е. За стари и трудно подвижни хора тези доставки са спасение
онлайн супермаркета и мога само да ги похваля. Коректни са, спазват времето за доставка, продуктите са пресни. Ако нещо липсва, донасят ти го допълнително или отбелязват стойността му, за да приспаднат тази сума от цената на следващата поръчка. Сигнализирам за липсващ продукт чак след като куриерът си е тръгнал, защото и аз поръчвам доста неща и ще го забавя, ако започна да преглеждам пакетите в негово присъствие. Ако напиша имената на тези супермаркети, ще ги изтрият ли, защото би било реклама?
онлайн обслужване, ама по български! Нащте фирми всичко побългаряват, пък и си искат бакшиш...Няма как хора които мислят "по русский" да ти правят коректно обслужване по западен модел .Случвало ми се е да си поръчам сурови кебапчета, а ми ги носят опечени, и то далеч от пресни. Някои продукти ги заменят с други, а трети въобще "забравят" да ги доставят.
50 продукта за 100 лв. Значи по 2лв. За продукт. Толкова много стоки за по 2лв? Къде ги намирате? В нашия супермаркет има на повече от 1015. Всичко друго е доста по скъпо.
Само се чудя, защо потърпившият продължава и продължава настоятелно да използва "услугите" на въпросната фирма.
Веднага НАП да го провери тоа откъде има пари да поръчва доставка!!! Майсторите, на които не им знам имената обраха народа!
Сигнали от Helpbook: Кошмарна доставка на храна