25

Анонимен

преди 3 месеца

кой ще бута тоя ескорт, скъпо е

24

Да направят ескорт

преди 3 месеца

Преди композицията и ако има нещо върху релсите да алармира машинистите да спират влака

23

Анонимен

преди 3 месеца

Тази теснолинейка е на загуба и затова или да се закрива или местните общини и хотелиери да покриват загубите.

22

Анонимен

преди 3 месеца

ТАа теснолинейка каква мизерия е в нея, иначе хубаво *** да се исъвремени

21

От 16 и 12

преди 3 месеца

До Анонимен 17. ..... Вярно е . Строежа започва някъде към 1920. Но до Добронище е пуснато след 44 та. А проекта е бил до Гоце Делчев. Но са били парни локомотиви. Уникалното е 10-те локомотива (75 серия) на Хеншел-Кассел внесени 66та ( по късно се внасят 76 серия -румънски вече бракувани). Няма нищо руско ама намирисва на Гоце Делчевско. ( за справка виж кои съвременни политици са от района)

20

Анонимен

преди 3 месеца

ПЪТУВАЛ СЪМ ТАМ В НАЧАЛОТО НА 70-ТЕ ГОДИНИ, КОГАТО СТРОЯХА ЯЗ.БЕЛМЕКЕН И КАСКАДАТА КЪМ СЕСТРИМО И ТОГАВА БЕШЕ ПЕРФЕКТЕН. ТА ЗА ГЛУПООСТИИТЕ НА ПРЕЖДЕГОВОРЯЩ - НЕ СОЦА А ДЕМОКРАТИЧНИЯТ КАПИТАЛ ГО РАЗРУШИ...

19

Анонимен

преди 3 месеца

Снимката не е от сега. Преди години влаковете бяха по 5 или 6 вагона, вече няма толкова.

18

Анонимен

преди 3 месеца

Какво подобрение преди 10 години? През соца точно се закупуват въпросните дизелови локомотиви! Говорите глупости!

17

Анонимен

преди 3 месеца

До 16. Така както си го написал по руски е грешно. И никои не се интересува от руския . Второ, тази железница е направена в Царство България и по времето на Соца не се поддържаше както трябва . Подобрението се направи преди десетина години.

16

Анонимен

преди 3 месеца

Това е едно от най-красивите неща от онова време направани в ползу роду. Дано не го съборят като останало от времето ха сосиализЪма

15

Анонимен

преди 3 месеца

Що е завил в скалите край пътя ?

14

bl

преди 3 месеца

Пътували сме, Алеко и си спомняме как подържаха планинските отсечки до преди 35 години.

13

Варна

преди 3 месеца

Най-красивото изживяване в България е това влакче! Потвърждавам.

12

Анонимен

преди 3 месеца

Ако локомотива се бракува а не се поправи значи пак се готви схема за доунищожаване на теснолинейката. А локомотивите са уникални. Май са единствени е света от тази серия. Май са само 5 от 10внесени 1966 годинацот БТоша.

11

Алеко

преди 3 месеца

И върху шосетата падат скални отломки,особено през влажния зимен период-неизбежно е.Затова опасните места се обезопасяват,но това .е природата .Добре е тук коментиращите да пътуват поне веднъж по тази дестинация,усещането е незабравимо.

10

Анонимен

преди 3 месеца

До bl 5 Че то кое не е занемарено в БДЖ?! Ама ако ги питаш, нещата са наред. Вместо да предприемат конструктивни действия, ще ви затрупат с думи, че всичко е цветя и рози, вие сами сте си виновни.

9

Анонимен

преди 3 месеца

Влаковете в Бг не са препоръчителни за пътуване. Само в краен случай, ако няма друг превоз. И най- вече на къси разстояния, да може човек да изтърпи. Че и нямаме право да изразяваме личните си впечатления по този повод. Предприятието от социалистически тип не търпи критика за лошото си състояние и е наложило це нз ура по медиите. Истината се отрича, няма такова нещо, всичко е шест.

8

Анонимен

преди 3 месеца

Обикновено пишете, че влак СЕ ВРЯЗА в скала, това заглавие много неутрално, сякаш некой не си е свършил работата да обезопаси сервитута на линията.

7

Анонимен

преди 3 месеца

Да не би кантонерите да са уволнени. На времето целият железен път се обхождаше от кантонери.

6

Нещо много

преди 3 месеца

Се огледаха в тая теснолинейка. Миналата седмица ореваха медиите, колко е полезна, удобна и атрактивна и колко нямали пари за подръжка, ремонт, заплати. Сега камъче блъснало единствения локомотив. Някой някого клати за нещо, но не ни казват истината. Сигурно става дума за много пари. Ще се разбере скоро.