54

Това е според

преди 3 месеца

ЕСгейскиге закони.НЕНОРМАЛНИЦИТЕ ИМАТ ПО ЦЕЛИ АВТОПАРКОВЕ С ШИРОКИ КОЛИ И САМОЛЕТИ НО ОГРАНИЧАВАТ НАС ДА КАРАМЕ КОЛИ МЕТЪР НА ***.ВИЖДАТЕ ЛИ КОЛКО СА ПРО...ТИ И НАГЛИ ЕВРОГЛУПАЦИТЕ???ПУТИН ПАСТИ ДА ЯДЕ ПРЕД НЕНОРМАЛНИЯТ ИМ НОВ СВЕТОВЕН ДЖЕНДЪРСКИ РЕД!!!ВЪН ОТ ЕСЕС И НАТО ТОВА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗА РЕФЕРЕНДУМ,КОЙТО СЪС НОВИТЕ ПРОМЕНИ В КОНСТИГУЦИЯТА НИ ГО ЗАБРАНИХА,АЙ ЧЕСТИТО *** ПРО...СТИ

53

ьааьаьаь

преди 3 месеца

За лунния пейза в БГ трябват големи коли и мощи 4х4 с големи гуми високи и широк. иначе минаваме на cross motors. Да се разширят оправят улиците. Докато го направят ще минем на дрони и въздушни таксита

52

Анонимен

преди 3 месеца

По българските пътища ти трябва точно СУВ или най-малкото нещо по-високо и здраво. Един приятел наследи къща на село, а преди това там се беше преселил баща му и той ходеше да го вижда всяка седмица. Та част от пътя до селото, а и в него, е тотално разбит - остатъци от асфалт, прахоляк и камънаци. Знам, защото ме заведе веднъж до там. Приятелят ми си купи Нива (искаше яко и непретенциозно возило), защото някоя фитната, ниска колица ще стане на нищо. Така че СУВ-овете баш у нас са си на място. :)

51

Анонимен

преди 3 месеца

Доколкото знам в България минималната ширина на паркомясто за колите е 230 сантиметра. При коли широки по 180 см това оставя 50 см между колите, което е на границата на поносимото. Проблем става, ако има и по-широки коли, например Пасат комби от 2023, който е широк 185 см и 45 см вече са малко, а ако са два такива Пасата един до друг, остават само 40 см.

50

Анонимен

преди 3 месеца

Направете си градовете по-широки!!

49

Анонимен

преди 3 месеца

Колите не са широки а очертанията на паркингите са тесни за да събират повече коли и пълнят широките и дълбоки джобове на крадливите власт имащи изедници.

48

Анонимен

преди 3 месеца

Няма да притежавате нищо и ще бъдете щастливи.

47

Глупи

преди 3 месеца

Просторни коли си купуват представителите на етническите "компактни" групи, за да се изхвърлят и да си избиват комплексите. Нормалните хора си купуват евтини компактни и икономични автомобили.

46

Анонимен

преди 3 месеца

До 43 - Зависи от модела. На първата ми работв, шефа беше взел един ML с офроуд пакет. Много се смяхме, ама ... Това чудо беше сериозна работа. Е, да - лада нива съшо минаваше отвсякъде и беше 1/10 от цената, ама ...

45

Анонимен

преди 3 месеца

Истината е, че паркоместата ги правят все по - малки за повече пари естествено!

44

Анонимен

преди 3 месеца

Автомобилите са по-широки единствено заради надебелелите европейци. Вижте само номерацията на дрехите в сайтовете за продажба на дрехи и ще се уверите, че много бързо се продават дрехите с номерация 3XL и 4XL, след това изчезват бързо XXL и XL, а размер S и M не се търсят с такъв мащаб. Те дори седалките в автобусите им са тесни. Идете да видите в Германия как са се угоили хората! Но може и да се разходите из България - ще видите огромен брой деца и възрастни с наднормено тегло.

43

Паркетен Джип

преди 3 месеца

От кога Suv е високопроходима кола?Най много да мине през някоя по дълбока локва където лимузините не могат да минат.

42

Бедни като мишки

преди 3 месеца

Европа са бедни като мишки, нямат нищо, за автомобилна индустрия се иска енергия, стомана, алуминий, чипове, кожа, пласмаси (нефт) и много други суровини, които Европа няма, и евтините доставки на всичко това вече свършиха, автомобилната промишленост в Европа е обречана, и те го разбират, немските производители вече се изнасят в САЩ и Китай.

41

Анонимен

преди 3 месеца

Zeekr 007 - 2.6 секунди ускорение до 100 км/ч, цена 44 хиляди долара, обурудване както в немска кола лукс класа от порядъка на 120 хил долара.

40

а бе

преди 3 месеца

ЕС защо субсидиря фермерите? Нали ЕС е пазарна икономика, фермерите не могат ли да произвеждат без субсидии, нали контуренция такова. Какво става сега в ЕС бе, какво правят фермерите - я кажете тука сега?

39

Урсула блее

преди 3 месеца

Урсула блее от трибуната на Европейския парламент: Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар. Ама защо блееш, маофцо, имат пари - субсидират, вие защо нямата пари за хюч стейт субсидиарис, немате ли си високи технологии да произвеждате евтино, БМВ, Мерцедес, WV да уволнят работниците и да произвеждат с AI, нали сте високотехологични, нали капиталалистическата система е най-ефективна

38

Анонимен

преди 3 месеца

Затварянето на автомобилната промишелност в ЕС ще доведе до затварянето на 13-15 милиона работни места. БМВ и Фолсксваген вече започнаха да се изнасят САЩ и в Китай, в САЩ енергията е по евтина, в Китай работната ръка. Скоро автомобилите в ЕС ще се внасят от Китай, разбира се ако европейците могат да платят, иначе ще се продават в Китай и САЩ, пазарът там е голям.

37

Анонимен

преди 3 месеца

Антирекорд 2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.

36

Кравар Евроатлантик

преди 3 месеца

Нема страшно, според руснаците Европа скоро ще фалира и ще се разпадне, коли няма да има!

35

Shark

преди 3 месеца

Не се събира на паркомястото, защото шофьорите толкова са шофьори. Говоря за България. С купени книжки е лепся ня мазък няма как да си паркираш колата. Но на нас все някой или нещо друго ни е виновно. Като ви са широки колите и не можете да си преценявате габаритите, купувайте си по-малки, не е задължително да сте на джип и да се мислите че това ви прави много велики.