48

Анонимен

преди 2 месеца

Не, не е по-добре, защото така паркомястото може да го продаде собственикът на апартамента и да спечели, ако не му трябва. А тези, които ползват, ще си имат гарантирано място и могат да си купят още едно от съседа при нужда. А не сега инвеститорът да ги пробутва, на когото си иска, да гуши двойно и тройно пари и местата да се изкупят от хора, които даже не живеят в сградата, както има много такива случаи.

47

Съгласен с 43

преди 2 месеца

Ако 5 семейства от блока нямат автомобил, то техните 5 паркоместа ще си стоят винаги празни. Съседите им,които имат по 2 коли,ще се чудят къде да си паркират втората кола. Ще гледат чуждите свободни паркоместа и ще се ядосват,че няма да могат да ги използват.Освен това паркомястото ще оскъпи цената на жилището. А хората,които не са шофьори, може да не искат да плащат за паркомясто,което няма да използват. Затова може би е по-добре,паркомястото да се продава отделно.

46

баба мара

преди 2 месеца

заради кмета на герб два мандата на метростанции сливница и люлин няма паркингихората да си оставят колите и да вземат метрото всичко е застроено бетон шум имръсен въздух едно дърво не е засадено сега има нов кмет не знам тои от къде еизглежда че и този няма да свърши работа за нас а за групировката която го еиздигнала

45

Сенатът реши

преди 2 месеца

За вас градския и миризмите, за нас мерцедесите!

44

Анонимен

преди 2 месеца

В новия блок, където живея в центъра на София, от 21 жилища само 6 имат по една кола. Всичките 18 паркоместа се ползват.

43

Анонимен

преди 2 месеца

Паркоместата трябва да са,си отделно всяко едно от тях. Какъв е смисъла да са към апартамента? Примерно живеещите в апартамента нямат кола или пък имат две коли, а към апартамента има само едно паркомясто. Много хора не желаят да се занимават с наеми, декларации към НАП и т.н. и жилища и гаражи стоят празни.

42

Анонимен

преди 2 месеца

До 37 Горе-долу си на прав път. Паркоместата трябва да са или към апартамента като мазетата, или общи площи, т.е. достъпни за всеки. Иначе става интересното да има паркинг,а всеки да паркира на улицата. И трябва да има много ясен стандарт не само за площта на паркоместото или гаража, а и за достъпа до него. Примерно имам гараж към апартамента, който ползвам за офис, ама огромен за 2 коли. Достъпът- колона по средата и смарт не може да влезе. Ползва се като мазе.

41

До 38

преди 2 месеца

Абе, то може, ама нема да има бизнес и пари да се въртят. Ако Лидл прави половината оборот, дали ще дава по 2000 заплати на касиерките? Май на София са й нужни по-малко шопски ***. Селянията не е до къде си роден, а до начина ти на мислене.

40

До 39

преди 2 месеца

Лесно е. Виждал съм план на кооперация, който е одобрени спазва закона. Около сградата има ограда на около 3 метра от стените. Паркоместата- 15ина, са нарисувани в проекта да обикалят кооперацията. Има ги на хартия, но реално само 2ма могат да паркират най-отпред и да излязат без всички съседи да стават да си местят колите. Не е важно какъв закон имаш, а как се прилага.

39

До До 23

преди 2 месеца

То ако е така закона, защо тогава на 99% никъде не е спазен. Пак май няма контрол и институции, които да си вършат работата. Или разни "вратички" и рушвети позволяват този хаос да става все по-голям. В цяла България.

38

Аз

преди 2 месеца

А не може ли по-малко провинциалисти с каляски в столицата?!

37

Анонимен

преди 2 месеца

Паркоместата трябва да са включени в площа на апартамента, а не да се продават като отделен имот. Така те няма да бъдат изкупувани отелно много преди апартаментите.

36

Пепи

преди 2 месеца

Баахти властта. Ако изискването е само за сгради с такива апартаменти, значи да го ду.ат бедните, няма никой да строи такива. Ама така е, който плаща той поръчва музиката.

35

Анонимен

преди 2 месеца

Най ми е чудно като видя скъпа и луксозна кола паркирана на улицата пред блок. Имал 200 бона за кола а няма 50-60 за кола. И аз бях доста изкушен да си купя някоя нова луксозна кола, но прецених че е по-добре да си купя гараж с парите които имах. И сега имам гараж в който паркирам дъртата 12 годишна тойота.

34

Анонимен

преди 2 месеца

"По цял свят в големите градове да имаш кола е лукс. "/// Само че не сме Сингапур, Дубай пък хептен. А и в Дубай без кола, а и в други арабски държави, си жив умрял. --- "И как да се придвижваме, наскоро се качих в автобус на градския. Вътре миришеше на неизмито, на бедност!"/// Личи си, че пишеш свободни съчинения по картинка и на автобус не си се качвал. Пък и "му миришело" на бедност. Интересно, ако някой ти погледне физиономията отстрани, дали ще види излъчване на ведрост и добро настроение?

33

От 23

преди 2 месеца

Може и така да е - на 10 апартамента да има 13 паркоместа. Не съм чел закона, а само публикации на журналисти преди 12 години. Само дето при мен а блок с акт16 от 2015 година, има 12 паркоместа при 5 етажа с по три апартамента и два офиса на партера. Е, част от апартаментите ги наричат ателиета.

32

Анонимен

преди 2 месеца

виждали сме ги инвалиди - Ауди, Мерцедес, БМВ - премиум клас със син стикер и стикер на парламента - за всеки случай. Нищо чудно че искат да има повече паркоместа за тях.

31

До 26

преди 2 месеца

Така е. Затова нашия блок има помпена станция. Постояно изпомпва водата особено от паркинга на -2 етаж. Изпомпената вода се ползва за поливане на тревните площи около блока. Най забавното е, че като вали дъжд, поливачките се включват да поливат в дъжда. А те просто изхвърлят водата от подземните гаражи.

30

Анонимен

преди 2 месеца

Инвалиди откъдя имат пари за коли :)))

29

Анонимен

преди 2 месеца

Ако има подземни води, правиш първия етаж на паркинг, а не на нивото на мазето. Всичко опира да алчността и стремежа към максимална печалба.