ако бяха закопувани от европа или америка, нема6е да има раследване?????????по добре да раследват ф16 дали ще доидат някои слан4ев ден
"Има само една правилна поскока и тя е каквато ни кажат" - Е все едно пък през НРБ не беше така? Какво се правите на по-големи демократи от швейцарците, като още си пазите партийните книжки?
Ей, много ги "боли" и "сърби" евро-зелките, когато китаец се изправи срещу тях! Такива "опорки" като "cпeчeлвaнe нa oбщecтвeни пopъчĸи в EC, в yщъpб нa лoялнaтa ĸoнĸypeнция" не хващат дикиш! По-добре да погледнат истината в очите за лоялната конкуренция с влаковете!
Нали имаме пазарна икономика? Пазарът решава, нали така? Щом цената е по-изгодна за нас, какво ме интересува, че имали субсидии? Това си е техен въпрос, да си го решават. Мен ме интересува цената и толкова! Това е пазарът! А ако някой е поемал ангажименти, да си ги изпълнява, без да ни замесва.
До Анонимен 42,Айде бе все едно зърнарите не реваха заради същите причини. Ами като не могат да се конкурират с хохлите да фалират, както ти викаш. После айде милиарди да се гради наново, за трети път.
Разследват, защото е китайска фирма. В Гърция пак имаше далавера за над милиард евро, но влаковете бяха на Бош - значи всичко е точно според ЕС.
До Анонимен, чебурашо, лаят защото са отпуснали 1/2 от парите или повече. Ако БДЖ си ги плати сама, може и от марсианците да поръчат и никой копче не може да им каже.
Aко бяха немски или чешки или полски никой нямаше да лае ама щото не са европейски и веднага лаят. Ако могат да се борят с Китай по цена тогава е едно ама те искат втора ръка все да ни продават за тия пари
Некой е изпуснал схемата и лошите китайци се намърдаха, а сега с тоягата по главата и връщай парата да не бъде дадена на грешните хора. Има само една правилна поскока и тя е каквато ни кажат
Тайни клиенти трябва да се пуснат по влаковете. Да проверяват условията на пътуване. Сега БДЖ отричат лошата хигиена, липсата на отопление, състояние на прозорци, врати, седалки, тоалетни... Отричането на неприемливите условия никога няма да реши тежките проблеми в този вид транспорт.
Вместо нови вагони от Китай, ще ни подхвърлят 40 годишни амортизирани германски вагони. И пак състоянието ще е трагично, както сега. Пътуването с БДЖ и без това е компромис.
БДЖ трябва да се приватизира. Никоя уважаваща себе си и гражданите си държава не би допуснала пътниците да попадат в такава не хиг иенна и нецивилизована среда. Докога държавата ще се преструва, че всичко е наред?!
Демократични европейски ценности - няма да купуваш от този, защото ти е по-изгодно, ще купуваш от които ние ти кажем, на цена каквато ти кажем. МЕРСИ
Брюксел разследва обществена поръчка в България за над 1,2 млрд. лева