ЕСгейскиге закони.НЕНОРМАЛНИЦИТЕ ИМАТ ПО ЦЕЛИ АВТОПАРКОВЕ С ШИРОКИ КОЛИ И САМОЛЕТИ НО ОГРАНИЧАВАТ НАС ДА КАРАМЕ КОЛИ МЕТЪР НА ***.ВИЖДАТЕ ЛИ КОЛКО СА ПРО...ТИ И НАГЛИ ЕВРОГЛУПАЦИТЕ???ПУТИН ПАСТИ ДА ЯДЕ ПРЕД НЕНОРМАЛНИЯТ ИМ НОВ СВЕТОВЕН ДЖЕНДЪРСКИ РЕД!!!ВЪН ОТ ЕСЕС И НАТО ТОВА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗА РЕФЕРЕНДУМ,КОЙТО СЪС НОВИТЕ ПРОМЕНИ В КОНСТИГУЦИЯТА НИ ГО ЗАБРАНИХА,АЙ ЧЕСТИТО *** ПРО...СТИ
За лунния пейза в БГ трябват големи коли и мощи 4х4 с големи гуми високи и широк. иначе минаваме на cross motors. Да се разширят оправят улиците. Докато го направят ще минем на дрони и въздушни таксита
По българските пътища ти трябва точно СУВ или най-малкото нещо по-високо и здраво. Един приятел наследи къща на село, а преди това там се беше преселил баща му и той ходеше да го вижда всяка седмица. Та част от пътя до селото, а и в него, е тотално разбит - остатъци от асфалт, прахоляк и камънаци. Знам, защото ме заведе веднъж до там. Приятелят ми си купи Нива (искаше яко и непретенциозно возило), защото някоя фитната, ниска колица ще стане на нищо. Така че СУВ-овете баш у нас са си на място. :)
Доколкото знам в България минималната ширина на паркомясто за колите е 230 сантиметра. При коли широки по 180 см това оставя 50 см между колите, което е на границата на поносимото. Проблем става, ако има и по-широки коли, например Пасат комби от 2023, който е широк 185 см и 45 см вече са малко, а ако са два такива Пасата един до друг, остават само 40 см.
Колите не са широки а очертанията на паркингите са тесни за да събират повече коли и пълнят широките и дълбоки джобове на крадливите власт имащи изедници.
Просторни коли си купуват представителите на етническите "компактни" групи, за да се изхвърлят и да си избиват комплексите. Нормалните хора си купуват евтини компактни и икономични автомобили.
До 43 - Зависи от модела. На първата ми работв, шефа беше взел един ML с офроуд пакет. Много се смяхме, ама ... Това чудо беше сериозна работа. Е, да - лада нива съшо минаваше отвсякъде и беше 1/10 от цената, ама ...
Автомобилите са по-широки единствено заради надебелелите европейци. Вижте само номерацията на дрехите в сайтовете за продажба на дрехи и ще се уверите, че много бързо се продават дрехите с номерация 3XL и 4XL, след това изчезват бързо XXL и XL, а размер S и M не се търсят с такъв мащаб. Те дори седалките в автобусите им са тесни. Идете да видите в Германия как са се угоили хората! Но може и да се разходите из България - ще видите огромен брой деца и възрастни с наднормено тегло.
От кога Suv е високопроходима кола?Най много да мине през някоя по дълбока локва където лимузините не могат да минат.
Европа са бедни като мишки, нямат нищо, за автомобилна индустрия се иска енергия, стомана, алуминий, чипове, кожа, пласмаси (нефт) и много други суровини, които Европа няма, и евтините доставки на всичко това вече свършиха, автомобилната промишленост в Европа е обречана, и те го разбират, немските производители вече се изнасят в САЩ и Китай.
Zeekr 007 - 2.6 секунди ускорение до 100 км/ч, цена 44 хиляди долара, обурудване както в немска кола лукс класа от порядъка на 120 хил долара.
ЕС защо субсидиря фермерите? Нали ЕС е пазарна икономика, фермерите не могат ли да произвеждат без субсидии, нали контуренция такова. Какво става сега в ЕС бе, какво правят фермерите - я кажете тука сега?
Урсула блее от трибуната на Европейския парламент: Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар. Ама защо блееш, маофцо, имат пари - субсидират, вие защо нямата пари за хюч стейт субсидиарис, немате ли си високи технологии да произвеждате евтино, БМВ, Мерцедес, WV да уволнят работниците и да произвеждат с AI, нали сте високотехологични, нали капиталалистическата система е най-ефективна
Затварянето на автомобилната промишелност в ЕС ще доведе до затварянето на 13-15 милиона работни места. БМВ и Фолсксваген вече започнаха да се изнасят САЩ и в Китай, в САЩ енергията е по евтина, в Китай работната ръка. Скоро автомобилите в ЕС ще се внасят от Китай, разбира се ако европейците могат да платят, иначе ще се продават в Китай и САЩ, пазарът там е голям.
Антирекорд 2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.
Не се събира на паркомястото, защото шофьорите толкова са шофьори. Говоря за България. С купени книжки е лепся ня мазък няма как да си паркираш колата. Но на нас все някой или нещо друго ни е виновно. Като ви са широки колите и не можете да си преценявате габаритите, купувайте си по-малки, не е задължително да сте на джип и да се мислите че това ви прави много велики.
Всяка втора нова кола е твърде широка за европейските градове