39

Don Turbolento

преди 3 месеца

При всяка високотехнологично развита цивилизация първо се изхабява човешкия фактор. И като добавим поставянето на печалбата над всичко...

38

Анонимен

преди 3 месеца

До Ядрен вампир ZТая тапа е херметизирането на вратата. От избухването вратата се откача и зейва дупка. А в подизпълнителя на Боинг, който е проектирал вратата, правят реклама как точно екипът отговорен за нея е "Женска сила"- 20-30 жени само без нито един мъж. Хубаво това да има жени, ама в университета за инженери потоците са 90:10, та до 99:1 мъже. Представи си тези жени какви точно умения имат и как са назначавани на килограм, щото за 30 позиции има 30 кандидатки и 3000 кандидата.

37

Анонимен

преди 3 месеца

До .Виждал ли си рекламния клип на канадската авиокомпания, която събира екипаж само от травестити? Изтриха го след реакциите в мрежата, че някак си не става пилотът да е избран само заради това, че е гей. В САЩ имат все повече инциденти на ръба на катастрофа при излитане и кацане. Опа, май тяхното РВД обяви, че издирва под дърво и камък хора с умствени увреждания, за да си покачи рейтинга за наемане на инвалиди.... Тамошните корпорации даже тук правят diversity обучения на работниците.

36

Анонимен

преди 3 месеца

Написали са причината в статията- "разнообразни наемания"(diversity hiring). Това означава- при 10 кандидата избираш черен, жена или гей или най-добре черна гей жена. В американските корпорации вече имат квоти по 50-60% и нагоре за наемане на такива и при позиции, за които жени почти не учат, т.е. ще се наеме такава. Даже контролът им на полетите обяви кампания за наемане на умствено изостанали, за да си увеличат рейтинга за diversity. Има рекламен клип на инженерния екип за вратата- само жени.

35

Да чуят интервюто

преди 3 месеца

с бай Вова! Да чуят истината и да се пречистят! Пречистете се бе капиталисти!

34

….

преди 3 месеца

Никога не бих се качил на 737 MAX, старите модели на 737 са си окей, но Бойнг свалиха ужасно много стандарта за безопасност и качество на изработка, самолетите им станаха опасни - например, плащаш малко пари на индийци, да ти пишат софтуера, резултата 300+ мъртви.

33

До долния

преди 3 месеца

Баба ти е морално остаряла

32

Анонимен

преди 3 месеца

Нормално американска техника

31

Тралала

преди 3 месеца

Същевременно много компании летят на Макс и нямат никакви приблеми.Но де билите си лаят

30

DFBG

преди 3 месеца

Е това се получава когато си мислиш, че знаеш езика и ползваш Google Trnaslate за статията си но за сметка на това нямаш и грам познания по темата. Абсолютна боза.

29

Рендету

преди 3 месеца

Алчноста на САЩ ще погуби САЩ!!!!!

28

Анонимен

преди 3 месеца

Риск мениджмънт, лобита и алчност .. както всички дргуи. Просто пир тях рикскът ги удари и не са си направили дора преценка на последствията. А иначе загуа на животи ... второстепенни дерте за тях...

27

Алекс

преди 3 месеца

Досега американските авиокомпании летяха предимно на Боинг.След поредната издънка с падналия панел, UNITED една от големите американски авиокомпании,отказа поръчката за Боинг и се насочи към очевидно по-добрия AIRBUS.

26

Анонимен

преди 3 месеца

"Представете си, че сте по средата на полет, когато част от вашия самолет се изтръгва, оставяйки зейнала дупка на 16 000 фута над земята".............Не мога да си го представя. Тук използваме метричната система.

25

българина

преди 3 месеца

думите честност и американ бизнес са несъвместими, каквото правят по света , същото правят навсякъде, много приказки, малко резултат

24

На теслата дръжката

преди 3 месеца

В съвременния свят нещата се проектират от меринджеи, икономисти, адвокати но не и от инженери.

23

Иван

преди 3 месеца

По публикацията работи: *** Христоватапите са по бутилките с вино, излагаш се. Бъди добър журналист, прочети малко повече компетентна информация преди да пишеш глупости, сеиозно.

22

Авиатора

преди 3 месеца

Метнете в микса и тотално сбърканата "Woke" корпоративна култура, в която ценности като знания, умения и трудолюбие се заменят с новите ценности като пропорционално представителство на всякакви раси и ***, безконтролното наемане на всякаква вносна нископлатена *** с H1B визи, разбирай индийци, и получавате перфектната предпоставка за сгромолясване. Ако ще я карат така, по-добре да изчезват от авиацията.

21

Авиатора

преди 3 месеца

Проблемът на Боинг със 737 Мах е че решиха да ъпгрейднат дърт на библия фрейм от 60-те години на 20 век. Това е като да се опиташ от шасито на БМВ от този период да построиш М5 от 2016-та, годината, в която литна за сефте тая катафалка. Вместо да инвестират няколко милиарда в нов фрейм, който да им служи за поне 30 години напред, тези истински честни капиталисти прахосаха кинтажа да си изкупуват акциите, да помпат цената им и така да доят т.н. акционери с все по-грамадни заплати и бонуси.

20

Щерю

преди 3 месеца

Кажете истината с 4-ри прости думи: - Некадърни евреи поеха "Боинг" - и за няколко години съсипаха фирмата, заради безбожно големите си шефски заплати. Същото тръгна да се случва и с "Интел", оглавен от евреи, но като отстъпиха пред АМД им дойде на акъла да поканят китайски специалисти та "Интел" да се позакрепи...