52

Гост

преди 2 месеца

Ами,да! Спорните фирми за такова строителство, бягат от нас и има защо. Те искат да работят и да си спазват сроковете, а не да пълнят нечий сметки.

51

Анонимен

преди 2 месеца

Приятел 50,Сърбия Албания ,Македония ,са с по високи минимални заплати от нас и не са в ЕС ,това е самите истина ,ПП се надуват че сме в ЕС мошеници

50

Анонимен

преди 2 месеца

Е заобикалят България ,с нашите стара влакове и вагони стигаме с много часове за София Варна и Бургас

49

Анонимен

преди 2 месеца

Много интересно е този наша чеврта да завиждаме на комшиите, Сърбия къде е и ние къде сме, та Сърбия в едни години преди около 30, бяха светлиннни години пред нас икономически след като влязохме в ЕС ги настигнахме и подминахме, вижте статистиките ако не вярвате. Та няма за какво да им завиждаме, а да запретваме ръкави и да бачкаме здраво.

48

Анонимен

преди 2 месеца

Когато нямаш кирчо-кокорчовци начело, нещата очевидно се случват!

47

Зоран за дръжавата

преди 2 месеца

Китайците искаха за кратко време да ни построят комплект линия и високоскоростен влак София - Бургас, но турските фирми елиминираха тази инвестиция. Корумпирани чиновници не допуснаха сериозен инвеститор в полза на турските интереси в България. Гърците са хитри и не допускат турски фирми за подобни проекти, защото изпълнението е калпаво и бавно. Събудете се господа, иначе сме изтеглили губеща карта.

46

Анонимен

преди 2 месеца

Нещо се губи от трасето пропаднала софия !

45

феноменално

преди 2 месеца

Хората се развиват, а в БГ се "борят с корупцията", а мафията си прави сглобки, протести и вика на Доган доктор Доган.

44

Алекс

преди 2 месеца

Изграденото е много по-малко от бъдещето строителство.Още не осигурено финансиране.Може да се случи някога в далечното бъдеще.

43

Унуфри

преди 2 месеца

На никого не му се прави бизнес с мизерните БДЖ, та те даже седалките си не знаят да перат. Всяка година чакат за поредна държавна дотация

42

Анонимен

преди 2 месеца

За колко време ще се стига от Солун до Белград?

41

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен "Да направят една връзка и до София, Пловдив!" --------- за кво им е? Да идват да гледат африкано-азиатското геето на ефропата ли? Ако имат поне малко акъл, единственото, което биха направили свързано с Територията е стена на границата и да си барикадират граничните пунктове!

40

горд ефржендар

преди 2 месеца

хихихи, ние па си имаме ценности, жендари, а от днес и принудително заселени тарамбууки! Нека ги е яд србите!

39

???

преди 2 месеца

А,а дека е Софето у целата схема???

38

Пешо истината

преди 2 месеца

Единствения международен влак от Белград е до Бар(Черна гора) който тръгва и не се знае кога и до къде ще стигне.сръбския президент Вучич обещава без да изпълнява(нещо познато?? Белград -Нови сад 80 километра жп линия строена над 5 години.стана като във вица колко километра са между Солун и Будапеща и за колко години ще обновят жп трасето?!?!

37

Анонимен

преди 2 месеца

И какво викате. Прокопсахме от ЕС. Щот не си спомням Сърбия да е там, ама на - и магистрали си имат, и тол такси си имат, и спогодби с други държави си имат. Ние си имаме чертежи за самолети и изнесени тонове злато. Йей!

36

Жоро

преди 2 месеца

Не трябва да ги пускаме в ЕС докато са *** на Сърбия.За съжаление обаче умелите ни политици толкова влошиха отношенията последните години че май няма връщане назад.

35

Анонимен

преди 2 месеца

To по същество вече няма БДЖ. Гълъбчето (или мечока от Русия), бивш транспортен министър на Радев съсипа композициите. 10 вагона дерайлираха или се запалиха. Точно при кРадевото "ръчно управление". Сега ПП/Дб просто ги заменят с германски мотриси.

34

Анонимен

преди 2 месеца

А у нас ще заработи Deutsche Bahn.

33

Анонимен

преди 2 месеца

До АнонименИ в руските спални вагони е така, дават им чисто бельо комплект за всяко място, хавлии и т.н. И всичко е чисто и подредено. Гледах как една украинка, преселила се в Русия, показваше и сравняваше чистотата в Русия и влаковете им с украинските изпочупени, разпърпани и мръсни купета.